Tehän tässä häntä vainositte
Pari päivää sitten
Muistellaanko?
Kommentit on edelleen löydettävissä
Te aloitte puhumaan asioista faktatietona ja jos se ei ole vainoamista niin mitä se sitten on
Kommentit (14)
Voidaan muistella mitä te tässä aloitte J0elista olettamaan juuri pari päivää sitten
Olettamaan ilman faktatietoa
Jos se ei ole vainoamista niin mitä se sitten on
Pera55 kirjoitti:
Voidaan muistella mitä te tässä aloitte J0elista olettamaan juuri pari päivää sitten
Sinulla siis on dementiakin?! Et muista mitään vanhempaa kuin korkeintaan pari päivän tapahtumat?! No ilmanko et halua muistaa miten olet palstalle alun perin tullut.
Tuo selittääkin myös sun jatkuvasti jalassa olevat vaipat.
Näin kävi myös 6 päivää sitten ja kaksi kertaa sitä edeltävällä viikolla!
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Sinulla siis on dementiakin?! Et muista mitään vanhempaa kuin korkeintaan pari päivän tapahtumat?! No ilmanko et halua muistaa miten olet palstalle alun perin tullut.
Tuo selittääkin myös sun jatkuvasti jalassa olevat vaipat.
Tuo on vainoamista
Ja sitä samaa kohdistitte myös J0eliin
Juuri pari päivää sitten oletitte jotakin tyttöystävästä vaikka siitä ei ole faktatietoa
Itse olen sanonut vain että voi olla tai sitten ei
Ja sinäkö se olet niin fiksu että pystyt tosta noin vaan automaattisesti olettamaan jotakin ihmisistä joita et henkilökohtaisesti tunne
No siinähän se sitten siinä tapauksessa olet hieno ihminen kertakaikkiaan
Onpa kova hätä, vaikka tuskin Tor-verkosta tavoittaa. "Emminä kun kun kun noipas". Hämääntykää nyt, hiekkiksella ei tartte tuon enempää yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Näin kävi myös 6 päivää sitten ja kaksi kertaa sitä edeltävällä viikolla!
Niin mikä?
Ja olettehan te vainonneet ja maalittaneet muakin mutta mullehan saa tottakai tehdä mitä haluaa kun en ole julkisuuden henkilö ainiin tottakai niinhän se menikin mutta mä olen muutakin kuin tämä palsta
Te näette musta vaan sen millainen olen tällä palstalla mä olen oikeasti hyvä tyyppi ettehän te voi esimerkiksi olettaa Puppasta tai vaikka Allusta että he ovat samanlaisia kuin tällä palstalla
Sinä olet KAMALA ihminen ja kaikki täällä inhoaa sinua ihan syystä.
Pera55 kirjoitti:
Ja olettehan te vainonneet ja maalittaneet muakin mutta mullehan saa tottakai tehdä mitä haluaa kun en ole julkisuuden henkilö ainiin tottakai niinhän se menikin mutta mä olen muutakin kuin tämä palsta
Te näette musta vaan sen millainen olen tällä palstalla mä olen oikeasti hyvä tyyppi ettehän te voi esimerkiksi olettaa Puppasta tai vaikka Allusta että he ovat samanlaisia kuin tällä palstalla
Eipä ihme, että hän tuntee Puppan ja Allun ja tekee mieli puolustella. Trollien Kuningas taisi tuntea Pera55:n. Ovat toki yhtä herkkätunteisia kaikki, mikäli oma ego kyseessä.
Ja mähän olen vain kieltänyt teitä olettamasta mitään kenestäkään ainakaan ilman faktatietoa
Joten teidän on turha edes yrittää hieroa tyttöystävä juttuja mun naamaan faktatietona
Kukaan meistä ei tunne J0elia henkilökohtaisesti eikä tiedä hänen yksityiselämästään mitään
En edes minä
Mä olen vaan kieltänyt esittämästä olettamuksia spekulaatioita teorioita ja pohdintoja faktana
Mutta tehän ette sitä ymmärrä koska teillä on ymmärryksessä vikaa
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Eipä ihme, että hän tuntee Puppan ja Allun ja tekee mieli puolustella. Trollien Kuningas taisi tuntea Pera55:n. Ovat toki yhtä herkkätunteisia kaikki, mikäli oma ego kyseessä.
Trollien kunigas on Hokkajankkaaja ja Pera55. Tuossa oli joku muukin (vai 2) nikki tuolla samalla epävakaalla ihmisellä.
Tietysti on sama henkilö, hahmoja vaikka muille jakaa. Onkohan koskaan laskenut ja ihaillut itseään? Kas kun yksikään hahmo ei ole sympaattinen.
Ja kyllähän te vainoatte mua esitätte omia spekulaatioitanne musta faktatietona vaikka ette tunne mua henkilökohtaisesti mutta mullehan saa tehdä mitä tahansa koska en ole julkisuuden henkilö
Tosiasiassa julkkikset ei ole yhtään sen parempia kuin me muutkaan ihmisiä hekin on
Sinä olet palstan pahin VALEHTELIJA.
Epävakaa ja SAIRAS ap taas "unohtaa" eli VALEHTELEE siitä, miten on itse tullut alun perin palstalle: vainoamaan, valehtelemaan ja levittämään juoruja.
Ap, 3-kymppinen naislapsi leikkii uhria, vaikka on PAHIN palstakiusaaja- ja vainoaja joka on viime vuosina nähty ja siksi sitä inhotaan!