Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥Kesäkuun Kullanmurut♥ vko 36

04.09.2006 |

Uusi viikko, uusi pino.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIIPAA: kiitos! Olen itsekin miettinyt samaa, että mahtaakohan tämä olla jokin opetus jostakin, vaikka toisaalta, en ole koskaan pitänyt lasten saantia itsestäänselvyytenä, päinvastoin ja jotenkin aina on olllut pelko etten saisikaan lapsia... no oli miten oli, niin kyllä täälläkin on läksyt opittu ja elämänarvoja mietitty moneen kertaan =) Eli jospa meidän aikamme on nyt, juhannusvauvan toivossa!

SANNA-P: Noista pitkistä kierroista, mä raskauduin esikoisen kohdalla kp:n 150 oviksesta... mutta normaalistihan liian lyhyt tai liian pitkä, joku yli 40 päivää vaikeuttavat raskaaksi tuloon.

Tosin tällä hetkellä mulla taitaa olla liian lyhyt kierto (30-34) siihen nähden, että jos satun ovuloimaan niin ovis tapahtuu liian myöhään tuohon kiertoon...kai... en tiedä, jotenkin hiukan masentaa ja pelottaa, etten saa enää pientä nyyttiä =( Ajattelinkin, että voisin alkaa hakea töihin, jos saisi ajatuksia muualle, eihän tässä pää enään kestä jos vaan odotan ja odotan, ja menee vielä vuosia....

Katsotaan.

Ovisplussia kaikille niitä tarvitseville ja koskas ensimmäiset kesäkuiset pääsevät testailemaan?

Itse siis jännitän kuun loppupuolella, mutta kohtahan tässä aletaan jännäämään teidän muiden puolesta =)

Duracel kp 2/30-34

Vierailija
62/64 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on viikko mennyt täälläkin nopeeta. lukemassa oon käynyt melki joka päivä pinkan mut ei oo kerenny mitään vastaan. kiva kuitenkin kun juttua on syntynyt paljon.

hansuhelinä huhuili esikoisia toivovia. täällä yksi, ja onhan meitä muitakin listan mukaan. itsellekin siis kovin uutta ja ihmeellistä tää ovisbongailu ja oman kehon tarkkailu. mut samalla ihan hirveen jännää ja mukavaa.

mäkin oon koittanu pitää itteni jalat maassa ja muistuttaa itelleni et ei niitä vauvoja tehdä omien aikataulujen mukaan, vaan ne tulee kun on tullakseen. koittaa siis valmistaa itteensä myös pettymyksiin. täytyy mennä vaan päivä kerrallaan ja toivoa parasta.

).( peittoja alettiin jo pöllyytteleen kun ei voi olla varma tosta oviksesta. parempi puuhastella ainakin se joka toinen päivä niin ei mee ohi:)

itsekin kyselen muiden tapaan et eikös joillakin ala jo piinaviikot kohta? kivaa päästä jännäileen teidän kanssa! ei muuta kun paljon +++++tuulia piinailijoille ja meille muille tsemppiä kans.

heltsy kp 7/25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuli sitten tikuteltua, ja melkein yhtävahva viiva tuli testiin, joten erittäin tod.näk. ovisplussa tulee sitten huomenna.

Onneksi mies tulee tänään työreissulta :)))

-S- kp12/25-26

Vierailija
64/64 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vähän lyhyt ja omanapainen viesti, kun tuo esikko reilu 2v. touhuaa tuossa vieressä..

Pupuiluintoa ja tärppionnea kaikille!!!!

-S-