Exän vehkeet
Mulla on ollut nyt suhde viitisen vuotta upean naisen kanssa. Seksi on parasta mitä olen kokenut ja olen onnellinen että pystyn antamaan hänelle nautintoa ja orgasmeja lukuisilla eri tavoilla ja hän myös näyttää nauttivansa. Viime viikolla tuli kuitenkin käärme paratiisiin.
Olen ollut aina todella epävarma omasta varustuksestani. Ehkä turhaan, vaikka se on sitä parjattua 15-16 sentin luokkaa ja noin 4.5 senttiä paksu. Sain tietää että kumppanillani on ollut ennen mua suhde miehen kanssa jonka tunnen. Asumme pienellä paikkakunnalla ja olen ollut samassa urheiluseurassa hänen exänsä kanssa. Ja tällä exällä oli iso, siis niin iso että sitä ei voinut olla suihkussa huomaamatta ja on jäänyt mieleen.
Nyt seksi ei sitten yhtäkkiä enää luistakaan. Ajattelen vaan että onhan mun vehkeiden pitänyt olla melkoinen pettymys tuollaisen norsunkärsän jälkeen. Pari kertaa sängyssä on tästä syystä stondis kadonnut, jonka olen kuitannut ”väsymyksellä” ja ”stressillä” - siis valehdellut.
Tiedän että tämä on todella typerää ja kumppanini ei ole koskaan ilmaissut mitenkään tyytymättömyyttä, sen sijaan päin vastoin ja todella usein. Ymmärrän että jos ihmisellä on useita kumppaneita elämän aikana niin on hirveän epätodennäköistä että uudella olisi aina edellistä suurempi. Mutta silti. Tämä taitaa olla myös niitä aiheita joista puhuminen ei loppupeleissä kannata.
Tiedän mitä palstan lukemattomat trollit tähän haluaa vastata, joten räkyttäkää vain vapaasti. Sen verran paksu mun nahka on, että ei tunnu missään. Mutta jos joku ihan täysijärkinen keskustelija palstalla on paininut saman asian kanssa, niin olisi kiva tietää miten pääsitte tilanteesta yli?
Kommentit (182)
Tuore tyttöystävä sanoi viikonloppuna kännissä, et sen exällä oli paljon isompi kulli kuin mulla.
Nyt mietin, riittääkö 15cm sittenkään hänelle?
Exän 15 senttistä ei oo ikävä.
Alanyassa poikaystävälläni lähes 25 senttinen.
Olleet kookkaampia kuin nykyisen.
Nea33 kirjoitti:
Exän 15 senttistä ei oo ikävä.
Alanyassa poikaystävälläni lähes 25 senttinen.
Alanya on ihana paikka.
Hyvinvarustettuja miehiä joka puolella.
Ei todellakaan mitään 15cm poikasia
15cm oli jätkällä. Vajaa viikko seurustelua riitti.
15cm ei riitä mulle.
Vierailija kirjoitti:
15cm oli jätkällä. Vajaa viikko seurustelua riitti.
15cm ei riitä mulle.
Oikein 👍
Kesäksi hyvinvarustettu +20cm kolli kainaloon, niin sit elämä taas hymyilee 😄
Turkkilaisella exällä oli ainakin 25 senttinen 😍
Exällä 23cm.
En ikinä antaisi 15cm kundille
Exällä oli 15cm.
Paskaa seksi oli...
Exällä oli vain 15 sentinen.
Tosi surkeaa oli seksi
Välillä haaveilen exän tiukasta pillusta isoilla häppäreillä.
Exällä oli pieni alle 20 senttinen.
Tylsää oli sex
Yhdelläkään exällä ei ole ollut mielestäni alle 20 senttistä
Yhdellä exällä oli legendaarinen 15 senttinen.
Ikinä en saanut orgasmia hänen kanssaan.
Ihan turha jätkä oli
Carla kirjoitti:
Exällä oli noin 25 senttinen😁
Ja nyxällä 15cm...
En ole ikinä antanu alle 20cm jätkälle.
Exällä oli 15cm.
Onneksi tajusin jättää sen reppanan.
Nyt seukkaan kundin kanssa, jolla 23cm
K arvaton ja t iukka,toisin kun nyksällä