Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän vehkeet

Vierailija
02.10.2021 |

Mulla on ollut nyt suhde viitisen vuotta upean naisen kanssa. Seksi on parasta mitä olen kokenut ja olen onnellinen että pystyn antamaan hänelle nautintoa ja orgasmeja lukuisilla eri tavoilla ja hän myös näyttää nauttivansa. Viime viikolla tuli kuitenkin käärme paratiisiin.

Olen ollut aina todella epävarma omasta varustuksestani. Ehkä turhaan, vaikka se on sitä parjattua 15-16 sentin luokkaa ja noin 4.5 senttiä paksu. Sain tietää että kumppanillani on ollut ennen mua suhde miehen kanssa jonka tunnen. Asumme pienellä paikkakunnalla ja olen ollut samassa urheiluseurassa hänen exänsä kanssa. Ja tällä exällä oli iso, siis niin iso että sitä ei voinut olla suihkussa huomaamatta ja on jäänyt mieleen.

Nyt seksi ei sitten yhtäkkiä enää luistakaan. Ajattelen vaan että onhan mun vehkeiden pitänyt olla melkoinen pettymys tuollaisen norsunkärsän jälkeen. Pari kertaa sängyssä on tästä syystä stondis kadonnut, jonka olen kuitannut ”väsymyksellä” ja ”stressillä” - siis valehdellut.

Tiedän että tämä on todella typerää ja kumppanini ei ole koskaan ilmaissut mitenkään tyytymättömyyttä, sen sijaan päin vastoin ja todella usein. Ymmärrän että jos ihmisellä on useita kumppaneita elämän aikana niin on hirveän epätodennäköistä että uudella olisi aina edellistä suurempi. Mutta silti. Tämä taitaa olla myös niitä aiheita joista puhuminen ei loppupeleissä kannata.

Tiedän mitä palstan lukemattomat trollit tähän haluaa vastata, joten räkyttäkää vain vapaasti. Sen verran paksu mun nahka on, että ei tunnu missään. Mutta jos joku ihan täysijärkinen keskustelija palstalla on paininut saman asian kanssa, niin olisi kiva tietää miten pääsitte tilanteesta yli?

Kommentit (182)

Vierailija
81/182 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen tyttöystäväni on usein sanonu et sen exällä oli paljon pidempi ja paksumpi.

Mä luulen et se on mun kans vaan sen takia, kun ostelen sille tavaroita js maksan kalliit lomamatkat

Vierailija
82/182 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen tyttöystäväni on usein sanonu et sen exällä oli paljon pidempi ja paksumpi.

Mä luulen et se on mun kans vaan sen takia, kun ostelen sille tavaroita js maksan kalliit lomamatkat

Älä huoli. Hän on kanssasi, koska sinulla on 15cm!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/182 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massimies 15 cm kirjoitti:

Näin kerran tyttöystäväni exän uimahallin suihkussa.

Hirmuinen murhakyrpä roikkui nivusessa.

Varmaan ainakin triplasti pidempi ja paksumpi kuin mulla...

Mä epäilen et tyttöystäväni teeskentelee orgasmia kanssani ja et se on mun kanssa vain rahojeni takia.

Ja sinä(kinkö) luulet sen naisen orgasmin olevan kalusta,tai sen koosta kiinni? No ei, kyllä ne taidot ratkaisee, uskokaa jo.

Vierailija
84/182 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen kaiholla gambialaista miestä, jolla oli ihanasti vasemmalle kaartuva, lähes 30 senttinen

Vierailija
85/182 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot vaan, että palaa sitten takaisin sen luokse...

Vierailija
86/182 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna mutta muutenki itsekäs mulkku

Vierailija
87/182 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap tätä ketjua vielä seuraa...

Eksälläni on isompi kalu kuin nykyisellä poikaystävälläni. Seksi hänen kanssaan tuntui erilaiselta kuin nykyisen miehen. Ei kuitenkaan paremmalta - vaan erilaiselta. Pelkkä peniksen koko ei määritä sitä, tuntuuko seksi hyvältä vai ei. Suuri penis ei tarkoita automaattisesti suurempaa nautintoa naiselle, tai pienempi pienempää nautintoa. 

Ja vaikka tilanteet ei ole lainkaan vertailukelpoisia keskenään, niin siltä varalta että se helpottaa oloasi: nykyisellä poikaystävälläni on suunnilleen saman kokoinen kuin sinulla, ja tuntuu todella nautinnolliselta. Ei sillä etten olisi nauttinut aikanaan eksänikin kanssa; hänen kanssaan vain piti toimia eri tavalla ison kalun takia (jos hän työntyi kokonaan sisään, minuun sattui, ja joissain asennoissa piti olla varovainen, suihinotto oli erilaista). 

Älä siis huoli, vaan nauttikaa!

Vierailija
88/182 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä exällä oli iso ja sen perusteella ajattelen, ettei mielellään sellaista enää koskaan. Eli naisesi voi olla sinuun just tyytyväinen. Minusta paras koko on sellainen, joka ei satu ja tuntuu eli keskikokoinen.

Vierailija
89/182 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koolla ei niin väliä, kunhan on vähintään keskikokoinen 20 senttinen.

Vierailija
90/182 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koolla ei niin väliä, kunhan on vähintään keskikokoinen 20 senttinen.

Ei riitä mihinkään tuollainen keskikokoinen. Vähintään isohko 30 senttinen sen on oltava. Kannattaa käydä Gambiassa tai Egyptissä, kuulemma.

Vierailija
91/182 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 cm on ihan ok.

Toki +25 cm olis se kaikkein paras

Vierailija
92/182 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v gimma kirjoitti:

20 cm on ihan ok.

Toki +25 cm olis se kaikkein paras

Parasta olisi, jos Asko edes kerran pääsisi pukille käyttämään sitä 15-senttistään. Vaan ei. Tämä on surullista. Sori siitä 😢

Vierailija
93/182 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli tylsä 15 senttinen.

Nykyisellä yli 20 senttinen

Vierailija
94/182 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli 23 senttinen.

Harmittaa kun hän muutti takaisin Turkkiin

Vierailija
95/182 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat niin karvaiset että en edes tiedä miltä sen pipari näytti,märkkää kohti työntelin ja sillä selvittiin

Vierailija
96/182 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exällä on ollut yli 20 senttinen, niin sit ei kyllä millään 15 senttisellä tuhkamunalla mennä jatkoon

Vierailija
97/182 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella exällä ollu yli 20 senttinen.

Eräällä gambialaisella lähes 30 senttinen

N31

Vierailija
98/182 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 2 vuotta gambialaisen miehen kanssa, jolla lähes 30 senttinen.

Se jälkeen ei enää normaali 20 senttinen ole tuntunut yhtään miltään...

Vierailija
99/182 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun on saanut lähes 40-senttistä, niin ei nää 20cm keharikullit enää tunnu missään 😍

Vierailija
100/182 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30 senttiset poistoon, eihän niillä voi saada mitään klitorisnautintoa kun eivät ylety painamaan siihen ollenkaan.

Jää  vajaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi