Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän vehkeet

Vierailija
02.10.2021 |

Mulla on ollut nyt suhde viitisen vuotta upean naisen kanssa. Seksi on parasta mitä olen kokenut ja olen onnellinen että pystyn antamaan hänelle nautintoa ja orgasmeja lukuisilla eri tavoilla ja hän myös näyttää nauttivansa. Viime viikolla tuli kuitenkin käärme paratiisiin.

Olen ollut aina todella epävarma omasta varustuksestani. Ehkä turhaan, vaikka se on sitä parjattua 15-16 sentin luokkaa ja noin 4.5 senttiä paksu. Sain tietää että kumppanillani on ollut ennen mua suhde miehen kanssa jonka tunnen. Asumme pienellä paikkakunnalla ja olen ollut samassa urheiluseurassa hänen exänsä kanssa. Ja tällä exällä oli iso, siis niin iso että sitä ei voinut olla suihkussa huomaamatta ja on jäänyt mieleen.

Nyt seksi ei sitten yhtäkkiä enää luistakaan. Ajattelen vaan että onhan mun vehkeiden pitänyt olla melkoinen pettymys tuollaisen norsunkärsän jälkeen. Pari kertaa sängyssä on tästä syystä stondis kadonnut, jonka olen kuitannut ”väsymyksellä” ja ”stressillä” - siis valehdellut.

Tiedän että tämä on todella typerää ja kumppanini ei ole koskaan ilmaissut mitenkään tyytymättömyyttä, sen sijaan päin vastoin ja todella usein. Ymmärrän että jos ihmisellä on useita kumppaneita elämän aikana niin on hirveän epätodennäköistä että uudella olisi aina edellistä suurempi. Mutta silti. Tämä taitaa olla myös niitä aiheita joista puhuminen ei loppupeleissä kannata.

Tiedän mitä palstan lukemattomat trollit tähän haluaa vastata, joten räkyttäkää vain vapaasti. Sen verran paksu mun nahka on, että ei tunnu missään. Mutta jos joku ihan täysijärkinen keskustelija palstalla on paininut saman asian kanssa, niin olisi kiva tietää miten pääsitte tilanteesta yli?

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin, että en edes asiaa ajatellut, mutta silloinen naisystäväni ihan oma-alotteisesti alkoi lohduttamaan, että "vaikka sulla on noin paljon pienempi kuin exälläni, niin olen meidän seksiin silti tyytyväinen". Vähän kaksipiippuinen juttu. Hieno asia, että oli tyytyväinen seksiin, mutta kyllähän se silti näytti harmittavan ja alkoi vähän harmittamaan itseänikin. Toki jälkeenpäin ajateltuna se oli ihan ymmärrettävää, koska nainen aina nautti siitä kun jäykkä kulli laukesi sisällä ja rakastellessa hän painoi häppäreitä kädellä tiukemmin kiinni penikseeni. Hänelle siis selvästi isompi oli parempi, eikä siinä mitään pahaa. En ole yhtään katkera. Nykysuhteeni on tasapainoisempi, eikä samanlailla panosuhde kuin exän kanssa. Naisiakin on siis monenlaisia. M53

Vierailija
182/182 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei halua pientä munaa mutta kaikki naiset ei halua isoa munaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän