Sinulle tarjotaan miljardi lapsestasi, myisitkö?
Ostaja on ihastuttava miljärdööri, jolla ei ole omia lapsia ja hän ihastuisi juuri sinun pentuusi ja tarjoaisi miljardin vaihdossa. Syntyykö kaupat?
Kommentit (144)
En. Koska sitten en enää näkisi sitä, mikä on minulle rakkainta maailmassa. Lisäksi hienot autot, talot ja matkustelu ei ole minulle suurta onnea tuonut.
Terv. Miljonäärin vaimo
En myis, (pirustako sitä muuten tietää mikä kaheli/sarjamurhaaja/narsisti/lastenraiskaaja se miljardööri on). Mun lapset ei lähde kuin vapaaehtoisesti mun luota. Just eilen 14-v. poika tiedusteli saako kömpiä äiskän kainaloon....se on pidempikin kuin minä ja kavereidensa edessä niin isoo jätkää, mutta niin se vaan tahtoo äitinsä haleja. Ja sitä lämpöä ei mikään miljardööri anna.
Törkeästä ihmiskaupasta seuraa jopa 10v vankeutta. Vankilassa kaikki on ilmaista. Sitäpaitsi rikoshyöty tuomitaan menetetyksi valtiolle, joten en ehtisi nauttia miljardistani.
Ei kauppoja. Miljardilla elämästä ei tulisi niin paljon onnellisempaa että se kompensoisi lapsen menetystä.
En myisi. Ökyrikkaat ei osaa kasvattaa lapsia. Niistä lapsista tulee aina jotain narkkeja tai hulluja.
Olemassa olevia en antaisi, mutta voisin synnyttää hänelle lapsen
Myisin. Koska jos minulla olisi lapsi, se olisi ei toivottu vahinko joka olisi jäänyt abortoimatta vain sen takia että raskaus tuli ilmi liian myöhään.
Yäk. Raharaharaha.... tekee tuollaisella rahasummalla, aivan liikaa. Raha ei tuo onnea eikä rakkautta saa rahalla? Kukaan ei ole kuolinvuoteellaan katunut köyhää elämää-sitä kyllä että teki liikaa töitä ja ettei viettänyt tarpeeksi aikaa rakkaidensa kanssa. Raha on Se asia, mikä tässä maailmassa on pahojen tekojen taustalla.
Jos myisin lapseni, samalla menettäisin mielenterveyteni. Mitä siis tekisin miljardilla, kun pollakaan ei enää toimisi? Eli en.
Jos tietäisin, että lapseni saisi hyvän rakastavan kodin ja luovuttaisin sen suoraan synnytyssairaalassa, niin ehkä voisin harkita.
Onko tällaista kysymystä yleensä mielekästä edes pohtia? Miksi kukaan sellaista summaa lapsesta tarjoaisi ?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:05"]
Onko tällaista kysymystä yleensä mielekästä edes pohtia? Miksi kukaan sellaista summaa lapsesta tarjoaisi ?
[/quote] Eli summa summarum: Uskotaan toki ,että kyllä te kaikki tänne kirjoittaneet ihan varmasti lastanne/lapsianne rakastatte, mutta uskokaa nyt tekin ,ettei kukaan ikimaaimassa tule teille miljardia euroa lapsestanne tarjoamaankaan-tai edes pienempää summaa,joten aivan turhaa on siis kuvitellakaan millainen sellainen henkilö mahtaisi olla, tai miettiä millaiset mahdollisesti olisivat hänen vaikuttimensa ja tarkoituksensa.
Sellaisia henkilöitä tuskin näet on muualla kuin teidän mielikuvituksessanne, jonka ap.:n kysymys on nyt innostanut tähän hysteeriseen laukkaan lapsenne ja äidinoikeuksienne puolustamiseksi ´paha-aikeisia ,sydämettömiä, ihmisiä esineellistäviä ja lapsia pelkkänä kauppatavarana näkeviä mielipuolisia multimiljardöörejä vastaan ...
Anteeksi vain,mutta kuulostaa lähinnä joltain kanaemojen keskinäiseltä kotkotuskilpailulta silloin ,kun joku lennättää paperista,haukanmuotoista leijaa taivaalla avokanalan kanaveron yllä...
Toisin sanoen:pohditte nyt olemattomia...
Mun rakas lapsi on kissa, enkä myisi häntä millään hinnalla.
Vanha kunnon sanonta: Markallakaan en ostais, miljoonastakaan en myis!
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:54"]
En voi päättää kenenkään toisen elämästä. Itseni voisin myydä jos nyt oikeasti kuolemanhätä olisi :D Mutta en lapsiani!
[/quote]
Olet jo päättänyt toisen elämästä. Ilman sinua ei lapsiasi olisi.
Tottakai myisin. En edes miettisi.
Mun kullanmuruani ei korvaa mikään rahasumma tai omaisuus. En tietenkään suostuisi!