Sinulle tarjotaan miljardi lapsestasi, myisitkö?
Ostaja on ihastuttava miljärdööri, jolla ei ole omia lapsia ja hän ihastuisi juuri sinun pentuusi ja tarjoaisi miljardin vaihdossa. Syntyykö kaupat?
Kommentit (144)
Ei koskaan. Hän on ainoa lapseni eikä voi mitata rahassa.
Tuohon hintaa sais vielä koiran kaupan pääl :)
Jos joku jossainpäin maailmaa haluaa lapsen ostaa,niin oikeasti niitä saa paaaaljon, paaaljon halvemmalla-Luuletko etteikö esim. joku köyhä intialaisperhe myisi lastaan (...riemusta kaikki kiljuen ) jo tuhannestakin eurosta! Kysymys on jo sinänsä täysin teoreettinen -kukaan koko maailmassa ei näet olisi valmis tarjoamaan miljardia euroa mistään ,eikä kenenkään lapsesta...
En. Ja mitä minä sillä miljardilla tekisin kun ei olisi enää lastakaan. Onnettomana ja omantunnon tuskissa menisi loppuelämä.
En koskaan, en mistään hinnasta. En edes miljardista. Kuvottavaa.
Riippuu lapsen iästä. Jos hän lähestyisi jo täysi-ikää niin toki myisin, ja antaisin lapselle puolet summasta. Osalla rahoja palkkaisin yksityisagentin ja tarkka-ampujan valvomaan lapseni oikeuksien toteutumista. Jos näyttäisi siltä, että lapsen oikeudet vaarantuisivat, henkilökuntani toimisi välittömästi. Pientä lasta en kyllä myisi mistään hinnasta!
En myisi ja niin olen sanonut lapsellekin että maailmassa ei ole sellaista määrää rahaa millä myisin hänet pois.
No en helvetissä!!! Ihmiset eivät ole myyntitavaraa. Tai ei ainakaan pitäisi olla, vaikka tiedän, että sellaista tapahtuu :(
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:49"]
Ostaja on ihastuttava miljärdööri, jolla ei ole omia lapsia ja hän ihastuisi juuri sinun pentuusi ja tarjoaisi miljardin vaihdossa. Syntyykö kaupat?
[/quote]
Ei todellakaan! Mitä järkeä olisi vaihtaa lapsi miljardiin kun lapsen poismenemisen myötä hyppäisin itse surusta hirteen?
Jotenkin huolestuttavan psykopaattinen kysymys ap.:( Et taida rakastaa mitään, eikä sinua rakasteta.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 04:34"]
No e myisi, en edes koiraani. Ihan oikeasti.
[/quote]
Kyllä mä nyt jonkun haisevan, kadulle paskovan kirppukasan myisin vaikka 50 eurosta, mutta en lapsia 50 miljardistakaan. Ihan oikeasti.
Toki, lapsia saa uusia. Vauvan voisin myydä helposti mutta taaperosta ja alakouluikäisestä olisi vaikea luopua. Teinin kanssa voisi tehdä jonkun sopimuksen, että hän saa suoraan kolmanneksen rahoista ja hän sitten karkaisi/lavastaisi kuolemansa tms.
Ikävää, että lasten oikea markkinahinta liikkuu satasissa ja korkeintaan tonneissa.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 09:38"]
Riippuu lapsen iästä. Jos hän lähestyisi jo täysi-ikää niin toki myisin, ja antaisin lapselle puolet summasta. Osalla rahoja palkkaisin yksityisagentin ja tarkka-ampujan valvomaan lapseni oikeuksien toteutumista. Jos näyttäisi siltä, että lapsen oikeudet vaarantuisivat, henkilökuntani toimisi välittömästi. Pientä lasta en kyllä myisi mistään hinnasta!
[/quote]
Eli olisit valmis käyttämään lastasi hyväksi saadaksesi rahaa? Rumaa..
Miettikääpä, että esimerkiksi Afrikassa lienee varsin yleistä että tyttölapsia myydään jo noin 10-vuotiaina vanhoille sedille vaimoiksi... :(
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 08:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:56"]
Asun vuokrayksiössä rupuisessa lähiössä ja yh-äitinä työttömyyskorvauksella ei lasta paljon elätetä, miljardilla saisin paremman elämän ja niin saisi lapsenikin eli kyllä myisin
[/quote]
Mistä tiedät? En itse usko, että kukaan kuka ostaa lapsen antaisi sille hyvää kotia vaikka rahaa olisikin. Eiköhän adoptoimalla saisi halvemmalla ja laillisesti? Uskon siis että lapsella olisi todella huonot oltavat, esittäisi sitten kuinka lapsirakasta tahansa.
[/quote]
Köyhät uskovat rahan olevan ratkaisu kaikkeen.. Surullista. Lapsen elämä voi romuttua jos ajatuksesta, että äiti antoi minut pois rahasta. Pysyvä haava sieluun, jonka vuoksi lapsen rikaskaan elämä ei koskaan olisi onnellinen..
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:56"]
Asun vuokrayksiössä rupuisessa lähiössä ja yh-äitinä työttömyyskorvauksella ei lasta paljon elätetä, miljardilla saisin paremman elämän ja niin saisi lapsenikin eli kyllä myisin
[/quote]
Mistä tiedät? En itse usko, että kukaan kuka ostaa lapsen antaisi sille hyvää kotia vaikka rahaa olisikin. Eiköhän adoptoimalla saisi halvemmalla ja laillisesti? Uskon siis että lapsella olisi todella huonot oltavat, esittäisi sitten kuinka lapsirakasta tahansa.
[/quote]
Ei kukaan maksaisi MILJARDIA saadakseen lapsen laiminlyötäväksi. Kyllä sillä tuosta summasta voi jotain päätellä
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 04:34"]
No e myisi, en edes koiraani. Ihan oikeasti.
[/quote]
En minäkään. Vaikka tuo koira välillä raivostuttaakin.
Ainoastaan joku pedofiili voi edes keksiä tollaisen kysymyksen.
En luopuis mun lapsesta mistää hinnasta. Rakastan mun lasta niin paljon että en vois luopua siitä.