Olen harrastanut seksiä vain aviohieheni kanssa ja siksi
pääätin nyt 12v yhdessäolon jälkeen alkaa niin rivoksi kuin suinkin. Antakaa kokeneemmat vinkkejä, miten vakuutan itseni ja mieheni, etten ole enää mikään siveyden sipuli!!!
Kommentit (136)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:39"]
Kyllä mä olen sitä mieltä, että ei se aina sen kokemattomamman ja lukossa olevan (puhun nyt itsestäni) tehtävä kertoa toiselle, mitä haluaa, koska aina ei ihminen siihen pysty. Silloin käy juuri näin kuin aloittajalle ja hänen miehelleen. Millä lailla se on siltä mieheltä pois auttaa toista? Ymmärrän sen, jos mieskään ei osaa tai ei pysty olemaan opettaja ja kokenut, mutta sellaista miestä moni nainen todellakin tarvitsisi, oli se nyt realismia tai ei.
Kyllä se itseänikin ärsyttää, kun mun miehellä on minun suunnastani katsoen paljon parempi seksielämä kuin minulla ja sitten kun mä en pysty tuntemaan samoin, niin mies ei millään lailla ole vastuussa siitä. Onko niin todellakin hyvä ja oikein??
t. Ap:n kohtalotoveri
[/quote]
Ihan yhtälailla moni keski-ikäinen mies tarvitsisi sänkyynsä näyttävää ja kireäpilluista naista, jotta saisi ei enään niin hyvin nousevan värkkinsä työasentoon ja parempaa tuntumaa sen pienehkön työkalunsa ympärille. Mutta se ei vaan ole realistista eikä kohtuullista niin vaatia.
Puhumattakaan niistä lukemattomista nuorista miehistä, jotka tarvitsisivat kärsivällisiä, kokeneita ja estoistaan vapautuneita naisia opettamaan heistä kunnon rakastajia. Ei niitäkään ole. siksi jokasien on otettava vastuu kumppaninsa opastamisesta tai tyydyttävä siihen mitä saa. Tai tietysti voi pistää vaihtoon ja jatkaa etsintää, mutta ei liene lapsiperheessä se ensimmäinen vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:00"]
Ei saada, eikä voi valvoa niin kauan kuin imetän. Valvoo sitten kun on vieroittamisen aika. Kyllä tuo mainitsemani asia mua oikeasti haittaa, on haitannut aina. Mutta vasta nyt kun päätin kieltäytyä ajattelemasta olevani niin ällö etten ansaitse sellaista seksiä kuin haluan, tein asiasta todella numeron. Toki nuo muutkin asiat haittaavat, mutta en nyt jaksa ajatella kokonaisuutta. Ap
[/quote]
Sinulta kesit X vuotta uskaltautua puhumaan asiasta. Kai ymmärrät että miehelle voi myös kestää hetki uskaltautua tekemään sitä? Joo, on pari kertaa tehnyt, mutta tarkoitan niin että saisi asiaan liittyvät ikävät mielikuvansa purettua. Ehkä sitten voisi oikeasti hyväillä sinua suullaan eikä vain pikaisesti lipaista.
Niistä parista kerrasta mulla ei ole mitään valittamista. Siksi kai nyt olenkin kärttänyt lisää. Mutta tosiaan, keskitytään nyt sitten vain olemaan vanhempia ja kämppiksiä, en jaksa enää ainakaan toistaiseksi yrittää mitään. Ap
olen tässä ketjussa aiemminkin kommentoinut mutta jatkan. (mies 37v)
meillä kohta 7kk vauva ja seksiä ollut vissiin sen 4 kertaa lapsen syntymästä lähtien. Asiaa pähkäilty ja minä nostan noin kerran viikossa esiin kun en pidempään pysty puremaan kieltäni. Ahdistaa vaimoa kun ei haluja ole ja väsyttää ja ahdistaa minua. Aika yleinen homma. Moni mies joutuu elämään tämän tilanteen kanssa. (ja kyse ei ole siitä etten halaa, pussaa, imuroi, tuo kukkasia yms. typerää mitä täällä tykätään ehdotella)
Ei tällaisia ongelmia ratkota yhdessä yössä. Ja parisuhteessa näitä epätasapainoisia tilanteita saattaa joutua kestämään.
Eli toki sinulla on oikeus tarpeisiisi ja haluihisi, mutta teidän parisuhteen korjaaminen niitä vastaamaan vaati työtä. Jos se tuntuu kauhealta tai epäreilulta pohdi prioriteettejasi ja tarvittaessa nosta kytkintä.
Suosittelisin yhteistä lomamatkaa ilman lapsia, se voi olla ainakin tilaisuus viedä asioita eteenpäin ilman että arki painaa. Älkää ottako paineita lomakohteesta, Vuokatti, Tallinna, Thaimaa tai kaverin mökki, se ei ole pääasia.
m35
Ei me voida mennä mihinkään ilman lapsia moneen kuukauteen. Olen kyllä suunnitellut yhteisiä matkoja sitten joskus ja puhunutkin niistä jo, mutta ei vaikuta hirveästi miestä kiinnostavan, joten olkoon sitten. Miehen mielestä välien parantaminen onnistuisi vauvan nukkuessa, eikä siihen kuulemma ihmeitä tarvitse. Mutta tosiaan, seksistä mä en tule enää keskustelua aloittamaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 08:09"]
En aio enää edes puhua seksistä mitään, ellei mies pyydä ja osoita jotain kiinnostusta minunkin tarpeitani kohtaan. Ap
[/quote]
tyhmä tai provo. Oikeasti. Et ota ongelmaa esiin ellei toinen osapuoli tajua ongelman olemassaoloa. Brilliant!!!
No kun olen jo puhunut moneen otteeseen. Ei jankkaus tai valvominen auta ja miestä vissiin vain ahdistaa se, että puhun aiheesta. Ap
Sain yöllä valvoessani hieman ajatuksia koottua: lopetan kokonaan kaiken seksin tässä suhteessa. Harkitsen asiaa uudestaan vain jos mies todella pyytää. Kadun sitä, että olen antanut ymmärtää että kuivan pillun suoraan paneminen on mulle ok, enää en koskaan suostu sellaiseen. Ap
Se on varmaan hyvä, ettette kumpikaan harrasta epätyydyttävää seksiä. Mutta sanon vielä, että kovuuteen ja sulkeutumiseen harvoin (ilman toisen tietoista yrittämistä) vastataan lämmöllä ja vilpittömyydellä. Voi olla että saatte pikkuhiljaa nitkutettua itseänne tyydyttävämmän suhteen suuntaan vaikka ette täyskäännökseen pystyisikään, mutta voi olla myös että molemmin puolinen katkeruus vain lisääntyy. Vaikka ei sitä aina kestä olla sydän verestäen, niin ajattelen että parisuhteessa ei ole mitään menetettävää vaikka pahassa paikassa paljastaisi itsensä, yksinäisyyden pelot ja rakkaudennälän vilpittömästi ja ilman mitään syyttelyä tai odotuksia toiselle. Siitä voi seurata jotakin tosi hyvää. Tsemppiä vielä, koita muistaa se että olet väsynyt, kun asioita pyörittelet mielessäsi. Täällä kanssa toinen joka nukkunut viime öinä n. 4h katkonaista unta per yö, ja monesti yöllä on tosi selkeitä ajatuksia olevinaan, mutta päivällä sitten taas välttämättä ei ne enää tunnukaan siltä... :)
toi on todennäköisesti etäännyttävä ja asioita vaan edelleen sotkeva idea. Mutta siitä vaan.
Olen itse pohtinut samaa (lopettaa fyysinen lähestyminen vaimoa kohtaan) koska hän ei tee ikinä aloitteita ja hänellä into hukassa. Olen aina itse päätynyt siihen että idea on idioottimainen ja kerran sanoin moista miettineeni koska olen niin rikki tähän tilanteeseen. En suosittele.
Sitten kun 6kk ei ole olut mitään seksiä voit funtsia yöllä että oletteko lähempänä toimivaa suhdetta vai kauempana. Jos et ole valmis tekemään raskasta ja turhauttavaa rupeamaa asion korjaamiseksi tyydy nykytilanteeseen tai eroa.
ihan itsesi päätettävissä.
Minä olen päättänyt jaksaa ja tehdä asioita ongelman ratkaisemiseksi.
Niin 94, sinä olet mies, saat oletettavasti nukkua yöllä, eikä vaimosi liene koskaan sanonut, ettei halua juuri sinua, koska olet sellainen ja sellainen. Oikeasti meillä on alusta asti ollut niin isoja ongelmia seksiin liittyen, etten tiedä mistä päästä rakentavallakaan asenteella tulisi aloittaa parannusyritys, mutta kuten sanottu, mä en enää jaksa. Ap
Mulla tuli mieleen, että entäpä, jos kokeilisit täysin toisenlaista lähestymistapaa. Mieti, mitä miehesi toivoisi tapahtuvan, miten hän toivoisi sinun toimivan. Sinusta tuntuu hyvältä idealta olla puhumatta seksistä ja olla tekemättä aloitteita. Tätä miehesikin ehkä ajattelee saavansa sinulta. Voisit yllättää hänet toimimalla ihan päinvastoin.
Tekisi mieleni huutaa, että rakastelkaa miehet naisianne! Sitokaa vaikka sänkyyn, antakaa piiskaa ja puhukaa tuhmia, lähes kaikki naiset haluavat tulla otetuiksi ja useimmat miehet haluava ottaa! Lopettakaa ujostelu ja toimikaa, jokaisessa naisessa asuu seksipeto joka kaipaa vapauteen. Puhukaa ja olkaa rehellisiä, parempi kohdata nolo tilanne kun halut eivät kohtaakaan, kuin peitellä asiaa eläkeikään asti.
Viidentoista vuoden liiton ja useamman lapsen jälkeen minulle tapahtui ihme ja tarpeettomat lukot aukenivat, seksielämä alkoi kukoistaa ja näen vaimoni aivan uusin silmin. Meilläkin on nuorin lapsi vielä vauva, mutta sopivalla hetkellä teemme esimerkiksi yllä kuvattuja asioita :-)
Asioita ei pidä lähestyä "sinä et koskaan..." -tyylillä, vaan "olisipa ihanaa jos joskus...".
M-39
Kiitos M- 39! Ihana kirjoitus. Taidankin antaa kirjoituksesi yläosan mieheni luettavaksi. Toi on niin totta, ainakin omalla kohdallani.
N 47
Olen kyllä varma että eniten yllätän mieheni juurikin lopettamalla kaiken seksiin liittyvänkin kuukausien vatvomisen ja panostamisen ja painostamisenkin jälkeen. Enkä oikeasti tiedä, onko se positiivinen vai negatiivinen yllätys.
Ed. siis ap. Tavoitteenani on saada mies tykönään tajuamaan, että on viimein onnistunut tappamaan seksihaluni, joten eipä tarvitse hänenkään enää stressata nuolemisia tai mitään muutakaan, mikä edellyttää muhun koskemista. Ap
Äh, en mö tohonkaan pystynyt, jo tänään taas riideltiin ja puhuttiinkin aiheesta. Miehen mielestä asenteeni on ollut lapsellinen, kun rbsin olen ollut vuosia passiivinen ja sitten kun muutaman kuukauden pakonomainen yritys ei tuota toivottua tulosta, suutun enkä yritä taaskaan enää mitään. No näinhan se on. En nyt vain oikeasti tiedä, miten estää tilanne luisumasta entiseen, eli siihen, että vain miehen maun mukaan mennään ja olen ikuisesti tyytymätön. Ehkä nyt on paras jättää asia hautumaan, valvoin taas miltei koko yön ja seksiä en minäkään enää halua tilanteessa, jossa välit hiertävät. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:10"]
Niin 94, sinä olet mies, saat oletettavasti nukkua yöllä, eikä vaimosi liene koskaan sanonut, ettei halua juuri sinua, koska olet sellainen ja sellainen. Oikeasti meillä on alusta asti ollut niin isoja ongelmia seksiin liittyen, etten tiedä mistä päästä rakentavallakaan asenteella tulisi aloittaa parannusyritys, mutta kuten sanottu, mä en enää jaksa. Ap
[/quote]
Miksi oletat ettei kukaan nainen sanoisi noin? Sinä et ehkä sano, mutta jotkut kyllä.
Harvoin haluttomuuteen pihtaamalla vastaaminen asioita parantaa. Toki kyse on omasta seksiälämästäsi ja päätös on sinun.
Joo en mäkään usko, että se pitää paikkansa, paitsi nyt mun kanssa. Miehen pitäisi päästä vieraisiin, niin voisi oikeasti kiinnostua taas aiheesta. Onhan se monesti kommentoinut mukaleikillään sitäkin, kuinka mä alan jo olla vanha. Ap