Isotuloiset, mitä olette syöneet tänään?
Itsellä meni lounaalla siikatartar kukkakaalimoussen ja kapristen kera, pääruokana vasikanmaksa appelsiinihillokkeen ja puikulaperunoiden kera sekä mansikka-raparperikeitolla höystetty valkosuklaamousse. Kyytipojaksi Veuve Clicquot, kalifornialainen valkkari ja shiraz Etelä-Afrikasta. Cappuccino toki loppuun!
Kommentit (44)
Nakkisoppaa ja lämpimiä voileipiä. Aamulla oli puuroa, iltapalaksi ehkä munakas. Sori ;D
Saarioisten maksalaatikkoa, lämmitin mikrossa. Lisäksi ruisleipää ja piimää. Pidän siitä.
Syöminen on lähinnä pragmaattinen asia, ei mitään elitististä snobbailua.
Ja olen isotuloinen, sekä isoveroinen.
Sunnuntailta ylijäänyttä pataa. Coca Colan.
Aamupalaksi kahvi, lounaaksi fetasalaatti, päivälliseksi kanapastaa ja iltapalaksi marjasmootie. Ei taida meikäläisen tulotaso näkyä ruoassa, kranttu olen ruoan suhteen.
Jauhelihakastiketta ja perunoita. Muutaman voileivän ja aamulla kaurapuuroa.
Aamulla pelkkä kahvi, lounaaksi pinaattikeittoa, päivälliseksi muusia ja uunimakkaraa, iltapalaksi jogurtti.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:10"]
Saarioisten maksalaatikkoa, lämmitin mikrossa. Lisäksi ruisleipää ja piimää. Pidän siitä.
Syöminen on lähinnä pragmaattinen asia, ei mitään elitististä snobbailua.
Ja olen isotuloinen, sekä isoveroinen.
[/quote]
Ruoka on vain polttoainetta.
No huh, eikö se ole mennyttä aikaa kun varakkuuttaan piti esitellä pönäkällä ulkomuodolla?
Lihapullia tomaattikastikkeessa ja rakettispagettia. :D
Leipää, kananmunaa, kanaa, riisiä, salaattia, avocadoa, jugurttia. Ja join cafe latten. Ja paljon vettä.
Pari paria reissumiestä margariinilla, pri banaania, vähän vodkaa ja pari gin tonicia. On vähän nälkä, mutta tasan sinnetellä aamupuuroon.
Hmm... "isotuloinen" näyttää mammoilla tarkoittavan ketä tahansa, joka on töissä (ei kotihoidontutella) ja palkka yli 1780 euroa/kk. Kun pitää lounaskin tarjoilla itse itselleen...
Aamupalaksi lapset söi vispipuuroa ja sämpylää, minä ja mies juodaan vain kahvia. Klo 14 tein itse lihapullia, perunamuusia ja porkkanaraastetta. Iltapalaksi tein pellillisen pizzaa. Juomina on ollut Gefilus porkkana-ananasmehua, kivennäisvettä ja tavallista vettä.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:18"]
No huh, eikö se ole mennyttä aikaa kun varakkuuttaan piti esitellä pönäkällä ulkomuodolla?
[/quote]
Missä pönäkkä?
Kolme kuppia kahvia, sämpylän, Kerroshampurilaisen, paninin ja pullan. Joo, tänään oli aivan karmee päivä. Normaalisti yritän skarpata.
Kalaa, vihanneksia ja hedelmiähän tuossa aloituksessa näytti olevan lähinnä, toki normaalia enemmän huolella laitettuina. Eikä maksakaan kai hirveän epäterveellistä ole.
Aamupalaksi ProFeel -rahka ja banaani, lounaaksi reissumies kinkulla ja juustolla, päivälliseksi perunamuusia, kanakastiketta ja porkkanaraastetta. Juomana vesi.
Voi luoja.