Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satutatko itseäsi koskaan tahallaan?

Vierailija
10.06.2022 |

Itse vasta aikuisiällä aloin viillellä itseäni, vaikka yleensä viiltely liitetään murrosikään. Mun mielestä tavallaan "hyvä" tietää, että meitä aikuisia viiltelijäitökin on.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilla on hullujen jutut.

Vierailija
2/11 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en satuta.

Joskus kyllä valitsen hieman liian pitkän ja haastavan vaellusreitin, jossa meinaa kunto loppua kesken, mutta ehkä se ei ole sama asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö viiltely ole ihan typeryyttä?? Hae apua mielummin kuin olet helpottunut siitä, että muitakin on. Voi huokaus.

Vierailija
4/11 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö viiltely ole ihan typeryyttä?? Hae apua mielummin kuin olet helpottunut siitä, että muitakin on. Voi huokaus.

Totta kai se on typerää! Ymmärrän sen kyllä. Mutta samalla haluaisin jonkinlaista vertaistukea niiltä, jotka valitettavasti "harrastavat" sitä samaa kuin minä.

Itseäkin aina kovin hätkähdyttää, kun näen esim. viiltelijöiden käsivarsia, koska ne ovat niin näkysällä . Itse olen viillellyt sääriä, rintaa, päänahkaa, akillesjännettä... Ja myös kyynärvartta, mutta mutta olen peittänyt sitä myös tatuoinnellla.

Vierailija
5/11 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiltelyllä välttelet jonkin tunteen tai tunteiden käsittelyä. Ne eivät mene pois vaan pakkautuu ja syö sinua sisältä, tulevat purkautumaan jotenkin tulevaisuudessa. Kohtaa tunteesi äläkä pakene. Hyväksy kaikki mitä tunnet, kipeät ja ikävätkin tunteet on kohdattava ja hyväksyttävä.

Googleen hakusanat Tunteuden käsittely

Vierailija
6/11 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huono juttu.

Viitely on viesti alitajunnalle, että aiot tuhota itsesi.

Se vetää sut syvempään suohon ja joka kerta kun viillät olet kauempana itsesi parantamisesta.

Fyysiset haavat eivät ole mitään verrattuna siihen damageen mitä teet psyykkeellesi.

Vierailija
7/11 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo. Stressaantuneena revin kynsinauhoja niin, että saattavat tulla kipeiksikin. Eihän tuo hyväksi muutenkaan ole, mutta tavasta on vaikea päästä eroon.

Vierailija
8/11 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin ja nopeasti! Ällöttävää että edes kirjoitat tänne, tuolla asenteella!

Vierailija
9/11 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koska en ole itsetuhoinen masokisti

Vierailija
10/11 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hakkaan päätä seinään.