Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
ENTINEN NYT ON HÄTÄ!!!!!!! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa...
Anteeksi, hyräily jäänyt päälle kun olen niiiin onnellinen!
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa......
Suunnitelmiin tuli pikku muutos, juttelin rakkaan Nestori i kanssa joka on lastemme biologinen isä ja rakastajani ollut, nykyinen aviomieheni ja perhe on koossa *itkee liikutuksesta*
Daa Daa daa, daa daa, daa.....
No, huomisen nimiäisissä vaihdamme sen kulissiaviomieheni vaatiman nimen Norppa taaperolle, hänet nimetään äitini mukaan svetlanaksi!
Daa daa daa, daa daa daa....
Ja tuon pikkuisen poikamme nimi on vielä salaisuus nimiäisiin asti, kai kaikki mukaan tulevat??
Daa daa daa, daa daa daa....
Ihanaa, mutta Eikai haittaa että jäämme ainakin toistaiseksi tähän saimaan kauniiseen rantaan asumaan, toverit = ts ette näe meitä paluumatkalla!
Daa daa daa, daa daa daa.....
Ikäväähän se on, mutta meillä alkaa perhe elämä ja häämatka eli emme palaa takaisin, koettakaa kestää kotimatka ilman meitä!
Voi että toverit, nimimerkkikin unohtui tässä onnessani!
Puhuu kuiskaten koko ajan: Nyt en jostain syystä tykkää tästä yhtään, apua. Vaikka eilinen meni pilaantuneen vaapukkamehua syyksi (ei enää koskaan vaapukkamehua!) niin silti osa minusta epäilee tiettyjä asioita! Ei koskaan enää hätistä av-matkalle = alkaa itkemään:(
Ahvenanmaa on loukkaantunut siitä, ettemme menneet sinne matkallamme. Uhkaavat sodalla ja lähettää kuuluisat munsalan soutajat hyökkäykseen. Aihetta huoleen?
Vierailija kirjoitti:
Ahvenanmaa on loukkaantunut siitä, ettemme menneet sinne matkallamme. Uhkaavat sodalla ja lähettää kuuluisat munsalan soutajat hyökkäykseen. Aihetta huoleen?
Ei ole, ainoa huoli on palstan kiltiksillä ja hopeaketulla = ahvenanmaalaiset kun tunnetusti mm lakkaavat kyntensä, jos edes menevät inttiin. Siis miehet...
Kummassa parempi musa ja meno, baarissa vai naisluolassa? En osaa päättää kumpaan paikkaan menisin:(
Vierailija kirjoitti:
Kummassa parempi musa ja meno, baarissa vai naisluolassa? En osaa päättää kumpaan paikkaan menisin:(
Tuu naisluolaan, juodaan ellun kanssa viiniä sofikoituneesti ja David Beckham tankotanssii! Ja sen jälkeen Damiano, täällä on kuuma meininki!!
Vierailija kirjoitti:
Must kannattaa
1) toisaalta mennä aina naisluolaan, kun sen löytää. Siirrettävä näet.
2) välttää (ainakin tuhannen tuitereessa) naisluolaa. Siirrettävä näet. Mä oon nyt siellä, eikä aavistustakaan missä. Ellu lepäilee tos toisella divaanilla. Tääl ei oo ruokaa. Baarikaappi on. Ja viinikellari. Ja jemmassa pari Marlin Helmeilevää Omenaviiniä. Taskumatissa taskulämmintä kossua ja pöytäviinaa. Minttusuklaata suupielussä vielkii.
Jos näätte naisluolan, tuokaa meille ruokaa, suolet huokaa. Täällei oo ees silmänruokaa...
Mä en tuu tän päivän ohjelmiin, voi olla etten palaa enää lainkaan. Sain viestin mun rakkaalta, siltä upealta rikkaalta lentäjä/upseeri-tyypiltä. Noutaa oman mussukkansa Lappeenrannan lentokentältä tänään. Käyn vielä mennessä pankissa. Ajatella, että anoppnsa on sairastunut koleraan ja tarvii tilapäisesti hiukan rahaa insuliiniin. . . Eka ajattelin etten ehkä antais rahaa, aika kallista insuliinia... mut sen anoppi on kuitenki mun äiti. Eniveis, käyn pankissa ja meen sit venaan sinne kentälle. Jos kaikki onnistuu just eikä melkein, ni piakkoin mä oon rouva Lentäjätär. Muttem mä unoha teitä, olaan kiuteski keottu niin pal yhesä. Tsau
Vierailija kirjoitti:
Hopis, hyi!!! Lopeta tuo vonkaus, etkö muista että sut on heitetty jo kerran saimaaseen!!!!!!!! Pitääkö meidän todella kutsua saimaan HOMOSEKSUAALIT MIEHET TREFFAAMAAN SINUA, HOPIS??????!!!!!!
* kuiskaa: Hopiksen äiti/sisko/jälkeläinen/joku. Onha Hopiksen lääkitys kohillaan? Ollaan vähän huolissamme. Hopis on kuitenki pahinta, mitä meil tällä hetkellä on!
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan kuka oli se mies, joka minun kanssani tanssi ja mitä sen jälkeen tapahtui???
Mulla oli siis norppayöasun kanssa keltaiset croksit ja sininen huivi??!!!
Siis oli, ei ollut enää aamulla...
No tää nyt on vähän noloa: se ihana polski kuski tuli aamulla keltaisen grogin... prkkle. Groksin kaa ja halus sovittaa sitä MUN jalkaan. Ihan ku tuhkimotarina. Ei sopinu. Oli jotenki hämillisen näköne. Sanoi: Grzfjjkjkzzx hgzzbff ja katto taas mun päälle.
Vonkaskoha se tol replalla? Vai mitäs ootte mieltä. Mullaki oli sininen huivi eilen... ja on siis tänäänkin vielä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan kuka oli se mies, joka minun kanssani tanssi ja mitä sen jälkeen tapahtui???
No tää nyt on vähän noloa: se ihana polski kuski tuli aamulla keltaisen grogin... prkkle. Groksin kaa ja halus sovittaa sitä MUN jalkaan. Ihan ku tuhkimotarina. Ei sopinu. Oli jotenki hämillisen näköne. Sanoi: Grzfjjkjkzzx hgzzbff ja katto taas mun päälle.
Vonkaskoha se tol replalla? Vai mitäs ootte mieltä. Mullaki oli sininen huivi eilen... ja on siis tänäänkin vielä...
Ehkä hän pohti kenen kenkä se on? Kovalla vaivalla sain selville, että heidän nimensä ovat Grzegorz ja Krzysztof.
Tai sitten olisi ollut tarjolla tuplasti... kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sinulla on väärää tietoa. Ahvenanmaalaiset eivät ole missään tekemisissä vääräkielisten kanssa. Munsalalaiset ovat suomenkielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Joku Souvari tietty. Näin kun annoit sen sinisen huivisi jollekin souvarille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Souvari tietty. Näin kun annoit sen sinisen huivisi jollekin souvarille.
Mä kyl näin kun sä kaulailit kilttimiestä ja polskikuskia vuorotellem. Viimein portsari joutu teidät irrottamaan siitä sinisestä huivista, mihin kaikki kolme olitte kietoutuneet. No siitä sit napsahti porttikielto kaikille huiveille. Pihkura, mul on vaik miten monta huivia käyttämättä. Niillä saa niin sofistikoituneen stailin asuun
Eniveis, naisluolaan saa huiveihin pukeutua. Mut mielellään jotain muuta kans ylle. Tai alle.
Mä piileksin tääl luolan kirjanurkkauksessa, etten vahingossakaan joudu nimiäisiin...
🍷skool!
Mikä laulunaihe tän illan karaokessa? Joko joululaulut? Joko? Joko???
Itsetehdyt joululahjat. Mitä mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Itsetehdyt joululahjat. Mitä mieltä?
Minä voin aloittaa. 🎶🎤🎤 Joulu joulu joulu joulu lalalaaaaa.
Joulukuusi joulukuusi kuusi kuusi kuusi. lalalaaaaa. Tonttu tonttu tonttu...tototooo....
Pukki pukki pukki pukki...🎶🎶🎶🎶 Pukpukpukpukpuk....
Haittaako jos Av-mamma ja Av-pappa hyväilevät toisiaan jossain nurkkauksessa (holvikaaren alla)?
Olen lähettänyt joka päivä matkalta postikortin Sincciksille. Entäs te muut?
Hei vain kaikki, miten se sukellushetki norppien kanssa meni ja kuvaaminen?
Daa Daa Daa......
No, toivon mukaan ymmärrätte, että me jätimme päivän ohjelmanumeron väliin, oon just synnyttänyt, mennyt naimisiin ja tänään oli kaikille avoimet nimiäiset....
Daa Daa Daa....
No, se seksitön kulissiliitto, ihanaa toverit että vapautitte minut siitä Hannibalin avulla!
Daa Daa Daa....
Nyt saatoin naida rakastajani, lasteni isän ja taktikoinnilla kohota vielä puolessa, voi kiitos av-matkaajat!
Daa Daa Daa...
Meidän lasten nimet, taaperokin tosiaan sai uuden venäläisen nimenkun ollaan sieltä kotoisin ovat:
- Svetlana Sasha Ninockha
- Dimitry Andrei Egor
Ihanaa, jokainen nimi toverit kulkenut suvuissa vuosisatoja, mitä tykkäätte???
Daa Daa Daa...
Meei kyllä valitettavasti tosiaan paluumatkalle kanssanne tulla, mutta vielä ehditään teidän kanssanne toverit viettämään yhteistä aikaa!
Daa Daa Daa....
Ihanaa ja mitä sanotte nimiäisistä ja nimistä, eikö aivan ihanaa ole nyt?!
Hopis, hyi!!! Lopeta tuo vonkaus, etkö muista että sut on heitetty jo kerran saimaaseen!!!!!!!! Pitääkö meidän todella kutsua saimaan HOMOSEKSUAALIT MIEHET TREFFAAMAAN SINUA, HOPIS??????!!!!!!