Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan kuka oli se mies, joka minun kanssani tanssi ja mitä sen jälkeen tapahtui???
Mulla oli siis norppayöasun kanssa keltaiset croksit ja sininen huivi??!!!
Siis oli, ei ollut enää aamulla...
Joku Souvari tietty. Näin kun annoit sen sinisen huivisi jollekin souvarille.
Mä kyl näin kun sä kaulailit kilttimiestä ja polskikuskia vuorotellem. Viimein portsari joutu teidät irrottamaan siitä sinisestä huivista, mihin kaikki kolme olitte kietoutuneet. No siitä sit napsahti porttikielto kaikille huiveille. Pihkura, mul on vaik miten monta huivia käyttämättä. Niillä saa niin sofistikoituneen stailin asuun
Eniveis, naisluolaan saa huiveihin pukeutua. Mut mielellään jotain muuta kans ylle. Tai alle.
Mä piileksin tääl luolan kirjanurkkauksessa, etten vahingossakaan joudu nimiäisiin...
🍷skool!
Ai fiil juu!! Määkin kaulailin jotain kilttistä. Luulin nääs et se oli se meitin oma palstalatino. Aamulla huomasit et oli tullut juotua liikaa Hilman karaokessa.
Vierailija kirjoitti:
Toi ei ole oikea hätis.
Kyllä siitä oikeasta on nyt päästy eroon.
Toi on kyllä melkein yhtä paha toi daa daa daadadaada.
Valitettavasti se on oikea hätis.
Poliisi sen henkilöllisyyden varmisti ja mm sormenjäljet (olivat poliisin rekisterissä!) tarkisti, kun se hukkunut löydettiin...
Eli meillä on edelleen oikea hätis, joka sekoilee...
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopis, hyi!!! Lopeta tuo vonkaus, etkö muista että sut on heitetty jo kerran saimaaseen!!!!!!!! Pitääkö meidän todella kutsua saimaan HOMOSEKSUAALIT MIEHET TREFFAAMAAN SINUA, HOPIS??????!!!!!!
* kuiskaa: Hopiksen äiti/sisko/jälkeläinen/joku. Onha Hopiksen lääkitys kohillaan? Ollaan vähän huolissamme. Hopis on kuitenki pahinta, mitä meil tällä hetkellä on!
Hyvä on, hyvä on. Minä tarkistan sen lääkityksen ja voinnin kohta, mutta vain jos KUKAAN ei sitten yhdistä minua hopeaketun sukulaiseksi!!!
Huomisen ohjelmanumerot:
Klo 13.00 aloitamme seuraavan:
- Snorkkelit päälle ja vettä kestävät kamerat kuvaamaan norppaliveä, sitten sukeltelemaan norppien kanssa, ihana ajatus!
Ja norppahan jaksaa kevyesti puolikin tuntia sukeltaa, eli vauhdissa täytyy pysyä ja satsata varusteisiin.
Ja mä haluan ainakin leikkiä pullervon kanssa sukeltaen veden alla, kai me otetaan tää ohjelmanumero???
Sen jälkeen on tämä:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko pullervon kivellä vetää jokin rentoutusharjoitus?
Päästäisiin norppayöasuissa, voileipä toisessa kädessä, osa vapaasti vuoteen samalla kivasti norppaliveen.
Minusta oisi kiva ohjelmanumero, mitä muut sanoo?
Viimeisenä, muttei vähäisimpänä:
Nuo edelliset on hoidettu iltaan mennessä, eli aloitetaan Klo 18.00:
Vierailija kirjoitti:
Retkiohjelmaan kuuluu ohjelmanumero AV- keittiössä osa 1. Tee se itse- vanukas.
Keittiömestari kokki puuttuu vielä. Hans ei ehdi, Sukula ei ehdi, Teresa ei ehdi, Björk on Australiassa, Aleni Henri ei ehdi, Sikkeä minä en halua eikä Syrjäsen Harri vastaa.
Mitäs nyt?
Ps, kokki löytyi eli GORGON RAMSEY!!!!
- Muuten, jos saan muistuttaa niin retkikuvia otetaan joka päivä ja esim ne hätiksen hääpäivä kuvat kun porukka sai vaapukkamehumyrkytyksen:(
Ne sekä pelottaa, ahdistaa että itkettävät minua vieläkin ja niissä on jotain vikaa..
Ja kyllä, jokaisen tunnistaa niistä, valitettavasti:(
Eli koitetaan olla siivosti ja ei enää vaapukkamehua/liiallista dokausta jne, sopiihan tämä kaikki nyt kaikille?
Voi ei, otin vahingossa lasillisen vaapukkamehua(!!) naisluolassa, jota ei oltu hävitetty, luulin viiniksi!!! Äkkiä apua, en ymmärrä edes miten sitä oli pullo jäänyt, mun on pakko jotenkin se oksentaa, pitääkö sairaalaan, auttakaa!!! En halua niitä kauheita oireita, auttakaa = itkee hysteerisenä.
Olen pubissa! 🎶🎶🎶🎤🎤🎤👠👠👠 Jouluuuuu....jouuuluuuuuu....huhuuuuhuuu...
Kuusiiiikynttilöit.....🎶🎶🎶🍻🍻🍻🍺🍺🥃
Happy kristmassss....
Vierailija kirjoitti:
Huomisen ohjelmanumerot:
Klo 13.00 aloitamme seuraavan:
- Snorkkelit päälle ja vettä kestävät kamerat kuvaamaan norppaliveä, sitten sukeltelemaan norppien kanssa, ihana ajatus!
Ja norppahan jaksaa kevyesti puolikin tuntia sukeltaa, eli vauhdissa täytyy pysyä ja satsata varusteisiin.
Ja mä haluan ainakin leikkiä pullervon kanssa sukeltaen veden alla, kai me otetaan tää ohjelmanumero???
Sen jälkeen on tämä:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko pullervon kivellä vetää jokin rentoutusharjoitus?
Päästäisiin norppayöasuissa, voileipä toisessa kädessä, osa vapaasti vuoteen samalla kivasti norppaliveen.
Minusta oisi kiva ohjelmanumero, mitä muut sanoo?
Viimeisenä, muttei vähäisimpänä:
Nuo edelliset on hoidettu iltaan mennessä, eli aloitetaan Klo 18.00:
Vierailija kirjoitti:
Retkiohjelmaan kuuluu ohjelmanumero AV- keittiössä osa 1. Tee se itse- vanukas.
Keittiömestari kokki puuttuu vielä. Hans ei ehdi, Sukula ei ehdi, Teresa ei ehdi, Björk on Australiassa, Aleni Henri ei ehdi, Sikkeä minä en halua eikä Syrjäsen Harri vastaa.
Mitäs nyt?
Ps, kokki löytyi eli GORGON RAMSEY!!!!
- Muuten, jos saan muistuttaa niin retkikuvia otetaan joka päivä ja esim ne hätiksen hääpäivä kuvat kun porukka sai vaapukkamehumyrkytyksen:(
Ne sekä pelottaa, ahdistaa että itkettävät minua vieläkin ja niissä on jotain vikaa..
Ja kyllä, jokaisen tunnistaa niistä, valitettavasti:(
Eli koitetaan olla siivosti ja ei enää vaapukkamehua/liiallista dokausta jne, sopiihan tämä kaikki nyt kaikille?
Minä haluan Jamie Oliverin ❤️❤️🤩!
Onko vanukas- aineet varattu? Voitasko ruokajuomaksi tehdä jotain vaapukoista?
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, otin vahingossa lasillisen vaapukkamehua(!!) naisluolassa, jota ei oltu hävitetty, luulin viiniksi!!! Äkkiä apua, en ymmärrä edes miten sitä oli pullo jäänyt, mun on pakko jotenkin se oksentaa, pitääkö sairaalaan, auttakaa!!! En halua niitä kauheita oireita, auttakaa = itkee hysteerisenä.
Naisluolan porukka, tarkistakaa joku äkkiä tuon kunto siellä!
Daa daa daa...
Ystävät, toverit, mikä ihana päivä!
Daa daa daa...
Ja kaikki muistavat sitten, että taaperon uusi nimi on:
- Svetlana Sasha Ninockha
Ja pikkuvauvakuutin nimi on:
- Dimitry Andrei Egor
Daa daa daa....
Oi toverit, eikö ollutkin ihanat nimiäiset ja upeat, upeat nimet meidän lapsillamme?!
Daa daa daa...
Ahdistaa käydä av-matkasaunassa, koska hopeakettu taas vonkaa siellä.....
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa käydä av-matkasaunassa, koska hopeakettu taas vonkaa siellä.....
Hopiksen joku sukulainen, joka ei halunnut itseään tunnistettavan (pitkä ja surullinen tarina, älä kysy) lupasi käydä tarkistamassa hopeaketun lääkityksen. Ehkä se ei tänä iltana vonkaa? Ja onhan siellä saunassa muitakin, kyllä av-mammat hopeaketulle ärähtää, ei tarvitse pelätä.
Ja EI me ei huomenna, eikä koskaan enää kokata mitään vaapukoista! Älkää edes ehdottako mitään noin kauheaa, se eilinen oli painajainen! EI vaapukoista tehdä enää koskaan mitään, ei missään muodossa! Itkin koko eilisen, paniikkikohtaus ja kauhea darra ja traumat *alkaa itkemään*...
Arvon av-ladyt, ei hätää sillä olen palannut, syljin lääkkeet pois! Otin vain matkalle salakuljettamiani sinisiä pillereitä, miehuuteni ei lopu kesken!!
Saanko tänä iltana tulla naisluolaan, tankotanssia vetämään, sen lemmenliekkeihin sytyttämään?! Ainoa riski on, että kuume ette minulle, sillä tänä iltana, ei tuu pakkeja!!
Kyseessähän on tietenkin HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN, valmiina naisluolan lemmenliekkeihin roihauttamaan! Nyt sijaintinne arvon av-ladyt kertokaa, mahdollisuus tosielämän rakkauskokemuksille antamaan!!! T HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!!!
Mä oon toinen noista matkasynnyttäjistä.
Siis ihanko oikeasti, kukaan av-väestä ei auta, vaan joudutaan kerihtimillä auttamaan toisiamme??
ITKEE
Mua supistelee, porukka on kännissä ja luomusynnytyskokemus menee piloille jos vain yksi auttaa, kerihtimillä:( Miten siis voidaan jonkun luomusynnytyskokemus pilata näin? Ei tätä julmempaa toimintaa voi olla!
ITKEE
Ja saako sinne sinne nestorin saunaan mennä vauvan kaa vai ei?? Missä me ekat päivät vietetään ja kai joitakin matkaajia selvinpäin löytyy auttamaan?
ITKEE
Vierailija kirjoitti:
Mä oon toinen noista matkasynnyttäjistä.
Siis ihanko oikeasti, kukaan av-väestä ei auta, vaan joudutaan kerihtimillä auttamaan toisiamme??ITKEE
Mua supistelee, porukka on kännissä ja luomusynnytyskokemus menee piloille jos vain yksi auttaa, kerihtimillä:( Miten siis voidaan jonkun luomusynnytyskokemus pilata näin? Ei tätä julmempaa toimintaa voi olla!
ITKEE
Ja saako sinne sinne nestorin saunaan mennä vauvan kaa vai ei?? Missä me ekat päivät vietetään ja kai joitakin matkaajia selvinpäin löytyy auttamaan?
ITKEE
Se päätettiin jo matkasuunnitelmissa, että keritsimillä autatte toisianne = ihan tahallanne raskauduitte kuitenkin, että saatte kaikkien huomion, vai mitä?
Me muut laitetaan baarissa ja naisluolassa musat täysille, auttakaa te kaks luomusynnyttäjää toisianne.
Ja ei, Nestorin mökkiä ei moiseen tarkoitukseen oteta = huomionhakua. Matkabusseissa tms saatte ihan vauvan kanssa selvitä!
Hyiht hitth, onks siis kukaaanh nähnyttt minun ukkoah, sillläsh on speedit jaloissa, siis speedotht ja se skatosh yhdess velan kanssahs? Pitäisjä löytää, etteips tuh vela vielsiis vie munsh ukkoa?? Huippasee, onksh kellään hajaintojah???
Vierailija kirjoitti:
Naisluolassa, jota ei oltu hävitetty??? Sitä vaan siirrellään, ei hävitetä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan kuka oli se mies, joka minun kanssani tanssi ja mitä sen jälkeen tapahtui???
Mulla oli siis norppayöasun kanssa keltaiset croksit ja sininen huivi??!!!
Siis oli, ei ollut enää aamulla...
Joku Souvari tietty. Näin kun annoit sen sinisen huivisi jollekin souvarille.
Mä kyl näin kun sä kaulailit kilttimiestä ja polskikuskia vuorotellem. Viimein portsari joutu teidät irrottamaan siitä sinisestä huivista, mihin kaikki kolme olitte kietoutuneet. No siitä sit napsahti porttikielto kaikille huiveille. Pihkura, mul on vaik miten monta huivia käyttämättä. Niillä saa niin sofistikoituneen stailin asuun
Eniveis, naisluolaan saa huiveihin pukeutua. Mut mielellään jotain muuta kans ylle. Tai alle.
Mä piileksin tääl luolan kirjanurkkauksessa, etten vahingossakaan joudu nimiäisiin...
🍷skool!Ai fiil juu!! Määkin kaulailin jotain kilttistä. Luulin nääs et se oli se meitin oma palstalatino. Aamulla huomasit et oli tullut juotua liikaa Hilman karaokessa.
Sinä, jusf sinä!!!
Ei täs muut oo aikoihi kaulaillukkaa... paitsi Joopa Joo etänä...
Vierailija kirjoitti:
Saanko tuoda karaokelaitteet naisluolaan?
Ei. Emme voi sallia kilpailua Hilman karaokelle. Hän on meitä kestinny aamusta iltaan ( tosin kohtuutonta korvausta vastaam !!!)
Toi ei ole oikea hätis.
Kyllä siitä oikeasta on nyt päästy eroon.
Toi on kyllä melkein yhtä paha toi daa daa daadadaada.