Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isotuloiset, mitä olette syöneet tänään?

Vierailija
26.11.2014 |

Itsellä meni lounaalla siikatartar kukkakaalimoussen ja kapristen kera, pääruokana vasikanmaksa appelsiinihillokkeen ja puikulaperunoiden kera sekä mansikka-raparperikeitolla höystetty valkosuklaamousse. Kyytipojaksi Veuve Clicquot, kalifornialainen valkkari ja shiraz Etelä-Afrikasta. Cappuccino toki loppuun!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa ja pikkukiviä kadulta.

Vierailija
22/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cappuccino jälkkäriksi! White trash alarm. Ei vois juntinpaa olla. Sitä ei koskaan juoda muulloin kuin aamulla etiketin mukaan, jälkkäriksi espresso. Roomassa olen nähnyt että vain suomalaiset ovat toimineet näin juntisti. Kannattaa vähän opetella perus etikkiä ennekuin lähtee provoilemaan, paljastuu heti white trash provoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ihan normaalin aamiaisen, paistetun kananmunan, paahtoleipää juustolla, kurkulla ja paprikalla, appelsiinimehua ja kupillinen kahvia.

Lounas kuittaantui kahdella riisikakulla ja kupillisella kahvillam välipalaksi klementiini.

Iltaruoka meni vähän persiilleen, kun piti seurata mitä Finnairin osakkeille on tapahtumassa ja kenelle irtonainen osakepotti menee, kauhoin siis purkillisen purkkihernekeittoa, lämmitettynä toki ja ihan kunnolliselta lautaselta, lisäksi riisikakku.

Nyt mikropoppareita.

Vierailija
24/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gordon Ramsey mulle kotona yritti jotain laittaa. Ihan kamalaa oli, haukuin sen pystyyn ja käskin suksia vittuun!

Vierailija
25/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:17"]Aamupalaksi kahvi, lounaaksi fetasalaatti, päivälliseksi kanapastaa ja iltapalaksi marjasmootie. Ei taida meikäläisen tulotaso näkyä ruoassa, kranttu olen ruoan suhteen.
[/quote]

Miten mä onnistuin lukemaan,että aamupalaksi hirvi. Vähän ensin hämmästyin.

Vierailija
26/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuloni ovat vähän reilu 4000e kuussa bruttona. Olen siis ihan hyvätuloinen, mutta en suurituloinen. Söin lounaalla riistakäristystä ja päivällisellä eilistä pastaa lämmitettynä.

Vierailija
27/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastepitsa. Ei ole ollut aikaa syödä järkevästi.

Vierailija
28/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehheeh.. varma turistin merkki: pyytelee Italiassa anteeksi, kun tilaa cappuccinoa iltapäivällä. The hard truth: joku roomalainen "barista" voi yrittää tehdä tuolla ikivanhalla clicheellä vaikutuksen vaaleaan naisturistiin, mutta... arvaapa mitä, Italia... muodostuu maakunnista. Joista etenkin niissä pohjoisemmissa muhkea, kuohkea ja näyttävä, kermalla, maitovaahdolla, jopa kananmunalla ja munaliköörillä ryyditetty, kahviannos on iltapäivänviettoa parhaimmillaan prego!!! T. nimim. "Alto Adige - Südtirol" Ja napolissa, nautinto on siellä tärkein, cappuccino iltapäivällä, tietenkin. Älkää nyt rakkaat mammat ottako sitä Lonely Planetianne liian tosissaan (ja Rough Guiden Katie Parlankin ravintolasuositukset ovat usein aavistuksen epäluotettavia).

Vierailija
29/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kahvia, työpaikkaruokalassa kanasalaatti, illalliseksi kotona kotitekoisia lihapullia ja ranskalaisia tuorejuustodipillä. Vuositulot 110 000

Vierailija
30/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, cappuccino on aamukahvi, sitä ei juoda enää lounaan jälkeen. Ei mulla muuta.

Vierailija
31/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"juntinpaa"

"perus etikkiä"

eipä voisi "juntinpaa" olla, ei...

Vierailija
32/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaiseksi iso lasi mehua.

Lounaaksi Big Mac -ateria, tarjouksessa 5,95.

Illalla useita jälkiuunipaloja joiden päällä juustoa, kinkkua ja kurkkua. Olutta ja karkkia.

Brutto n. 6300, netto jotain 3600.

Vierailija
33/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla paljon vettä ja iso latte

lounaaksi 2 kananmunaa, puolikas avokado, puolijas tomaatti, täysjyväruisleipäsiivu ja raejuustoa vettä

vaniljapehmis ja starbucks gingerbread spice latte

Illallinen iso salaatti jossa katkarapuja, fetaa ja oliiveja vettä

Lakua vettä

Vierailija
34/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä nyt mitään helvetin väliä milloin sitä KAPUTSIINOA juo jos siitä tykkää. Ihan sama mitä italiaanot ovat mieltä. Heillä omat tavat, meillä omat.

Vierailija
35/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:21"]

Hmm... "isotuloinen" näyttää mammoilla tarkoittavan ketä tahansa, joka on töissä (ei kotihoidontutella) ja palkka yli 1780 euroa/kk. Kun pitää lounaskin tarjoilla itse itselleen...

[/quote]

No mulla on vuosiansio yli 65 tonnia, enkä koe olevani suurituloinen, mutta ajattelin av-asteikolla olevani sellainen.

-14-

Hörpin myös pari pannulllista Juhla Mokkaa ja pari pulloa halpaa hiilihappovettä.

Vierailija
36/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin otan Rosossa pitsan jälkeen aina kaputsiinoa aina ja sen kanssa paljon kamppaaria vissyllä.

Vierailija
37/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:43"]

Ap, cappuccino on aamukahvi, sitä ei juoda enää lounaan jälkeen. Ei mulla muuta.

[/quote]

En ole ap, mutten tajua miten nämä ihmiset jaksavat orjuuttaa itseään tällaisten sääntöjen kanssa. Hävettääkö teitä oikeasti se ajatus että joku tuntematon ihminen jossain tuomitsee teitä jos juotte vääränlaista kahvia väärään aikaan päivässä? Ihanko oikeasti te teette valintojanne tällaisin perustein?

Miksi?

Vierailija
38/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kahvi ja munariisipasteija. Lounaaksi lohisalaatti. Päivälliseksi jauheliharisotto. Iltapäiväkahvin kanssa donitsi. Juomaksi lounaalla ja päivällisellä vettä.

Vierailija
39/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:06"]Itsellä meni lounaalla siikatartar kukkakaalimoussen ja kapristen kera, pääruokana vasikanmaksa appelsiinihillokkeen ja puikulaperunoiden kera sekä mansikka-raparperikeitolla höystetty valkosuklaamousse. Kyytipojaksi Veuve Clicquot, kalifornialainen valkkari ja shiraz Etelä-Afrikasta. Cappuccino toki loppuun!
[/quote]

Miten tulot tuohon liittyy,en ymmärrä

Vierailija
40/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2