Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥Kesäkuun Kullanmurut♥ vko 36

04.09.2006 |

Uusi viikko, uusi pino.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä hauskan unen: Tein raskaustestiä, joka oli kyllä ihan omituinen. Aina siinä kohdassa mihin viivan sekä kontrolli, että raskausviivan olisi pitänyt tulla, oli kaksi tummaa viivaa molemmin puolin ja välissä oli valkoinen viiva " viivanpaikka" , joka piti sitten tulla testatessa tummaksi tavallaan täyttyä punaisella. Ja täyttyihän se, eli unessa sain positiivisen testin. Mies tuumasi siinä, että näyttää hieman haaleammalta kuin kontrolli, johon minä vastasin, että no joo tietysti, kun menin testaamaan 2 päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Muistan vielä unesta, että oli lauantai ja maanantaiksi odottelin menkkoja.

No saas nähdä kuinka käy, tosin ovista odottelen aikaisintaan ensi tiistaiksi, joten tuskin ainakaan nuo päivät oikeita ovat, mutta enhän mä nyt niin tarkka ole, kyllä mulle riittää se positiivinen tulos!!!!!

Lueskelin tuolla odotuspuolella syyskeijujen pinoja ja kyllä taas tänään on ihana vauvakuume päällä. Onnea vaan tikuttelijoille!

kp 9/28-29

Vierailija
42/64 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tänään lääkäri käynti. Ensi viikon keskiviikkona on sitten ultra, tuntuu vaan että se on jotenkin tosi myöhään. Mutta se veikkasi että ovulaatio menisi johonkin ensiviikon lopulle tai seuraavan viikon alkuun korkeintaan. mun tsäkällä se menee just viikonlopulle ja silloin sitä ei voida tehä.

no mutta odotukset korkealla. toivotaan että osuisi hyvälle päivälle.

me käytiin ihastelemassa vanuja vaikkei uusia tarvitakaan. :) no aateltiin ostaa sellaiset kevyt rattaat kun edelliset rupee olee vähän rikki... niin saapa jotain ainakin ostaa. kaikki muu kun oikeestaan on.

jatketaan odottelua...

kp 6/25-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusukohan se kyseli ovistuloksista. Mulla kävi viime kierrossa just noin kun Piipaa kertoi. Noin 5 päivää ennen varsinaista plussaa testiviiva vahvistui ja haaleni taas. Sitten tuli useempi päivä niitä tosi haaleita, mutta näkyviä ja sitten yhtenä päivänä selvästi voimistunut ja siitä seuraavana se tosi vahva, mistä ei jäänyt mitään epäilyksiä.

Mulla on nyt kp 15 ja kovasti yritetään vielä jaksaa hommailla. Eilen ei tullut mitään. Ei kertakaikkiaan tehnyt yhtään mieli kummankaan. Ajattelinkin, että ihan niin epätoivonen en vielä ole, että ihan väenvängällä yritän sekstailla. Aika pakko pullaa alkaa tää seksi kalenterin kanssa olemaan.

No, sitten kun se plussa tulee, niin ei tarvii melkein vuoteen tehdä mitään :) Se tulee olemaan mun kohdalla yksi niistä monista kielletyistä asioista, kun edellinen raskaus päättyi kivuttomien supparien avatessa kohdun rv 22. On varmaan kyllä aika kauheeta, kyllä mä oikeesti ihan normaalista aktiivisesta seksielämästä nautin.

Voi, kyllä mä toivon sitä plussaa tästä kierrosta tosi paljon. Jos nyt ei tärppää, ni täytyy varmaan pitää yksi kierto, niin että yrittää vaan unohtaa koko jutun. Vaikka en mä kyllä tässäkään kierrossa ole ihan kauheesti vauhkonnut tällä asialla. Paljon rauhallisemmin olen ottanut, kun edellisessä kierrossa. Vasta nyt oviksen tienoilla alkaa taas ajatukset enemmän pyörimään asian ympärillä. Se piinaviikko onkin varmaan taas pahin :)

Paljon pupuiluintoa kaikille ja toivottavasti ensi viikolla tai seuraavalla alkaisi niitä plussia tulla!

Laru kp15/ 27 (?)

Vierailija
44/64 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sullakin on edessä melkoinen koittelemus tuon tulevan raskauden kanssa. Onko sulla ollut puhetta lankojen laitosta tuonne kohdunsuulle tukemaan/estämään kohdunsuun aukeamista ennenaikaisesti? Niinkuin itsekin kirjoittelin aiemmin, että on se kyllä ajatuksena hieman pelottavaa sitten kun se plussa tulee, niin kuin varmaankin sullakin, kun takana on hankalia raskauksia ja oletusarvo on, että ns. " normaaliraskautta" ei ole odotettavissakaan.

No kovasti laru sulle tsemppiä, että tärppää tällä kierrolla. Olisi mukava päästä kesäkuisiin yhdessä jännäämään jatkoa ja tukea toisiaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
45/64 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Piipaa, toivottavasti olet oikeassa, että vielä olisi soluntuotantoa jäljellä ja runsaasti. Ja onhan niitä yhden km-yrityksen verran mullekin pukannut, lisäksi epäilen alkuraskauden keskenmenoa yhdestä kierrosta viimeisen vuoden aikana.

Oli muuten kiva lukea Japanin kruununprinssin syntymästä lehdistä ja kuinka ollaakaan sieltä pisti jälleen silmään se äidin ikä. Hieno juttu!

Ja onnekasta piinailua toivotellen jo oviksen ohittaneille. Alkaa sitten sen ekan plussan jännäys. Laittakaa oireluetteloa tulemaan, niin voidaan täällä pinossa muutkin alkaa aavistelemaan, että kelläs onkaan lykästänyt. Siitä tulee mukavaa jännitystä ilmaan !

Onnea myös oviksen metsästykseen !

Vierailija
46/64 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan ole vielä kukaan tänään kirjoitellut? Hu-huu!!

No, täältä kiitokset niille, jotka viitsivät vastata tikutteluun liittyvään kysymykseeni!

Hmmm, mulla tuli ti ja ke tuohon testiin haalea viiva, mutta sen jälkeen ei mitään. Ja nyt on jo kp 14. Ja kun mun menkat on semmoset 21-25 pv! Eli enkö mä ovuloinut nyt sitten ollenkaan? Vai olikohan se ovis jo aiemmin? Minä kun sain tosiaan nuo testit vasta maanantaina niin en voinut aiemmin testata. No, testailen vielä niin kauan kuin tikkuja riittää ja ensi kiertoon aion hommata kyllä jotain muita tikkuja.

Laruko se puhui Fertest (?)istä? Mistä olet niitä ostanut/tilannut?

Mukavaa päivän jatkoa!

Vierailija
47/64 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

wintergirl oli nähnyt raskaustestiunia. Itse näin suunnilleen viikko sitten unen, jossa mulla oli alkoi kuukautiset ja unessa olin asiasta hyvin iloinen. Herätys ja paluu todellisuuteen ei sitten ollut niin ilostuttavaa. Unissa asti tulee siis näitä asioita käsitelleeksi.

Ja edelleen siis odotan tätiä saapuvaksi. " Onneksi" täällä tuntuu olevan muutama kohtalotoveri. Toivotaan, että pian saadaan kierrot kohdalleen!

Tikuttelijoiden kuulumisia seurailen kiinnostuneena; jos vaikka jossain vaiheessa itsekin niihin tulee tartuttua.

Plussia kohti ja mukavaa viikonloppua!

Vierailija
48/64 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljasta tosiaan näyttää olevan. Mä olen nyt yksin täällä toimistossa, joten voin rauhassa kirjoittaa :)

Wintergirl kirjoitti raskaudesta. Joo, aiemmin mä jännitinkin sitä miten seuraavassa raskaudessa käy. Meidän pojan menetyksen takia harkittiin ihan vakavissamme adoptiotakin. En tiedä miten jaksaisin sen saman uudestaan. No, sitten kuitenkin ajateltiin, että yritetään vielä saada biologinen lapsi. Koska eka raskaus oli tärpännyt heti, en osannut ajatellakaan, että nyt voisi kestää. Olin niin naiivi. Murehdin siis vaan raskauden sujumista, en ollenkaan sitä raskaaksi tulemista. Nyt viidettä kuukautta yrittäessä, olen tosiaan joutunut hieman jo joutunut pohtimaan miten tässä edes raskautuisi. En ole enää yhtään miettinyt sitä raskauden sujumista ja nyt mietittynä luulen, että plussan jälkeen tulee tosi paniikki.

Langoista mulle ei ole puhuttu mitään. Mutta jostain olen kuullut, että nekin voisi lisätä supisteluja, en tiedä pitääkö paikkansa. Joten voi olla, että niitä ei voisi mulle laittaa. Lääkärit kun ei vielä tiedä johtuiko edellinen synnytys rv 24 ja kohdun aukeaminen rv 22, kaksosuudesta vai kohdunkaulan heikkoudesta vai molemmista. Sen tiedän, että kiellettyjä tulee joka tapauksessa olemaan kaikki fyysinen ponnistelu ja pitkät ajomatkat, stressi yms. Ja mun työ on just kaikkea niitä, joten en tiedä miten pitkälle pystyisin olemaan töissä. Mutta työasiat on sivuseikkoja, jos vaan sais sen pikkusen. Inhottaa vaan etukäteen, että joudun heti alussa jo kertomaan töissä, ettei kukaan ihmettele miksi laistan kaikesta kantamisesta ja reissuista.

Wintergirl lähdetään vaan yhdessä kesäkuisiin odottajiin ja otetaan iso joukko mukaan täältä.

Ruusu kyselit niistä testeistä. Mulla oli aiemmin Advancet ja kaksi kiertoa niillä yritin metsästää ovista. Oikeeta ovisplussaa ei tullut kertaakaan, vaan pariksi päiväksi sellainen vahvistunut testiviiva. Nyt mulla on ollut kaksi kiertoa Fertest, joka tehdään aamuvirtsasta, ja ne on toiminut oikein hyvin mulla. Tilasin muistaakseni ne Verkkoapteeksta. Tai sitten kotitestit.comista. Toivottavasti saat pian plussan.

Kirjottelin muuten eilen siitä seksistä. Näin eilen oikein vaivaa oikean tunnelman luomiseksi ja sellasta pientä seikkailua ilmaan, niin johan alkoi maistumaan ;) Nyt on kai tehty kaikki mitä on voitu asian eteen ja jään odottamaan ensi viikon sunnuntaita, jos vaikka jo testailis. Pitääkin muuten tilata niitä Acon 10 taas. Nekin tilasin joko verkkoapteekista tai kotitesteiltä viimeksi.

Hyvää viikonvaihdetta kaikille! Mäkin alan suunnistaa kohta kotia kohden.

Laru kp 16/ehkä 27 (yleisimmin 29-31)

Vierailija
49/64 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa vihdoin kp2/26-30 yleensä tuon 26 päivää mut nyt venähti tämä eka kierto tm jälkeen pikkuisen.Mut empä kyllä ole yht onnellinen ollut menkoista ihan vasta.Ihanaa päästä yrittään ihan satasella taas.Paljon plussa säteitä kaikille joilla jo ovis ohi.Ja meille toisille kovasti peukkuja sinne ovikseen et lähtis raskaus aluillensa.

Vierailija
50/64 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no... olinhan mä tuossa alkuviikosta rustailemassa kuulumisia mutta tämä viikko on ollut sellaista matalakiitoa töissä ja kotosalla, että iltaisin olen lähinnä kaatunut sänkyyn. Tosin on tässä pitänyt parina iltana toki vähän peittoja pöllytellä ennen nukahtamista,hih. Toisaalta ihan kiva että on kiirettä ollut ettei ole tuota raskautumista ehtinyt liikaa pohtia ja pähkäillä.

Toisesta kierrosta tikuttelen ja teen sen sillä Clearbluen digitaalisella. Viime kierrosta sain niin hienosti siinä näkyviin ovulaation kp 14 että päätin tässäkin kierrossa sitä käyttää. Ei tarvii vertailla viivojen paksuutta tms. vaan testi näyttää heti että onko ovis tuloillaan vai ei. Nyt sitten edelleen kylläkin odotellaan että se ovis tulisi... Tänään kp 14/27 ja olin aivan varma että tänään se sitten plussaaa näyttää, mutta ei kuitenkaan... No oireilut on kyllä sensuuntaisia että uskon vahvasti testin huomenna näyttävän plussaa. Toivotaan parasta. Mies on työporukalla ulkona tänään ja sovittiin, että vietetään huominen ilta yhdessä kotosalla. Avataan viinipullo ja katotaan joku kiva leffa kun saadaan pikku-pirpana nukkumaan. Siihen samaan syssyyn sopisi mukavasti pienet puputtelut.. hih.

Millasilla kp:llä teillä muilla muuten yleensä on ovis ja heitteleekö se paljon?

-Emik kp 14/27

Vierailija
51/64 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin tanne kesakuisiin kirjoitella, kun tan paivan gyniskaynti lupas mulle tatosia parin paivan sisaan?! Eli kesakuisissa pysyn!

ei kuitenkaan viela uutta tahtitaivaan alla; kp 38 ja teropiikin sain tanaan etta tadit alkais.

Mutta nyt muihin hommiin, hyvat yot kaikille!

Vierailija
52/64 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

meillä oltiinkin odoteltu tätiä ja tänään hän saapui ja toi kaikki oireetkin mukanaan, joten luultavasti viipyy nyt normaaliajan eikä vaan käväse päiväseltää :) Mähän siis lopetin pillerit viime kuun lopulla ja odottelinki et menkat tulis ja kierto vois loksahtaa kohilleen. Minipillerit nimittäin laitto kierron ihan sekaisin ja ajttelinki jo että tätiä saadaan odottaa monta kk :/ Mutta nyt siis voidaan aloittaa ovulaation metsästys :) Toivotaan vaan et edes ovuloin..

Mitäs muille kuuluu? Onko kellään piinaviikot menossa, et päästään jännittämään ja peukkuja pitämään pystyssä? Toivottavasti täti menis vaan niihin osoitteisiin mihin sitä pyydetään ja jättäis muut rauhaan :) Meilekkään ei enää tän reissun jälkeen tarvi tulla. Ois se niin ihanaa ku plussais.. Onnea kaikille meille kuumeisille ja toivottavasti kaikki saatais kesäkuussa vauvelit syliimme!!

Yasmin

Vierailija
53/64 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen yrityskierto lähti käyntiin, ja pikkukakkosta kovasti toivottaisiin. Tuo ensimmäinen kierto meni itsensä tutkiskeluun aivan täysin, kun pillerit oli juuri lopetettu, niin kierron pituudesta ei ollut mitään tietoa. Hieman liian pitkäksi kierto kyllä venähti, 38 pvä, mutta toivotaan että se tuosta vielä tasaantuisi. Tai no, toivotaan siis, että tätiä ei näkyisi enää lainkaan ja pikkunyytti saataisiin ensi kesänä kainaloon.

bambiino kp 4/38

Vierailija
54/64 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 15/27 ja ihmettelen tässä että mitä ihmettä.. eilen kun tuntui oireetkin ihan siltä että tänään on se kipu-päivä (olen usein oviksen aikaan tosi kipeä) mutta ei mitään!! Clearbluen digitaalinen testi näyttää negaa ja nyt sitten aloin jo tutkailla noita limoja ja ihan selvää tavallista valkovuotoa eli ei mitään " ovislimoihin" viittaavaakan.. höh..nyt oon vähän pihalla että mitä ihmettä. Menikö se ovis jo vai tuleekohan sitä ollenkaan tässä kierrossa...?! Inhottavaa tämä epätietoisuus. Turhauttaa.

Mitäs muut " ovis-bongarit" ?

-Emik 15/27

Vierailija
55/64 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaisi ootella sitä ovista. pitää käyvä ostaa tikut, kun saadaan niitä kyllä klinikalta mutta kun mielestäni ultra on niin myöhään että alan jo testailla ainakin oman mielenrauhan takia jo aikasemmin..ettei vaan kerkee menee ohi jos vaikka tulisi lyhyt kierto.

rupeekos täällä kohta ensimmäiset piinailemaan?

Vierailija
56/64 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tulokas täällä on. Yrityskierto ensimmäinen on nyt sitten aluillaan, aikaisemmin oltii päätetty että loppuvuodesta alotetaan mutta viime kierron raskausoireet jotka päättyivät kuitenkin tädin vierailuun sai ajatukset muuttumaan ja nyt sitten varovaisen varovaisesti aloitellaan kuumeilua. Esikoinen on 9kk juuri täyttänyt ja toiveissa olis kesävauva. Ikää meillä alkaa olla minä 36v ja mies 33v, että hieman kiirusta saadaan pitää. Kiertopäiviä en niin tarkkaan aio tässä kierrossa laskea ja tikutella meillä ei ollenkaan, luotetaan hyvään onneen ainakin näin alussa.

Plussatuulia toivoen....

Vierailija
57/64 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipahdin siis toukokuisista, tosin odotinkin sitä kovasti, sillä tiesin, etten ovuloinut viime kierrossa ja odotin jo uuteen kiertoon pääsemistä. Meillä on nyt vika yrityskierto ennen tutkimuksia, reilu vuosi taas yritystä takana ja nyt olen siis päättänyt, että tällä kertaa on pakko tärpätä... muuta vaihtoehtoa ei siis ole.

Kolmatta siis kuumeillaan ja kaksi edellistä ovat saaneet helpommin alkunsa kuin tämä kolmas, joka ei siis meinaa tulla sitten millään =(

Plussaonnea kaikille ja iloista viikonloppua!

Duracel kp 1/30-34

Vierailija
58/64 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipii! Viittä vaille ovisplussa ilmesty tikkuun tänään eli huomenna tulee sitten oikee plussa tai sitten tää jo riittää. En oo joka kierrossa ihan täyttä plussaa sanukkaan ja silti on tärpännyt. Tuli niin monta ihan tyhjää tikkua tässä peräkanaa, että meinasin jo vaipua epätoivoon!

Emik! Mä en ollu kuullukkaan tuollasista digitikuista! Kävin heti tutkimassa asiaa täällä netissä, kun luin sun viestin ja päätin, että niihin siirryn minäkin, jos vielä tarvii.. Toivottavasti siis ei.

Oisko sulla sitten ovis menny jo? Jos lh-huippu meni niin nopeesti ettei tikut pysyneet mukana?

Mulla on heitelly ovis vähän miten sattuu, mutta se johtu lähinnä siitä kystasta yms. Mutta normi kierrossa se on kp14-16 (29). Ja siltä näyttäs siis nytkin!

Levinialle toivottelen pikaista tätöstä! Eiköhän se piikki auta, toivotaan näin!

Duracel! Tiedän tuon tunteen.. Meilläkin tärppäsi kaksi ekaa nopeasti ja kolmosta on nyt yritetty jo vuosi.. Välillä tuntuu, että tää on joku opetus mulle, kun olin niin varma, että heti tärpää kun vaan aloitetaan yritys. No oon ainakin oppinu läksyni, jos se siitä on ollu kiinni..

Tärppionnea kaikille!

piipaa kp 13/29(32)

Vierailija
59/64 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää viikko on menny mullaki vähän " ohi" , työasiat on pitäny päivisin kiireisenä ja illat onki poikkeuksellisesti ollu melkein koko viikon täynnä ohjelmaa. Mutta positiivista sinänsä, ei oo tää raskautuminen ja vauvakuumeilu ollu ihan niin päällimmäsenä ajatuksena ku yleensä. Ollaa me onneksi ukkokullan kanssa ihan kiitettävästi peittoja kuiteski pöllytelty, joten sentäs liian kiire ei oo kuitenkaa ollu.

Uusia ja " vanhoja tuttujakin" oli tullut mukaan, teretulemast minunki puolest! Sovitaan niin, että kesäkuun odottajiin mennään sitten kaik yhes koos! =)

Tuosta tulevan raskauden peloista ja huolista oli joillakin (anteeksi, kun tää muisti on tämmönen..) juttua. Mulla oli kanssa viime raskaus vähän poikkeuksellinen. Kivuttomia ja osittain ehkä kipeitäkin supistuksia mulla alkoi tulla rv 20 lähtien, mihin neuvolassa ei kuitenkaan suhtauduttu vakavasti ollenkaan. Meillä kuitenkin asiat menivät niinkin onnellisesti, että poitsu syntyi vasta rv 34 ja oli hyvin kehittynyt. Syntyessään tosin lakkasi alkuparkaisun jälkeen hengittämästä ja kaapissa joutui olemaan muutaman päivän, mutta lopulta pääsi jo reilun kolmen viikon ikäisenä kotiin. Pelko oli tietysti kova, mutta onneksi kaikki meni hyvin. Mahdollisiin tuleviin raskauksiin mulle luvattiin tarkempaan seurantaa ja osaanpa sitten itsekin sairaslomaa ja tutkimuksia vaatia, jos vastaavia supistuksia alkaa ilmaantumaan.

Tulipa pitkä tarina...

Niistä ovis-asioista piti munki kirjottaa. Mie oon tähän asti kuvitellu osaavani bongata tuon ovulaation iha omien tuntemusten mukaan: mahaa nippailee jommalta kummalta puolelta ja sitten on ne lima-jutut. Yleensä nää oireet tulee 15-14 pv ennen ku kuukautiset alkaa.

Mut tässä kierrossa onki nyt ollu ihan omituisia oireita jo kp 10/26-27(29). Mulla tuli jo silloin sitä " ovislimaa" ja kun oikein mietin, ni ehkä edellisenä päivänä oli ollu maha jotenki oudon tuntunen ja muistan miettineeni, että melkein tuntuu ku oviksen aikoihin.

No, onneks on tullu laitettua noita vauvasiemeniä itämään 2-3 päivän välein, joten siinä mielessä ei se nyt niin haittaa, jos ovuloin jo vähän etuajassa. En vaan oikein ymmärrä, miten se voi noin heittää.. Vai tarkottaisko tuo nyt sitten että tää kierto oliski vaan 24 pv.

Minkä pituisilla kierroilla on muuten vielä mahdollisuus tulla raskaaksi? Eikös liian lyhyt tai liian pitkä voi vaikeuttaa raskautumista?

Tää oli nyt niiiiiin omaanapaa, että. Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille!

S kp 12/26-29?

Vierailija
60/64 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsasti tässä vaan kyselisin, että onkos täällä ketään esikoisen toivojia? Tuntuu vaan välillä, että oon ihan ulalla, kun itse ollaan vasta ekaa alettu yrittämään..

Kesäkuussa tosiaan aloitettiin, mutta vielä ei ole napannut... Täysillä ei kyl pystytä puuhastelemaan, kun mies asuu opiskelujen takia toisella paikkakunnalla, ja tulee yleensä vaan viikonlopuiksi kotiin. Siksi en ole alkanut ovulaatiota pahemmin metsästämään, pupuillaan vaan mahdollisimman paljon silloin kun mies on kotona;)

Nyt menossa kp 10/28-31, eli ovis sattuu luultavimmin taas viikolle... Se vetää mielen hieman matalaksi. Mutta katsotaan, eihän sitä koskaan tiedä milloin onnistaa! Tulee vaan niin tyhmä olo, kun ennen oli niin naiivi, että oli ihan paniikissa jos otti pillerin vaikka puoli päivää myöhässä, oli varma, että nyt tuli vahingossa raskaaksi... Eipä sitä niin helposti vauvoja saadakaan...