Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~* HAAHUT viikko 36 *~*

04.09.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 v vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]Pirpaliina[/b] Itse olen 28-vuotias, mies 26. Lapsia on kaksi, molemmat tärpänneet ensimmäisestä yrityskierrosta. Nyt spontaani km 08/06, todettu rv 8+6, ja toivottavasti jää ensimmäiseksi ja viimeiseksi.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa ?, la ?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[/quote]

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adette: Tervetuloa haahuilemaan meidän kanssamme, kyllä tänne sakkiin mahtuu. =) Ja vastaus kysymykseesi: Ekat " menkat" tuli km jälkeen 4vk3pv päästä. ja mun menkat oli tosiaan vaan tuhrut.. Josta tulikin sitten enemmän ja vähemmän sydämentykytyksiä..

Ps. OmmooNappista osuuteen vielä: Valkkari on lisääntynyt myös.. Mikä voi kyllä kieliä pelkästään ensi viikon täti visiitistäkin, ehkä?

Vierailija
102/119 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä täti on nujerrettu! Ammuin sen vissiin sitten tuohon meidän ulko-ovelle, kun ei ole pariin vessareissuun pihaustakaan päästänyt. Samalla tajusin, että ei hitto, jos mä siirryn tonne odotuspuolelle, niin en pääse niin intiimisti seuraamaan teidän sekopäistä elämää! Mutta eikös kerran haahu ole aina haahu!? Ja eihän se nyt ole niin sanottu, ettenkö tänne vielä palaisi. Siis tarkoitan, jos täti lähettää meille jonkun isotätinsä ja pistää pakan taas sekaisin... Mulla on edelleenkin vahvasti pahat aavistukset, vaikka nyt olen melkein päättänyt pysytellä raskaana!!! Km:sta on kaikkien teoriasääntöjen mukaan liian vähän aikaa! Toisaalta, tuleehan ihmiset raskaaksi niin että ovat esim. 4. kuulla raskaana, eli saavat sitten kaksi eri viikoilla menevää vauvaa. Tällasen luin joskus seiskasta... Että sellanen luotettavuus siinä lähteessä...

heeps, mutta nyt kasaamaan lapsille kerrossänkyä... Palaillaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eli siinä se oli lyhyesti sanottuna, tämän päivän meininki nimittäin. Melkein nolottaa eilinen synkistely. Mut mä olen huomannut että olen ollut viime aikoina aika taipuvainen semmoiseen nimenomaan viikonloppuiltaisin. Mies on nimittäin yleensä _kaikki_ viikonloput työreissuilla. Tänään on onneksi poikkeus mies on kotona. Onkohan viimeksi ollut kotona lauantai-iltana joskus huhtikuussa..?

Nojoo, eli jokatapauksessa tänään on hyvä mieli ja tulevaisuudessakin tuntuu olevan enemmän toivoa. Ehkä siitä synkistelystä ja tänne kitisemisestä on hyötyäkin.

Adette: Tervetuloa! Ja pahoittelut km:sta!!!

Helga: Laskin noiden sun kp:ien mukaan että sulla oli oviksesta 10-11 pvää ja siis hedelmöityksestä ei ehkä edes sen vertaa, ja ainkaan tavalliset testit ei näyttäis plussaa niin varhain. Ne herkät saattais näyttää mutta ei välttämättä. Itselläni tossa km-raskaudessa acon10 näytti plussaa vissiin n 12pvää hedelmöityksen jälkeen. Eli en vielä luopuis toivosta, varsinkin kun sulla on noin selkeet oireet. Mut toisaalta jos jotain tästä on oppinut, niin sen että liian isot toiveet tipauttaa korkeemmalta...

Mutta jännitän kovasti täällä ja käyn jatkuvasti koneella kurkkimassa uutisia. Plussapeukutukset!!! db db++++++++++db db

Niinjahei! Kiitti tiedosta ton km:n jälkeisten plussien suhteen!!! Taisin eilen vähän turhaan huolestua ja suivaantua siitä plussasta... Mutta kuten sanoin, on karsee kokemus menettää kroppansa hallinta, se tässä ehkä eniten v***tti.

Pirpaliina: Toi sun tilanne antaa jotenkin toivoa tänne kaivonpohjalle :). Ihana lukea sun kuulumisia. Sunkin puolesta mulla on kaikki peukut ja varpaat pystyssä että kaikki menis hyvin!!! Älä vaan kokonaan siirrykään odotuspuolelle, tai ainakin käyt kertomassa tilannekatsauksia, eikö?

Titi: Varmaan uskotkin että suurin toive onkin se, että pääsis sinne ex-haahujen puolelle :)

Koalalle myös plussapeukutuket db db++++++++++db db!!!

Epätietoisuus ja odottaminen on kurjaa! Mutta toivokaamme että tätiä ei näy ja että plussa pärähtää!!!

Kävin muuten aamulla kirppiksellä shoppailemassa. Mä rakastan käydä kirppiksillä, kun siellä saa törsätä ilman huonoa omaa tuntoa. Nyt mulla on taas ihania uusia paitoja ja pojalle pari vaatetta, uusia leluja ja hienonhieno tarhareppu (meidän pikkuinen kun aloittaa päivähoidon tammikuussa... Jos ei olis tullu km, niin ei tarttis vielä mennä...)

Saldo: mulle 4 paitaa ja olkalaukku

pojalle housut ja paita ja tarhareppu

semmoinen fisher pricen kassakone pojalle

ja nalle puh palikkalaatikko, jossa on myös magneetteja

rahaa meni n25¿

Ei paha mun mielestä :)

terkuin moila

Vierailija
104/119 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon pitäis rantautua joskus parin tunnin päästä pelipaikalle ja sehän tarkoittaa sitä että sit mä en pääse tänne roikkuun! Ainakaan koko päiväisesti....

Mulla vaan sellanen ällötys- öklötys fiilis taas päällä.. Ja viimeks söin just pari tuntia sitten aamupalaa, enkä tietääkseni mitään pilaantunutta yms. oo vedelly napaani.

Mieskin ilmoitti pokkana, et tänään hän lähteekin sit " tuttunsa" varpajaisiin. Taikka siis sano eka et hää menee polttareihin... Ja mä olin aivan ihmeissäni, et häh, kuka nyt on menossa naimisiin.. Miehet.. Ja nyt mua kyllä piru vieköön kismittää ihan vähän, tää öklömöklö olo on saanu mut hämilleen sen verran, et enpä taida uskaltaa mitään vetää tänään napaani, siis alkomahoolia. Tai korkeintaan pari ja lähden auton kanssa liikkeelle.

Eipähän tarttis taksijonoissa sitten palella ja seisoskella...

Noooo katsellaan.... Taidan mennä soffal vähä pitkäkseen jos tää olo helppais jotenkin.

Vierailija
105/119 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adette:Pahoittelut keskenmenostasi ja tervetuloa haahuihin mukaan!Tsemppiä ja voimia!=)

Helga:No voi vitsi että nega pamahti,niin myös täällä joten tästä on vaan muuten tulossa itselle joku megakierto...Mutta pahoittelut negasta ja onhan sulla vielä mahdollisuus plussata kun kierronpäiviä on vasta noin vähän,puhaltelen sinne oikein paljon plussatuulia++++=)Noi sun jutut on kyllä niin parasta!!!;0)Oikein päivän piristysruiske!!

Moila:Tsemppiä ja voimia sinulle!!=)

Koala:Pahoittelut sinne kans negasta ja ainahan on niin kauan toivoa kun tätiä ei näy!Sinnekkin paljon plussasäteitä+++=)

Pirpaliina:Onnitelut plussasta ja oikein paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa sinne!!!=)

Jumppis:oikein paljon " hedelmöityssäteitä" sinne päin!!!!!;)

Ommoo napoo:Eli siis tänä aamuna testattiin sitten nega eli ei sitä ilmeisesti raskaana olla...tulis vaan se perhanan täti sitten että pääsis tästä piinasta:( mutta kun ei oo tädistä tietoakaan,valkkaria vaan juoksee;)No eiköhän se tänne osoitteeseenkin jossain vaiheessa eksy....Jotenkin vaan vetää aina mielen matalaksi noi negat.....Koskahan se oma nyytti meille suodaan....;(

Apein fiiliksin

Pipsa(kp jossain 50 päälle)

Vierailija
106/119 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helgako se oli vai ramppis, kun kyseli päänsärystä.. Ehei, ei tietoakaan sellaisesta. Hyvä olo heti aamusta. ollaankin pingottu koko päivä edes takasin, oltiin sienimetsässäkin...tosin saaliina enemmän hirvikärpäsiä kuin sieniä. Sit käytiin kattoo tulevaa kummipoikaa. Suloinen oli. Voi kun olisi itselläkin. Meidän vauva olisi ollut vaan pari viikkoa vanhempi kuin tämä pikkuherra...

Adettelle tervetuloa " hulluun" joukkoomme. (Anteeksi muut, puhun vaan omasta puolestani.) Pahoittelut keskenmenosta!!

Moila,sä et todellakaan ole mikään pahanilmanlintu! Täällä saa sanoa just sitä mitä haluaa ja miltä tuntuu. Niinkuin varmasti näistä kaikista jutuista olet jo huomannutkin.

Ja Helga vielä, kuule, pahoihin pieruihin olen tottunut! Ja sitäpaitsi, saunassahan ne ei haise!!! Mies aina (siis joskus vaan,ei tietenkään aina) pieree suihkussa ja kun mä huudan " hyi" se heittää: " Itehän olet sanonut, ettei ne saunassa haise... ai niin me ollaankin suihkussa"

Joo, mun on pakko lähtee vielä kerran kampaa tukka, kun tuntuu, että niitä hirvikärpäsiä menisi koko ajan. Hyi hitto!!

Öitä kaikille!!!

Vierailija
107/119 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisiko se plussa vielä näkyäkään? Mä nyt luin niin pikaseen noi viestit, etten ihan muista mikä kp oli menossa jne. Mut nyt kutittaa jo selkääkin, mun on PAKKO mennä.

Vierailija
108/119 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinistellään!! :huh:

Eli päivät alkaa taas olla niissä lukemissa että kyllä jännityksen puolelle pukkaa :)

Tänään kp25 ( 24-32) En osaa yhtään sanoa milloin menkat pitäs alkaa sillä ovista en tuntenut mutta kp18 viiva oli vahvempi.

No huomenna olis ajatuksissa kokeilla testiä näyttääkö se mitään? Tilasin tossa perjantaina kasan testejä (lukekaa testien suurkuluttaja) ja ne pitäs tulla tiistaina viimeistään. Jännittää sillä oireet jatkuu ja varsinkin rinnat on kipeytyny ihan kunnolla. Oma mies on sanonu jo viime perjantaista että olen raskaana kun jotku hajut ottaa niin kovasti nenään.

Helgalle: En olis itsestä ikinä uskonu et olisin pystyny eikä kyllä oma ukkokaan. se on nähny niin monet yritykset jotka on menny mönkään ja kunnolla. Sitähän en voi sanoa etteikö tekis mieli tupakkaa välillä. Eilen varsinkin kun molemmat lapset oli kitinä päällä niin tupakka olis tehny eetvarttia.

kaikille: Miten musta tuntuu että kohta satelee plussia ihan urakalla??

Vierailija
109/119 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolliset aamukiroittelut!

Helga: Aika aikaisin kyllä testasit, joten ei mitään hätää vielä, vaikka se negan tuijottaminen on aina yhtä tylsää.

vm69: Hirvikärpäset yök! Ne on kyllä sellasia maanvaivoja, mutta onneksi ei täällä peltojen keskellä niitä ole.

Pirpaliina: Hyvä, kun paiskasit tädin heti pois. Oletko ajatellut vielä testailla myöhemmin varmuuden vuoksi? Itse joskus ajattelin, että testaisin varmaan koko ajan, että tuleeko se plussa vielä testiin...Niin vainoharhainen olen:)

Pipsa: Jep eli nyt pitäisi tämä kierto käyttää hyväksi ja toivottavasti tuo pian tulosta...Töissä asiat menossa siihen suuntaan, että " pieni äitiysloman pituinen tauko" tekisi hyvää.

ON: Kp10 taitaa olla ja eilen terve polvi hyvä. Tänään kuitenkin jälleen kipuilee ja toi rampa-polvi myös eli osaatte kuvitella kävelytyylini. Pakko kuitenkin lähtee koiran kanssa myöhemmin reippaalle kävelylenkille ja kokeilla, kuinka polvet kestää. Perhanan perhana!

Rampis

Vierailija
110/119 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan tultiin koneelle!

Eli toivotaan nyt Nipsu, että tämä olisi se kestävä plussa! Se antaisi niin paljon toivoa meille kaikille (eli kasaan paineet sun niskaan):)

Oireet on niin lupaavat ja kun viivankin jo kerran sait tikkuun...

Piti jotain muutakin kommentoida, mutta ei muista:)

Jumppis

Vierailija
111/119 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipas heräiltyä aika aikasin kun yleens' ä oon sellainen unikeko ja uni maistuu. no omapas aikaa käydä täälä vauva sivuilla ennenkuin lkähen puolelta päivin kaverin luo. kiva nähädä sitäkin pitkästä aikaa kun ei hirveen usein täälä käy kun asustelee kauempana.sillä on laskettu aika ensi kuussa.

joo eli omaa napaa pikkasen: eilen illalla vessassa käydessä huomasin jotain punaiseem viittaavaa ja se on jatkunut tänäänkin. hirveesti ei vielä tule mutta eiköhän se tästä ylly kuitenkin. mahaa pikkasen jomottaa. toivottavasti pian alkais kunnolla ja sais aloittaa nuo clomit ja olis nyt hyvä aikakin kun mies kotona seuraavta 3vk ennekuin lähtee reissuhommiin.

kaikille plussasäteitä ja kiitosn kun toivotitte mut tervetuleeksi.

adette

Vierailija
112/119 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisin kirjoittaa vähän hölmösti sillä se viiva minkä sain oli ovistestin viiva.

Raskaustestiin viivoja vielä odotellaan tulemaksi.

Vierailija
113/119 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Nipsu!

Mulla vaan oli sellanen mielikuva, että testasit jo kierron puolivälissä ja silloin jotain viivaa oli havaittavissa...Mutta muistan varmaan väärin:)

Jumppis

Vierailija
114/119 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaipäivä on alkanut hyvin. Tässä talossa kaikki heräsivät vartin yli seitsemän kun esikoinen huuteli sängystään pirteänä " leikkimään" . Nyt onkin sitten jo talo siivottu ja iltapäivällä mennään maaseutumarkkinoille nauttimaan pirteästä syyssäästä.

Mulla tuleekin nyt alkuviikosta tauko palstailuun, kun olen kurssilla Helsingissä. Luultavasti kirjoittelemaan pääsen vasta keskiviikkona. Miten oikein selviän palstatauosta?

Koala: Plussasäteitä sinne päin!

Pirpaliina: Hyvä, että heitit tädin ja kaikki sen sukulaisetkin ulos. Minäkin pidän oven kiinni, ei sen akan tarvitsisi tännekään tulla pitkään aikaan...

Adette: Tervetuloa mukaan joukkoon! Mulla menkat tulivat tasan viisi viikkoa km jälkeen.

Helga: Joo, nyt se tuli tunnustettua, että olen insinööri. Tää on se salaisuus, jota olen pitkään koettanut peitellä... Mä olen just insinöörin prototyyppi, varsinkin jos mun äidiltä kysytään. Jos mä en olisi kasvanut maalla, jossa on ihan pakko oppia tekemään hommia ja korjaaman itse polkupyörät ja muut vempeleet niin mä olisin vielä tumpelompi, mitä mä nyt oon. Siis jos mulle antaa vasaran, nauloja ja lautaa niin ei siitä mitään hyvää seuraa. Plussaksi kaiketi voidaan laskea se, että olen saanut muutaman Ikean hyllyn kasaan ihan itse ;-)

Ai niin, meinasi tärkein unohtua: Plussatuulia nyt sinne päin. Ehkä se nega vielä muuttuu plussaksi. Näin mulle kävi ensimmäisessä raskaudessa, jossa ehdin tehdä kaksi negatestiä ennen plussaa.

Vm69: Juuri noiden hirvikärpästen ja muiden ötököiden takia mä käyn marjassa vain torilla. Hienoahan se olisi, jos itse poimisi kaikki marjat, mutta kun hermot ja kunto loppuu kesken kaikkien ötököiden kanssa, joita pitää juosta hulluna karkuun.

Nipsu: Voi että, kun sun aavistus plussasateesta pitäisikin paikkansa. Tänne saisi ainakin lähettää yhden.

ON: Nyt kp 6/28 ja edessä parin päivän poissaolo kotoa ja palstalta. Kumpikin tauko tekee varmasti ihan hyvää, vaikka teidän juttuja on kiva lukea päivittäin.

Vierailija
115/119 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran raskaana ollaan, että tunteet on kyllä vaihdelleet ihan laidasta laitaan. Viimeksi aamulla meinasi tulla itku, kun katselin esikoista luistelukoulussa. *liikkis*

Laskettu aika on näillä näkymin 18.5.2007 ja plussaus päivämäärä on viime perjantai... oliko se nyt 7.9.?

Ihan huikeaa lähteä täältä, kun ei tämän pidempään täällä tullut viihdyttyä teidän viehkossa seurassanne. Suurkiitokset kaikille ja plussa onnea! Teitä odottelen tuonne toiselle puolelle jouluun mennessä! Että siihen malliin pöllyttelette siellä makuukammarissa!

Pirpaliina rv4+2

" Ei ystävyys tää raukea,

vaan kestää ainiaan,

on suuri silloin riemumme,

kun jälleen kohdataan."

Vierailija
116/119 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt seuraa kasa avautumista ¿.. Voi HE*****N, HE*****I¿

Eilinen ilta näin pieneen tekstiin ympättynä oli kamala!! Mies lähti sinne varpajaisiin ja mä sukulaisiin varustettuna 2 sidukalla ja autolla. (En muuten sanonu miehelle vasta kun tänä aamuna et tuntuu jotenkin eilisen illal varjolla et vois _ehkä_ olla raskaana¿)

Join siiderin, ihan ok.

Täti toi jekkupatteri paukun, join sen ja vielä ihan ok.

Toi toisen, ja sit alko tökkimään.

Toi kolmannen, teki tosi pahaa ja väkisin irvistellen sain sen juotua! Ja huom se on mun lempparii baarissa!

Sit aattelin, et no juonpa tämän toisen sidukan, jäi juomatta.

Päästiin baariin kera ämmälauman ja mitä mä juonkaan¿. Titanicin tuhoa seuraavat 2h.. Eli jäävettä.

Noo koitin uudelleen jos sidukka maistuis, yks pieni siideri¿ja sain sen juotua, aikaa meni siihen 1 h!

Koitin toista, ei menny alas. Tuli paha olo välittömästi hörpyn jälkeen..

Sit mulla meni vaan hermo ja rupesin suosiolla juomaan vettä. Olen todella, todella pihalla tuosta eilisestä, koska MÄ melkein alkoholistin uran saanu ihminen en pystyny edes siideriä juomaan!

( Siis alkoholisti= viinaa 2-3krt viikossa)

Ja se pahanolon aalto mikä seuras, joka hörpyn jälkeen¿Hyi hemmetti!

Sitten muihin..

Pipsa: Kiitos plussatuulista, mä kaipailenkin niitä tän olon ¿varmentajaks¿! Mut eihän sitä tiedä, josko sullekkin ihan muutama tuulen henkäys olis jääny¿. =) kaikki on mahdollista sodassa tätiä vastaan, eikös juu.

VM69: Siis whaaaaaaat? Saunapierut ei haise???? Miten niin, häh millä perusteella? En muuten ol koskaan pieraisu saunassa, eikä kukaan muukaan saunakumppaneista ole siihen uskaltautunut¿ Niin eli ihan silmät lautasen kokoisina täällä ihmettelen, et miten se voi olla mahdollista¿ Ei.. Tää pää ei käsitä ollenkaan.

Tosin mun mielestä on kummallista, kun kaataa kiukaalle kaljaa, et se haju vaihtuu paahtoleivän hajuks.. En uskonu sitäkään ennen kuin kaik kaljaa juovat ystäväni istuttívat mut lauteille ja kaatoivat varmaan pullollisen kiukaalle ennen ku mä haistoin sen.

Vainunenät ry: Testing, testing¿ Mun siis tarttee juoda litra tavallisten ihmisten maitoo ja pistää sauna päälle ja mennä piereen sinne. ( pakko testata, mut ehkä vaan puolella litraa maitoo tai en edes pääse saunaan asti vaan jään posliipollella ratsastaan¿)

Nipsu: Sullakin on aikasta kutkuttava tilanne ¿.Sanoisinko jännittävä!

Jumppis: Ahaa, sulle saakin kohta ruveta puhalteleen ¿sellasia¿ tuulahduksia¿. Love is in the ear¿ (Nyt iski dementia, miten ilma kirjoitetaan enkuks? Onks se noin ear?)

Adette: Sua saa varmaankin onnitella tädin saapumisesta?

Juuliar: *Taputtaa olkapäälle* Älä huoli, kyllä sä sit normaali fiksumpi inssi olet, jos osaat kasata kalusteita¿ Koska mun ex-mies ei ollu ainoo inssi jolta moinen taito ei vaan yksinkertaisesti suju¿ja plussapisteitä saa korjaustaidoista! Mä hyvä jos saan fillariin ketjut takas paikalleen! Ja senkin tarttee olla sit tavallinen mamma malli, kolmivaihteiseen saan just ja just pienen vänkäämisen jälkeen ketjut takas¿.

Ja mullakin palstatauko edessä huomisesta lähtien¿ Eiiiiiiiii¿. Mä en pysty siihen!

Ja sitten joo¿. Oho siinäpä taiskii tulla kaikki? Ja kohta menee hermo tän tekstinkäsittelyn kanssa.. Painoin jotain helvetin ekstempore komentoo ja tää yrittää muokata sanoja uusiks, ilman lupaa¿ esim. Neva = Tuos pitäis lukea n.e.g.a

Limppari = l.e.m.p.p.a.r.i

Jne¿.

Jep jos loikkis suihkuun ja lähtis hakeen siskoo sukulaisista ¿kotia¿..

Koitan illemmalla kuikuilla, onks mittää uutta kehissä¿

Kp23/28.¿.

Pirpaliinalle onnenpotkut peffalle vauhdin antajaks toiselle puolelle. =)

Vierailija
117/119 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeassa olet. Mä se testailin silloin puolen välin kuuta ja sain haamua. Kerran testasin apteekin testillä ja nega tuli eli menkat oli ok vaikka ihmeelliset olikin. nyt jännitellään tän kierron loppumista tai jatkumista!

Vierailija
118/119 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna heittelen kommentteja kun pääsee töihin " rauhaan" . Nyt vaan pikaisesti Helgalle, ettei Saunassa puksut ainakaan meillä haise. Eikä kyllä olla asennettu saunomisen ajaksi perseisiin mitään suodattimia. Mutta sun täytyy varmaan kokeilla itse. Ja jos haisee, niin älä suutu... kannattaa varmaan kokeilla eka ihan itekseen saunoessa...

Vierailija
119/119 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sit menee jo hermotkin ihan pienestä...

Mies ei korvaansa lotkauta, vaik tietää et lähden huomenna reissuun enkä tiedä millon tuun takas.. Oon jo muutamaan otteeseen pyytäny soffalle viereen ja kaikkee. Niin ei mitään...

Hää vaan pelaa täs koneella.. Ja nyt on töllön kimpussa!

Tuli melkein tippa linssiin... Et byhyy, ei se välitä musta jne..

Oon seko.

Ja koiran kans ku menin ulos, sytytin röökin ja ekalla hatsilla lähti yökkäys refleksi taas päälle... Sinne meni se rööki.

Huoh, ampukaa mua jollain tainnutus nuolilla tai jotain?