Exän vehkeet
Mulla on ollut nyt suhde viitisen vuotta upean naisen kanssa. Seksi on parasta mitä olen kokenut ja olen onnellinen että pystyn antamaan hänelle nautintoa ja orgasmeja lukuisilla eri tavoilla ja hän myös näyttää nauttivansa. Viime viikolla tuli kuitenkin käärme paratiisiin.
Olen ollut aina todella epävarma omasta varustuksestani. Ehkä turhaan, vaikka se on sitä parjattua 15-16 sentin luokkaa ja noin 4.5 senttiä paksu. Sain tietää että kumppanillani on ollut ennen mua suhde miehen kanssa jonka tunnen. Asumme pienellä paikkakunnalla ja olen ollut samassa urheiluseurassa hänen exänsä kanssa. Ja tällä exällä oli iso, siis niin iso että sitä ei voinut olla suihkussa huomaamatta ja on jäänyt mieleen.
Nyt seksi ei sitten yhtäkkiä enää luistakaan. Ajattelen vaan että onhan mun vehkeiden pitänyt olla melkoinen pettymys tuollaisen norsunkärsän jälkeen. Pari kertaa sängyssä on tästä syystä stondis kadonnut, jonka olen kuitannut ”väsymyksellä” ja ”stressillä” - siis valehdellut.
Tiedän että tämä on todella typerää ja kumppanini ei ole koskaan ilmaissut mitenkään tyytymättömyyttä, sen sijaan päin vastoin ja todella usein. Ymmärrän että jos ihmisellä on useita kumppaneita elämän aikana niin on hirveän epätodennäköistä että uudella olisi aina edellistä suurempi. Mutta silti. Tämä taitaa olla myös niitä aiheita joista puhuminen ei loppupeleissä kannata.
Tiedän mitä palstan lukemattomat trollit tähän haluaa vastata, joten räkyttäkää vain vapaasti. Sen verran paksu mun nahka on, että ei tunnu missään. Mutta jos joku ihan täysijärkinen keskustelija palstalla on paininut saman asian kanssa, niin olisi kiva tietää miten pääsitte tilanteesta yli?
Kommentit (182)
Minun nyksällä on aika normi kamelinvarvas ja toisinaan kuvittelen exän pillua ja tulee kovaa. Hänellä oli tosi isot sisemmät häpyhuulet ja klitoris törrötti kovana ja oli varmaan kolme senttiä. Se värkki lypsi siihen malliin että muilla on tekemistä samaan.
Jos tai kun selviää että exsällä on ollut huomattavan iso niin suhde on sama lopettaa siihen. Seksi kun on naisen puolelta pelkkää feikkaamista isoon tottuneen jälkeen.
AurinkoTyttö29 kirjoitti:
Jokaisella exällä on ollut vähintään normaali 20 senttinen.
Muutamalla +25 senttiä
Urpo11cm aamu-unelmoimassa...
AurinkoTyttö29 kirjoitti:
Jokaisella exällä on ollut vähintään normaali 20 senttinen.
Muutamalla +25 senttiä
Olitkin pari päivää poissa (hoidossako?). Ihan sitä ehti jo ruveta kaipaamaan älykkäitä näkemyksiäsi.
Mulla on 17 cm ihan mitattuna eikä kukaan oo valittanut. Kerran kysyin eräältä kumppaniltani kuinka isoa hän on saanut kun kävi ilmi että oli ollut miehiä jotain 30 +. Hän sanoi että 23 cm on pisin, mutta ei sitä pohjaan voinut painaa palleja myöten. Kuulemma minun oli oikein sopiva. Eikä minua haittaa vaikka olisi millaista hevosen mulkkua saanut kun minunkin kanssa vapisi ja tärisi.
Jos nainen ei täyty jostain sanotaan 15-17 cm kullista niin hän on joko varsin suuri kokoinen ihminen, siis en tarkoita lihavaa. Tai sitten on värkki löysä. Hevosen mulkun tarvitsijat ovat kyllä ihan marginaalia.
Exällä oli kyllä tosi iso, mutra nykysen, suht pienikaluisen kanssa seksi on todella parempaa. Joten ei ole aina koosta kiinni ei.
Marke22 kirjoitti:
Pieni 15 senttinen on täysin hyödytön sängyssä.
Noin pienellä ei naista pysty tyydyttämään mitenkään
Kuinka monta tuhatta kertaa aiot tämän vielä kertoa? Epäiletkö, ettei viestisi ole vieläkään saanut kyllin vastakaikua?
Vierailija kirjoitti:
Marke22 kirjoitti:
Noin pienellä ei naista pysty tyydyttämään mitenkäänKuinka monta tuhatta kertaa aiot tämän vielä kertoa? Epäiletkö, ettei viestisi ole vieläkään saanut kyllin vastakaikua?
Se on aivan seinähullu. Ei sille auta sanoa mitään, innostuu vaan enemmän. Olisinpa mode, niin deletoisin nuo kaikki pois. Se mahtais ko. tyyppiä hatuttaa kun kaikki deletoitas vaan veke. Aika paljon energiaa kuitenkin jaksaa tuohon käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marke22 kirjoitti:
Noin pienellä ei naista pysty tyydyttämään mitenkäänKuinka monta tuhatta kertaa aiot tämän vielä kertoa? Epäiletkö, ettei viestisi ole vieläkään saanut kyllin vastakaikua?
Se on aivan seinähullu. Ei sille auta sanoa mitään, innostuu vaan enemmän. Olisinpa mode, niin deletoisin nuo kaikki pois. Se mahtais ko. tyyppiä hatuttaa kun kaikki deletoitas vaan veke. Aika paljon energiaa kuitenkin jaksaa tuohon käyttää.
Painat vaan siitä viestin alaosassa näkyvästä lipusta niin pystyt ilmiantamaan provon tms. Monet kerrat olen toisen palstahullun eli KH:n provoilut ilmiantanut ja aina ovat kommentit poistuneet puolen tunnin kuluessa.
Vierailija kirjoitti:
Painat vaan siitä viestin alaosassa näkyvästä lipusta niin pystyt ilmiantamaan provon tms. Monet kerrat olen toisen palstahullun eli KH:n provoilut ilmiantanut ja aina ovat kommentit poistuneet puolen tunnin kuluessa.
Joo, liputtelin minä tämän ja puolen tusinaa muuta uutta mitkä on tänne ilmestynyt, ei vielä ole mitään näkyvää tapahtunut :-(
Liputtamisen yhteydessä olen käyttänyt '15cm provo' termiä, varmaan luulisi modejen sen jo tunnistavan.
Keskiarvo on kuitenkin 13,5cm ~ paikkeilla... 15-16 on jo ns. iso.
Itse on tyytyväinen että on siunattu kohtuupaksulla 14,5cm vaikkei pituudella loistakaan, niin muistuttaa itselleen että yli puolella miehistä on pienempi =D
Marke22 kirjoitti:
Noin pienellä ei naista pysty tyydyttämään mitenkään
🤔
Blondi TKU kirjoitti:
Ei ole exän vehkeitä ikävä.
Jätkällä oli vain 15 senttinen😊
Lääkkeesi käyneet tehottomiksi tai jääneet ottamatta ja maaninen vaihe päällä.
Vierailija kirjoitti:
Minun nyksällä on aika normi kamelinvarvas ja toisinaan kuvittelen exän pillua ja tulee kovaa. Hänellä oli tosi isot sisemmät häpyhuulet ja klitoris törrötti kovana ja oli varmaan kolme senttiä. Se värkki lypsi siihen malliin että muilla on tekemistä samaan.
Tämä herra vaikuttaa hyvinkin terveeltä heteromieheltä.
Olkaa kuten hän.
Exällä oli viivapillu; siksi hän onkin nyt ex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä herra vaikuttaa hyvinkin terveeltä heteromieheltä.
Olkaa kuten hän.
Satuinpa vilkaisemaan tätä ketjua vielä. Kiitos vaan, olen tämän kamelinvarvasvaimon mies. Ei siinä, se oli silloin ja nyt on nyt. Nyksä on ollut matkoilla ja saapuu kohta puoliin. Pääsee taas voitelemaan kamelinvarpaan ensitöikseen.
Exällä oli 25 cm.
Tapasin viime kuussa miehen, jolla ainakin 10 cm pienempi.
En suodtunu ottamaan noin pientä suuhun.
Lopetin suhteen.
Onko niin pieniä ihmisiä edes olemassa.