Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Miksi köyhien pitäisi saada mitään luxusta
Meillä ei ole lapsia, mies olettaa saavansa isänpäivälahjan
Vierailija kirjoitti:
Mä oon toinen noista matkasynnyttäjistä.
Siis ihanko oikeasti, kukaan av-väestä ei auta, vaan joudutaan kerihtimillä auttamaan toisiamme??ITKEE
Mua supistelee, porukka on kännissä ja luomusynnytyskokemus menee piloille jos vain yksi auttaa, kerihtimillä:( Miten siis voidaan jonkun luomusynnytyskokemus pilata näin? Ei tätä julmempaa toimintaa voi olla!
ITKEE
Ja saako sinne sinne nestorin saunaan mennä vauvan kaa vai ei?? Missä me ekat päivät vietetään ja kai joitakin matkaajia selvinpäin löytyy auttamaan?
ITKEE
*** kuiskaa: hakee HUOMIOTA EDELLEEN!! Ärsyttävä. Oha sitä ennenki lypsyn ja heinänteon välis muksut pyöräytetty!
No mutta. Minähä autoin jo keksimällä ne kerihtimet. Sinä huomionhakuinen uusavuton! Siis niin on kiireit, mis se toinen raskas on? Auttakee toisianne. Ja terottakaa ne kerihtimet!! Hiomakivellä! Tsiitus
Ootten varmaan ihmetelly kun mua ei o hetkeen näkyny. Joku ehkä kaivannutkin näpsäköitä puheitani tai sitä sinivalkoruutuista...
No kun sattu niin, että mä vähän niin kun tunnen ton yhen, joka paljasti Oikean Nestorin saunapuuhat Ukko Nooan, Akka Nooan, Kunton ja Satun kaa. Toi yks siis vaklas jo aiemmin... pitkä tarina. Vattupuskat, nokkoset, nimismiehet, lasipullot villasukasssa...jne yms... eniveis se sauna on täst vain peninkulman päähä, ni mä lähin sit sinne käymään... käymään vaan, mutten olemaan... tääki on pitkä tarina, kerron kun tuun. Tähä jälkimmäisee tarinaan ei liity viikatteet, ei vattupuskat, vaan oranssi sifonkihuivi ja mystisesti kadonneet papiljontit. Juu nou, nainenhan EI pärjää ilman niitä.
Oukei. Mä tuun illan vilakalla ens naisluolaa, jos löydän sen. Hilman karaoke lie paikoillaan, mut sinne ei vissiin oikei omia eväitä suvaita. Paluumatka ol hias, kun Takarivin Tane laitti kaikille teille tuliaisiks tonkallisen sahtia. Se ol senverran painava, ja mä koitin keventää sitä juomalla. Mut se ol vähän viel kesken käyntinen, ni puskaahan se pisti menemään... et sit naukkailkaa varovasti. Amlkäyminen on pahast, mut ylikäyminen voi johtaa toisenlaisii vaikeuksii!!
Ei o helppoa sahinteko, toisin ku heinän!
Eniveis, nähhää kohta.
Ps joko saa laittaa punaisen Norppayöasun? On kuisteki jo joululaulutki. Ja kulkuset&ledvalot tamponinnarukoruissa, eik je?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon toinen noista matkasynnyttäjistä.
Siis ihanko oikeasti, kukaan av-väestä ei auta, vaan joudutaan kerihtimillä auttamaan toisiamme??ITKEE
Mua supistelee, porukka on kännissä ja luomusynnytyskokemus menee piloille jos vain yksi auttaa, kerihtimillä:( Miten siis voidaan jonkun luomusynnytyskokemus pilata näin? Ei tätä julmempaa toimintaa voi olla!
ITKEE
Ja saako sinne sinne nestorin saunaan mennä vauvan kaa vai ei?? Missä me ekat päivät vietetään ja kai joitakin matkaajia selvinpäin löytyy auttamaan?
ITKEE
Miksi olet unohtanut Metsäsynnytyksen?
Taisteluvinkkinne marraskuun mörönpimeään?
Vierailija kirjoitti:
Tää reissu on tuonut paljon valoa elämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää reissu on tuonut paljon valoa elämään!
Voi miten kauniisti sanottu. Laitan tässä samalla terveiset sille yhelle ympiväsyneelle matkanjärjestäjälle. Missä on se naama-palautekone, mistä voi valita sopivan ilmeen:
😀🙂😑😣
Mistä voin selvittää, paljonko kissani saa eläkettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, otin vahingossa lasillisen vaapukkamehua(!!) naisluolassa, jota ei oltu hävitetty, luulin viiniksi!!! Äkkiä apua, en ymmärrä edes miten sitä oli pullo jäänyt, mun on pakko jotenkin se oksentaa, pitääkö sairaalaan, auttakaa!!! En halua niitä kauheita oireita, auttakaa = itkee hysteerisenä.
Naisluolassa, jota ei oltu hävitetty??? Sitä vaan siirrellään, ei hävitetä...
Ei ei, hän löysi vaapukkamehua, vaikka se kaikki piti hävittää eikä vain siirtää! Mites toi vaapukkamehua juonut nyt voi? Eikai sentään Hannibal ja ted hommiin joutuneen, kun kukaan ei ole mitään sanonut:(
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa *hyräilee*
Oi toverit mikä ihana päivä, käytiin katsomassa Norppa numeroita ja ramseyta, hän ihastui meihin!
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa....
Tai no, ainakin tunnisti minut ja mieheni mutta miten teidän päivänne on sujunut?
Meillä tuo taapero, eli Svetlana Sasha Ninockha kiukutellut kateuksissaan veljelleen...
Daa Daa Daa, Daa Daa daa....
Ja pikkuvauvakuutin nimi on:
Ja Dimitry Andrei Egor vauva nukkuu nii hyvin, että vanhemmilla oli hetki omaa aikaa yhdessä pusikossa toverit!
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa...
No siinä kävi vähän nolo juttu, kun siinä puskassa oli yksi radio ja puoliöue kuuli kaiken = mutta minunhan luultiin vain tehtävääni eläytyvän eli saatanpa saada sen odotetun ylennyksen..
Ja sille radiollekin keksitteen parempi paikka ja, ei mitään unohtakaa!
Mitäs mieltä olette niistä meidän nimiäisistä ja lasten nimistä, kukaan toveri ei ole kommentoinut???
Vierailija kirjoitti:
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa *hyräilee*
Oi toverit mikä ihana päivä, käytiin katsomassa Norppa numeroita ja ramseyta, hän ihastui meihin!
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa....
Tai no, ainakin tunnisti minut ja mieheni mutta miten teidän päivänne on sujunut?
Meillä tuo taapero, eli Svetlana Sasha Ninockha kiukutellut kateuksissaan veljelleen...
Daa Daa Daa, Daa Daa daa....
Ja pikkuvauvakuutin nimi on:
Ja Dimitry Andrei Egor vauva nukkuu nii hyvin, että vanhemmilla oli hetki omaa aikaa yhdessä pusikossa toverit!
No siinä kävi vähän nolo juttu, kun siinä puskassa oli yksi radio ja puoliöue kuuli kaiken = mutta minunhan luultiin vain tehtävääni eläytyvän eli saatanpa saada sen odotetun ylennyksen..
Ja sille radiollekin keksitteen parempi paikka ja, ei mitään unohtakaa!
Mitäs mieltä olette niistä meidän nimiäisistä ja lasten nimistä, kukaan toveri ei ole kommentoinut???
Voi toverit, taas unohtui nimimerkkikin onnessani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyiht hitth, onks siis kukaaanh nähnyttt minun ukkoah, sillläsh on speedit jaloissa, siis speedotht ja se skatosh yhdess velan kanssahs? Pitäisjä löytää, etteips tuh vela vielsiis vie munsh ukkoa?? Huippasee, onksh kellään hajaintojah???
Kuule. Se yks vela on tosi siisti tyyppi. Ettei olis peräti akateeminen. Siemaili sofistikoituneesti Marlin Helmeilevää Omenaviiniä ja tarkasteli tavallisen kansan keskikaljakaraokea. Tais tehä jotai tutkimusta tai kalluppia. Saatteli sun ukon ulos tehdäkseen lähempää tarkastelua tai noin. Luetaan sit tuloksia paikallislehdestä...
Siis sinä olet vienyt AV.läisen miehen omiin "tutkimuksiisi"?
Sängyssäkö suoritat kalluppia?
Vierailija kirjoitti:
Huomisen ohjelmanumerot:
Klo 13.00 aloitamme seuraavan:
- Snorkkelit päälle ja vettä kestävät kamerat kuvaamaan norppaliveä, sitten sukeltelemaan norppien kanssa, ihana ajatus!
Ja norppahan jaksaa kevyesti puolikin tuntia sukeltaa, eli vauhdissa täytyy pysyä ja satsata varusteisiin.
Ja mä haluan ainakin leikkiä pullervon kanssa sukeltaen veden alla, kai me otetaan tää ohjelmanumero???
Sen jälkeen on tämä:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko pullervon kivellä vetää jokin rentoutusharjoitus?
Päästäisiin norppayöasuissa, voileipä toisessa kädessä, osa vapaasti vuoteen samalla kivasti norppaliveen.
Minusta oisi kiva ohjelmanumero, mitä muut sanoo?
Viimeisenä, muttei vähäisimpänä:
Nuo edelliset on hoidettu iltaan mennessä, eli aloitetaan Klo 18.00:
Vierailija kirjoitti:
Retkiohjelmaan kuuluu ohjelmanumero AV- keittiössä osa 1. Tee se itse- vanukas.
Keittiömestari kokki puuttuu vielä. Hans ei ehdi, Sukula ei ehdi, Teresa ei ehdi, Björk on Australiassa, Aleni Henri ei ehdi, Sikkeä minä en halua eikä Syrjäsen Harri vastaa.
Mitäs nyt?
Ps, kokki löytyi eli GORGON RAMSEY!!!!
- Muuten, jos saan muistuttaa niin retkikuvia otetaan joka päivä ja esim ne hätiksen hääpäivä kuvat kun porukka sai vaapukkamehumyrkytyksen:(
Ne sekä pelottaa, ahdistaa että itkettävät minua vieläkin ja niissä on jotain vikaa..
Ja kyllä, jokaisen tunnistaa niistä, valitettavasti:(
Eli koitetaan olla siivosti ja ei enää vaapukkamehua/liiallista dokausta jne, sopiihan tämä kaikki nyt kaikille?
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Puhuu itkien:
Hätis ja ne pilasivat sukelluksen, kaikki huomio meni vain niiden norpille. Ne pilasivat ihanan rentoutusharjoituksen - aikuiset hävisivät johonkin puskaan kuksimaan ja noi saakelin kuutit SÖI rentoutusharjoituksissa olevilta voileivät kädestä!
Ja ne heitettiin pihalle kokki kisasta, kun Gordon tunnisti/suuttui niille siis vaan yhtäkkiä jostakin. Ne on pilanneet jokaisen ohjelmanumeron tältä päivältä. Ja minä kun niin siis näitä numeroita odotin, mutta noiden läsnäolokin pilasi päivän, nyyh:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyiht hitth, onks siis kukaaanh nähnyttt minun ukkoah, sillläsh on speedit jaloissa, siis speedotht ja se skatosh yhdess velan kanssahs? Pitäisjä löytää, etteips tuh vela vielsiis vie munsh ukkoa?? Huippasee, onksh kellään hajaintojah???
Kuule. Se yks vela on tosi siisti tyyppi. Ettei olis peräti akateeminen. Siemaili sofistikoituneesti Marlin Helmeilevää Omenaviiniä ja tarkasteli tavallisen kansan keskikaljakaraokea. Tais tehä jotai tutkimusta tai kalluppia. Saatteli sun ukon ulos tehdäkseen lähempää tarkastelua tai noin. Luetaan sit tuloksia paikallislehdestä...
Siis sinä olet vienyt AV.läisen miehen omiin "tutkimuksiisi"?
Sängyssäkö suoritat kalluppia?
Kyllä nyt samaa kysyisin, törkeää! Viedä toisen av-matkaajan mies, mites alas voi joku vajota! Tästä nyt pakko äänestää, kun kaikki haukkuneet sinut ettäsaatko enää IKINÄ tulla av-matkalla, sen verran on jo törkeää = alkaa itkemään.
Kuiskaa: Kai kaikki ovat samaa mieltä siitä, että IKUINEN porttikielto riittää jo vähemmästäkin, saati että kanssamatkaajan miehen viemisestä??
Kannattaa olla varovainen siellä Hilman baarissa = ei ole naisluolan kaikia etuja, sika kallista ja joku leikkaamaton transsu pelästyttää porukkaa naistenvessassa:(
Itse siirryin eilisen näyn jälkeen vain naisluolaan..
Häh? Kaikillahan on AV:lla surkea mies, JSSAP!
Nyt tuo ystävällinen vela teki sen mamman puolesta ja nappasi sian mukaansa.
Muhkeat silar.... eikun elarit, täältä tullaan!
Löytyi Hilman baarista tiskin alta joku aivan outo nappularadio, josta ei kuulu musiikkia! Vahvistimet jne näyttäisi olevan ja pari jotain pensaa lehteä, uskaltaako tähän nyt koskea vai onko joku p*mmi tms???
Vierailija kirjoitti:
Löytyi Hilman baarista tiskin alta joku aivan outo nappularadio, josta ei kuulu musiikkia! Vahvistimet jne näyttäisi olevan ja pari jotain pensaa lehteä, uskaltaako tähän nyt koskea vai onko joku p*mmi tms???
Se on se puskaradio.
Oliko vessassa jotain outoja puhelimia?