Exän vehkeet
Mulla on ollut nyt suhde viitisen vuotta upean naisen kanssa. Seksi on parasta mitä olen kokenut ja olen onnellinen että pystyn antamaan hänelle nautintoa ja orgasmeja lukuisilla eri tavoilla ja hän myös näyttää nauttivansa. Viime viikolla tuli kuitenkin käärme paratiisiin.
Olen ollut aina todella epävarma omasta varustuksestani. Ehkä turhaan, vaikka se on sitä parjattua 15-16 sentin luokkaa ja noin 4.5 senttiä paksu. Sain tietää että kumppanillani on ollut ennen mua suhde miehen kanssa jonka tunnen. Asumme pienellä paikkakunnalla ja olen ollut samassa urheiluseurassa hänen exänsä kanssa. Ja tällä exällä oli iso, siis niin iso että sitä ei voinut olla suihkussa huomaamatta ja on jäänyt mieleen.
Nyt seksi ei sitten yhtäkkiä enää luistakaan. Ajattelen vaan että onhan mun vehkeiden pitänyt olla melkoinen pettymys tuollaisen norsunkärsän jälkeen. Pari kertaa sängyssä on tästä syystä stondis kadonnut, jonka olen kuitannut ”väsymyksellä” ja ”stressillä” - siis valehdellut.
Tiedän että tämä on todella typerää ja kumppanini ei ole koskaan ilmaissut mitenkään tyytymättömyyttä, sen sijaan päin vastoin ja todella usein. Ymmärrän että jos ihmisellä on useita kumppaneita elämän aikana niin on hirveän epätodennäköistä että uudella olisi aina edellistä suurempi. Mutta silti. Tämä taitaa olla myös niitä aiheita joista puhuminen ei loppupeleissä kannata.
Tiedän mitä palstan lukemattomat trollit tähän haluaa vastata, joten räkyttäkää vain vapaasti. Sen verran paksu mun nahka on, että ei tunnu missään. Mutta jos joku ihan täysijärkinen keskustelija palstalla on paininut saman asian kanssa, niin olisi kiva tietää miten pääsitte tilanteesta yli?
Kommentit (182)
Exällä oli vain noin 15 senttinen.
Nykyisellä yli 20 senttinen.
Nyt sasn orgasmin yhdynnässä, ennen en ikinä
Exällä normaali 20 senttinen.
Nyt seukkaan yhden turkkilaisen kans, jolla yli 25 senttinen.
Miia 22
Mun exällä oli surkea 15 senttinen.
Paskinta seksiä ikinä 😤
Onneksi yhdelläkään exällä ei ole ollut pientä 15 sentistä.
Ainakin 20 senttiä jokaisella ollut.
Exällä oli yli 25 senttinen murhakyrpä.
Valitettavasti hän lähti takaisin Gambiaan 😥
Huhtikuussa taas Alanyaan.
Siellä ne hyvinvarustetut herrasmiehet lymyää 😍
Exällä 237 senttinen.
Hänet Gambiassa tapasin 😍
Exällä oli 15cm.
Naureskellen muistelen, miten surkeaa seksielämäni oli silloin 😆
Turkkilaisella herrasmiehellä oli noin 30 senttinen.
Ihana kesä 2017 😍
Exän isoa, yli 25senttistä muistelen usein ja masturboin
Ajattelen usein exän isoa, kun nykyinen mieheni nai mua pienellä 17 senttisellä takaapäin
Keski-ikäinen nainen kirjoitti:
Ajattelen usein exän isoa, kun nykyinen mieheni nai mua pienellä 17 senttisellä takaapäin
Mulla sama tilanne nykyisessä parisuhteessa.
En saa orgasmia muuten, kuin ajattelemalla silmät kiinni exäni todella suurta kullia
Alanyan exän isoa kalua ajattelen usein kun suihkussa olen 😘
Exällä reilusti yli 20 senttinen kulli.
En näe mitään järkeä sextailla alle 20 senttisen kanssa, kun tiedän miten hyvältä iso sisällä tuntuu
Exällä 22cm js nykyisellä 23cm.
Itselläni ei ole ollut tapana nussua pikkupippelin kanssa
Tanja
Exällä oli tosi pieni 15 senttinen.
Täysin hyödytön kapistus seksissä
Seurustelin 3kk erään turkkilaisen kanssa ja hänellä yli 25 senttiä.
Ihania muistoja 😍
Exällä 22 cm ja nykyisellä vain 16 cm.
En nauti seksistä nyt yhtään ja ajattelin jättää hänet...
Exällä oli huuleton, ja sekin vähä joka löytyi, epäsymmetrinen viivapillu.
Tyttöystäväni sanoi kerran sängyssä, et hänen exällä oli pidempi ja paksumpi kulli.
Mulla on nyt sellainen fiilis, et 15cm ei riitäkään hänelle