Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinulle tarjotaan miljardi lapsestasi, myisitkö?

Vierailija
26.11.2014 |

Ostaja on  ihastuttava miljärdööri, jolla ei ole omia lapsia ja hän ihastuisi juuri sinun pentuusi ja tarjoaisi miljardin vaihdossa. Syntyykö kaupat? 

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kullanmuruani ei korvaa mikään rahasumma tai omaisuus. En tietenkään suostuisi!

Vierailija
102/144 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska sitten en enää näkisi sitä, mikä on minulle rakkainta maailmassa. Lisäksi hienot autot, talot ja matkustelu ei ole minulle suurta onnea tuonut.

Terv. Miljonäärin vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myis, (pirustako sitä muuten tietää mikä kaheli/sarjamurhaaja/narsisti/lastenraiskaaja se miljardööri on). Mun lapset ei lähde kuin vapaaehtoisesti mun luota. Just eilen 14-v. poika tiedusteli saako kömpiä äiskän kainaloon....se on pidempikin kuin minä ja kavereidensa edessä niin isoo jätkää, mutta niin se vaan tahtoo äitinsä haleja. Ja sitä lämpöä ei mikään miljardööri anna.

Vierailija
104/144 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeästä ihmiskaupasta seuraa jopa 10v vankeutta. Vankilassa kaikki on ilmaista. Sitäpaitsi rikoshyöty tuomitaan menetetyksi valtiolle, joten en ehtisi nauttia miljardistani.

Vierailija
105/144 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauppoja. Miljardilla elämästä ei tulisi niin paljon onnellisempaa että se kompensoisi lapsen menetystä.

Vierailija
106/144 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myisi. Ökyrikkaat ei osaa kasvattaa lapsia. Niistä lapsista tulee aina jotain narkkeja tai hulluja. 

Vierailija
107/144 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemassa olevia en antaisi, mutta voisin synnyttää hänelle lapsen

Vierailija
108/144 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myisin. Koska jos minulla olisi lapsi, se olisi ei toivottu vahinko joka olisi jäänyt abortoimatta vain sen takia että raskaus tuli ilmi liian myöhään.

Vierailija
109/144 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Raharaharaha.... tekee tuollaisella rahasummalla, aivan liikaa. Raha ei tuo onnea eikä rakkautta saa rahalla? Kukaan ei ole kuolinvuoteellaan katunut köyhää elämää-sitä kyllä että teki liikaa töitä ja ettei viettänyt tarpeeksi aikaa rakkaidensa kanssa. Raha on Se asia, mikä tässä maailmassa on pahojen tekojen taustalla.

Vierailija
110/144 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myisin lapseni, samalla menettäisin mielenterveyteni. Mitä siis tekisin miljardilla, kun pollakaan ei enää toimisi? Eli en. 

Vierailija
111/144 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin, että lapseni saisi hyvän rakastavan kodin ja luovuttaisin sen suoraan synnytyssairaalassa, niin ehkä voisin harkita. 

Vierailija
112/144 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en myisi!!!

Vierailija
113/144 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällaista kysymystä yleensä mielekästä edes pohtia? Miksi kukaan sellaista summaa lapsesta tarjoaisi ?

Vierailija
114/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:05"]

Onko tällaista kysymystä yleensä mielekästä edes pohtia? Miksi kukaan sellaista summaa lapsesta tarjoaisi ?

[/quote]  Eli summa summarum: Uskotaan toki ,että kyllä  te kaikki tänne kirjoittaneet ihan varmasti lastanne/lapsianne rakastatte, mutta uskokaa nyt tekin ,ettei kukaan ikimaaimassa tule teille miljardia euroa lapsestanne tarjoamaankaan-tai edes pienempää summaa,joten aivan turhaa on siis kuvitellakaan  millainen sellainen henkilö mahtaisi olla, tai  miettiä millaiset mahdollisesti olisivat hänen vaikuttimensa ja tarkoituksensa.

Sellaisia henkilöitä tuskin näet on muualla kuin teidän mielikuvituksessanne, jonka ap.:n kysymys on nyt innostanut tähän  hysteeriseen laukkaan lapsenne ja äidinoikeuksienne  puolustamiseksi ´paha-aikeisia ,sydämettömiä, ihmisiä esineellistäviä ja lapsia pelkkänä kauppatavarana näkeviä mielipuolisia multimiljardöörejä vastaan ...

Anteeksi vain,mutta kuulostaa lähinnä joltain  kanaemojen keskinäiseltä kotkotuskilpailulta silloin ,kun joku lennättää paperista,haukanmuotoista leijaa taivaalla  avokanalan kanaveron yllä...

Toisin sanoen:pohditte nyt olemattomia...

Vierailija
115/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Siis KANAVERKON yllä

Vierailija
116/144 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
117/144 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakas lapsi on kissa, enkä myisi häntä millään hinnalla.

Vierailija
118/144 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon sanonta: Markallakaan en ostais, miljoonastakaan en myis!

Vierailija
119/144 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:54"]

En voi päättää kenenkään toisen elämästä. Itseni voisin myydä jos nyt oikeasti kuolemanhätä olisi :D Mutta en lapsiani!

[/quote]

Olet jo päättänyt toisen elämästä. Ilman sinua ei lapsiasi olisi.

Vierailija
120/144 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai myisin. En edes miettisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä