Exän vehkeet
Mulla on ollut nyt suhde viitisen vuotta upean naisen kanssa. Seksi on parasta mitä olen kokenut ja olen onnellinen että pystyn antamaan hänelle nautintoa ja orgasmeja lukuisilla eri tavoilla ja hän myös näyttää nauttivansa. Viime viikolla tuli kuitenkin käärme paratiisiin.
Olen ollut aina todella epävarma omasta varustuksestani. Ehkä turhaan, vaikka se on sitä parjattua 15-16 sentin luokkaa ja noin 4.5 senttiä paksu. Sain tietää että kumppanillani on ollut ennen mua suhde miehen kanssa jonka tunnen. Asumme pienellä paikkakunnalla ja olen ollut samassa urheiluseurassa hänen exänsä kanssa. Ja tällä exällä oli iso, siis niin iso että sitä ei voinut olla suihkussa huomaamatta ja on jäänyt mieleen.
Nyt seksi ei sitten yhtäkkiä enää luistakaan. Ajattelen vaan että onhan mun vehkeiden pitänyt olla melkoinen pettymys tuollaisen norsunkärsän jälkeen. Pari kertaa sängyssä on tästä syystä stondis kadonnut, jonka olen kuitannut ”väsymyksellä” ja ”stressillä” - siis valehdellut.
Tiedän että tämä on todella typerää ja kumppanini ei ole koskaan ilmaissut mitenkään tyytymättömyyttä, sen sijaan päin vastoin ja todella usein. Ymmärrän että jos ihmisellä on useita kumppaneita elämän aikana niin on hirveän epätodennäköistä että uudella olisi aina edellistä suurempi. Mutta silti. Tämä taitaa olla myös niitä aiheita joista puhuminen ei loppupeleissä kannata.
Tiedän mitä palstan lukemattomat trollit tähän haluaa vastata, joten räkyttäkää vain vapaasti. Sen verran paksu mun nahka on, että ei tunnu missään. Mutta jos joku ihan täysijärkinen keskustelija palstalla on paininut saman asian kanssa, niin olisi kiva tietää miten pääsitte tilanteesta yli?
Kommentit (182)
Mun exällä oli myös todella paksu. Varmaan puolet paksumpi kuin nykyisellä ja kyllä se tuntui hyvältä. Venytti ihanasti mun huulet äärimmillen.
Nykyinen korvaa tätä kielitaidoilla mutta kyllä välillä on ikävä sitä isoa pamppua.
Jos exällä on ollut iso kalu, niin ei kyllä silloin seuraavallakin pitää olla.
-J 25-
Avovaimon työkaverit osti 30cm dildon sille tupaantuliaislahjaksi, kun me muutettiin yhteen. Iltaa istuttiin alkoholin merkeissä, naistyökaverit paljasti minulleki, mistä lahjassa oli kyse, avovaimon exällä oli kylän suurin vehje ja halusivat lahjan muistuttavan siitä. Dildo oli kovassa käytössä, avokilla kylän suurin, mulla keskikokoinen ja eipä kauaa kestänyt se avoliitto,
Exälla oli hento karvotus ja maistui hieman happamalta, sopivan oloinen ja hyvin pantava, siis hän oli nainen.
M50+
hei mulla o8/2cm kovana vaimo teki aisurin minusta en saanut raskaaksi no olen 1.5 vpojan isäpuoli suku jatkuu
hannu poika puolen isä ja vaimo
Tyttöystävä on usein kännissä todennut, kuinka hänen exällään oli tosi iso kulli.
Luulen et hän ajattelee exäänsä, kun panen häntä takaapäin.
Joskus se kutsuikin mua naidessamme Kimmoksi, joka oli hänen exän nimi...
En exien vehkeistä tiedä. Se on jäänyt mieleen, kun näin uimahallissa hyvän naispuolisen työkaverini miehen. Nainen oli siis naisten puolella silloin ja näin hänet altailla, mutta miehen näin alasti miesten puolella, kun oltiin samaan aikaan saunassa.
Aivan jäätävän kokoinen leka sillä miehellä. :D Pitkä ja paksu. Työkaverini on jo lähempänä neljääkymppiä ja heillä on 3 lasta, mutta veikkaan, että kyllä heillä vielä seksielämää on. Ei jää ainakaan miehen kalun koosta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ei se koko ratkaise kuules mitään! Munkin exällä oli iso, mutta sen pää oli myös täynnä kusta. Nyt on ihan hyvää mies ja vissiin normaali kuuli, en ikinäni ole nauttinut niin paljon kun nyt! Seksi on upeeta ja sitä on paljon.
Unohda moiset ja keskity edelleen antamaan naisellesi nautintoa, ja kuten sanoit, monin eri tavoin. Nauti seksistä ja iloitse.
Olen naisena kyllä täysin eri mieltä. Kyllä sillä kullin koolla vaan on väliä. Pitää olla itselle sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Voisit olla mun mieheni, koska tilanne on samanlainen. Jos ihan rehellinen olen, niin tottakai exän vehje tuntui fyysisesti jonkin verran paremmalta, mutta toisaalta sillä teki helposti kipeääkin. Mutta mitä minä pelkällä hyvällä vehkeellä tekisin, kun koko mies oli mulkku? Sänkytouhut hoitui pelkkänä fyysisen nautinnon lähteenä, en viitsinyt edes katsoa miestä sen aikana, ja äkkkä pois orgasmin jälkeen, kun en muuta sillä ihmisellä tehnyt.
Sänkytouhut nykyisen kanssa taas. Hän on taitavampi antamaan suuseksiä ja käyttämään käsiään. Paljon parempi kuin ex. Ja se rakkauden määrä välillämme on jo puolet koko touhusta. Minulla on aika lyhyt toosa, niin sillä 15 senttiselläkin pääsee kyllä pohjaan. Nautin seksistä todella paljon, vaikka aina ei niin kovin hyvää fyysistä tuntumaa olekaan. Klitoriksestahan se suurin nautinto tulee. En ole täydellinen itsekään, niin mies on minulle vain entistä rakkaampi, kun hänelläkin on omat epävarmuutensa.
N41
Tämä taas olisi itselle täysi painajainen, ettei yhdyntä tuntuisi missään. Itselle yhdyntä on se kaikkein tärkein osa seksiä. N31
Pia.22 kirjoitti:
Exällä oli 15cm.
Surkeaa seksiä ilman orgasmia.
Nyt poikaystävällä 23cm ja sex ihanaa 😚
Askolla taas vauhti päällä😂
Onneksi jokainen ex on ollut hyvin varusteltu.
Pienin noin 20 cm ja suurin yli 30 cm.
N22
Vierailija kirjoitti:
Onneksi jokainen ex on ollut hyvin varusteltu.
Pienin noin 20 cm ja suurin yli 30 cm.N22
Asko, eläinseksiharrastajille löytynee jostain oma fooruminsa?
Exällä oli reilusti yli 20 senttinen kalu.
Sit olin hetken kundin kans, jolla vain 17 senttinen.
Tosi onnetonta oli sex hänen kanssa, kun oli tottunu isompaan.
Jätin hänet 3 viikon jälkeen ja palasin exän luo.
21v misu kirjoitti:
Exällä oli reilusti yli 20 senttinen kalu.
Sit olin hetken kundin kans, jolla vain 17 senttinen.
Tosi onnetonta oli sex hänen kanssa, kun oli tottunu isompaan.
Jätin hänet 3 viikon jälkeen ja palasin exän luo.
Huomenta Asko! Saako suljetulla osastollakin käyttää nettiä?
Exällä oli onneton 15cm kikkeli.
Nyt seukkaan kundin kans, jolla noin 10cm pidempi.
Nyt nautin seksistä 😍
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä on sanonu, et sen exällä oli paljon isompi kuin mulla.
Nyt hän ei saa orgasmia yhdynnässä.16 senttinen
Nyt sinulle lipsahti painovirhe: piti tietysti olla 15 senttinen.
Exällä oli yli 20cm ja niin on nykyiselläkin.
Ei 15 senttisiä mun sänkyyn☝️
BaariN kirjoitti:
Exällä oli yli 20cm ja niin on nykyiselläkin.
Ei 15 senttisiä mun sänkyyn☝️
Moi Asko!
15 senttinenkin on keskiarvoa isompi. Yli 20 senttinen on jo liian iso.