Naapiri huutoaivastaa, kantavuus 350 metriä
Kuinka moni teistä pystyy aivastamaan niin kuuluvasti, että ääni kantaa ruohonleikkurin metelin yli 350 metrin päähän? Minullapa on sellainen naapuri.
Naapuri ei oleskele pihallaan koskaan hiljaisesti. Vuodevaatteiden tomutus vaimon kanssa kuuluu myös tänne. Omat aluslakanani olisivat jo riekaleina samanlaisen paukuttamisen seurauksena.
Lehtipuhallin, moottorisaha ja oksasilppuri on ahkerassa käytössä. Hän omistaa myös oikohöylän.
Lapset kutsuvat metelisedäksi.
Kommentit (6)
Ajattelin jo, että asut mun naapurissa, mutta olen nainen ja en melua muuten kuin aivastamalla
Jaa onko mun mies sielläkin? Ei pitäis olla, mutta tuntomerkki kyllä täsmää.
Talomme on 100-v vanha, paksuista hirsistä tehty, eikä pihalle kuulu edes kovaa soitettu musiikki sisältä.
Mutta niin vaan miehen karju-aivastukset kuuluu.
Olenkin ihmetellyt että onko sillä äänihuulet nenässä vai miten on mahdollista, että ” nenää kutittaa” synnyttää karjahduksen?
Ei tasan kuulu huutoaivastus noin kauas. Joko mitat on pielessä tai ap valehtelee.
Omakotialueilla ei ole hiljaista kuin keskitalvella, jos silloinkaan. Aina valitetaan kerrostalomelusta, mutta on näilläkin omat metelintuottajansa. Itse en omista edes ruohonleikkuria. Pelastan pörriäistä naapureiden harmiksi (?).