*~* HAAHUT viikko 36 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.
[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 v vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]Pirpaliina[/b] Itse olen 28-vuotias, mies 26. Lapsia on kaksi, molemmat tärpänneet ensimmäisestä yrityskierrosta. Nyt spontaani km 08/06, todettu rv 8+6, ja toivottavasti jää ensimmäiseksi ja viimeiseksi.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.
[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006
[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006
[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa ?, la ?
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[/quote]
Kommentit (119)
Piti vaan tulla kommentoimaan noita testejä kaapeissa valmiina..
Nii-i.. Mullakin oli kaks testiä ja toisen käytin ihan siihen, et varmistin km jälkeen et varmasti näyttää negaa. ( Just ettei sit hämää myöhemmin.)
Ja toisen käytin silloin, hetkonen.... Silloin tais olla kun oottelin sitä ovista saapuvaks? Joo, niin se tais olla. Miettisinkin tässä, et tarttiskos huomisen jälkeen pistää taas tilaus netin kautta, jos vielä on testeille tarvetta... Ja hah, tietty niille on tarvetta! Koska kyseessä olen kuitenkin mä, jolla on aina paska flaksi kaikessa vähäkin tärkeemmässä jutussa, et siltä pohjalta....
Pirpaliina: No niin mitäs sitä sitten enää miettimään, plussa, mikä plussa! Onnee vielä kertaalleen. =)
Ei perhana en mä muuten yhtään aatellu tota yhtälöö, mistä tuo jumppis rampeliini muistutti!!
Siis " Veeämmä" , siis jospa pysyttelen vaan suosiolla väärinkäsitysten välttämiseks vaan siinä VM muodossa.. Siis en tosiaankaan tarkottanu sitä silleen veemäisessä tarkoituksessa! Ja vaikka blondi oonkii, niin kysyn kuitenkii, et merkkaaks tuo vm = vuosimallia?
Nyt mua hävettää.....
mää kuolen nauruuni täällä tosta veeämmästä...tää kikatus ei lopu ikinä:)
....Nyt kyllä sit kans mun mieliks tipahdat siltä jakkaraltas.
*Tuuppaa*
=D
Ei vaineskaa, mä käkätin ittekkii täällä sitä äsken,et miten mä voin olla niin tyhmä....No mutta helposti näemmä!
Ja off the record, oon kohta myrkyttäny koko huushollin tällä piereskelyvimmalla, johon ei näy loppua tulevan... Siis oikeesti jopa koira välttelee mua! Miehestä puhumattakaan... Onneks ei oo se oikee aika kuukaudesta niin ei tartte miettiä mitenpäin sitä seksiä harrastais hajuhaittojen minimoimiseksi...
Eli tää viikko on tosiaan mennyt uuden duunin merkeissä. Ei niin henkisesti rankkaa kuin entinen, mutta fyysisesti tosiaankin on rankkaa. Ihan kiva kuitenkin! Yllättävästi on pysynyt pää selvänä, vaikka työpäivän jälkeen olenkin aina aivan poikki. Perehtyminen ottaa voimille aina! Lisäksi siis olen koko viikon miettinyt, että raskaana vai ei, ja sehän nyt sitten selvisi. Yökkäillyt olen paskan hajulle ym. työsuhdelemuille, niin että alkoi tosiaan tulla sellainen vainoharhainen olo. En vain olisi ikinä villeimmissä unelmissakaan kuvitellut, että näin nopeasti voisin raskautua km jälkeen! Siis ej jummarra vielakaan!
Ja näin oman navan kaivelusta huomioimaan teitä muitakin:
vm69: Voi että! Olin ihan varma, että olisit ollut raskaana sinäkin, mutta uusi kierto on jälleen toivoa täynnä, eiks niin!? Ja heh! Tuo oksentelu kuulosti hirmu tutulta. Km aamuna halailin posliinia, vaikka 4vrk myöhemmin ei ollut enää mitään hormoonejakaan.
Puhbear: Thaimaa vetäisi puoleensa, mutta taitaa olla meidän reissut vähäksi aikaa reissattu, JOS kolmas tulee. Mahtoi olla ihana matka!
Vauvaksi: keskenmeno on kuvitelmieni mukaan ihan yhtä suuri menetys, kuin jos menettäisi jomman kumman noista olemassa olevista. Pahoittelut sinulle ja tervetuloa joukkoon!
Juuliar: ihanaa, että täti on sinne löytänyt! Nyt vaan uutta yritystä kehiin!
Katri: Osaanotot enosi pois menoon! :´(
Moila: Tuttu tunne tuo " olen-toipunut-en-ole-toipunut-suren-en-sure" . Aika on tosiaan tehnyt tehtävänsä parantajana, vaikka vieläkin välillä nousee pala kurkkuun, kun asiaa ajattelee. Onneksi elämässä on jo paljon asioita, joista pitää olla kiitollinen ja onnellinen! Ei tätä muuten hengissä selviäisi.
Piinailijat: olisihan se sellainen plussa aalto aika hieno asia syksyn kylmetessä! Täällä plussapilven reunalla vaan pitää pitää hermot kovana ja laskuvarjo mukana, ettei tipahtaessaan satu kovin pahasti. Ja jäitä pitää olla pipossa! Mä kai odottelen tässä vielä ensi viikkoon ennen kuin siirryn tuonne odottajien puolelle. Korostan, että km:sta on NIIN vähän aikaa, että edelleen tätiä odottelen täällä - EN siis häntä tietenkään tänne toivo!!!
Mutta viikonloppuja kaikille ja toivotaan, että voidaan tehdä sellainen ryhmärynnistys tuonne odottajien puolelle!
Pirpaliina rv 4+0
*reps* Ei tollasia väsyneille työssä käyville äideille! Vai että veeämmä...
Täällä kanssa yks tuolle " veeämmälle" naureskellut. Koirakin katteli ihmeissään, että mitä toi nyt tossa hekottaa. =D
Pirpaliina: Sitten ennenkuin siirryt odottajien puolelle, niin laitatko vielä plussauspäiväsi sekä la:n, niin saan laitetuksi sen tuonne listalle.
Niin ja kiitos sinullekin osanotosta.
Mutta nyt konetta pikku hiljaa kiinni ja sitten kauppaan. Mies vain lähti käyttämään koiraa ensin ulkona, ettei tarvi kintut ristissä odotella meidän paluuta. Näin viikonlopun tullessa voi olla porukkaa kaupassa...
täällä myös lapset lastenohjelmilla joten hetki aikaa.
Ensinnäkin hurjan paljon onnea Pirpaliinalle ja monta sataa kiloa liimaan vauvalle.
Tulipahan tossa sitten tilattua testejä ihan 8kpl. Taidan olla raskaustestien suurkuluttaja. Jos sitten vaikka ensviikon alkupuolella testailis. Oireet eikun jatkuu entisellään. Tissi kivut on muuttunu oikein vihloviksi ja kohtua jomottelee. kiva kun ei oikein tiedä et mikä päivä oli ovis. Tikut näytti oviksen tai LH-huipun mut normaalit kivut jäi tulematta. limaa tuli muittenkin edestä.
Tulehan Helga sit kertoilemaan heti testin tuloksia!!
Kromosomi verikoe vastaukset pitäs olla kunnossa ja nyt odotellaan hyytymis/tukostaipumus kokeitten tuloksia.
arvatkee mitä??!!!!!!!
Mä lopetin uudelleen tupakan polton ja nyt tulee su täyteen 7vko polttamatta. Ihan uskomattomalta tuntuu. Olin ihan varma etten pysty mut toisin kävi. Vähänkö itsetunto nousee!!!
Mä hihittelen hillitysti tässä koneen vieressä näitä teidän juttuja. yritän olla ihan " että ei tässä mitään" , kun muu perhe kyselee, mitä sä naureskelet.
Me ollaan menossa saunaan kohta, ihan hyvä, koska mulle tuli ihan hiki tästä naurun pidättelystä. Joo, mun nimimerkki tarkottaa ihan vaan vuosimallia, kuten joskus olen kertonut rekisteröityessäni en fiksumpaa keksinyt ja en ole viittinyt vaihtaa kun olette mut siten oppineet tuntemaan. En ainakaan pidä itteeni mitenkään vittumaisenaämmäna...
Pirpaliinalle ihan tosi super paljon onnea!!
Jep nyt tää ämmä lähtee pesee itestään viikon paskat pois ja jatkan viinin nauttimista sen jälkeen. Kyllä olisi mahtavaa tuntea teidät ihan oikeesti, mentäisi porukalla saunaan piereskelee ja haistelee...
Mä rakastan teitä kaverit!!!
Toivotaan että kaikki menee tällä kertaa hyvin... ja eikös se yleensä menekin :).
Ja siis oonko mä ymmärtänyt ihan väärin?!! Onko täällä nyt useampikin piinailija?!! Ainakin taisi Helga ja VM69 olla? (hymy nousee tosiaan aina kun ajatteleekin VM:ää ja Helgan jutusteluja :D... (en muuten osaa taivuttaa tota. onko se VM:ää niinku " veeämmää" vai ihan niinku lyhenne sanoo eli VM:ia, eli " vuosimallia" ))
Niin ja kiitos tsempityksistä. Kyllä tämä tästä.
Muttamutta... Kävin apteekissa piipahtamassa raskaustestiostoksilla ihan vain Pirpaliinan viestin ja siihen tulleiden vastausten innoittamana. Ajattelin itsekin testata että näyttäähän se jo negaa. Ostin Acon10 testin. Ja kolmen tunnin pissalla (siis 3tuntia rakossa ollella :)) näytti selkeän mutta haalean plussan. Kaavinnasta on se 2vkoa ja 1pvä. Ja vieläkö ne perhanan hormonit sotkee kuvioita :(((!!! Vuoto loppui jo reilu viikko sitten. Vitsit että ottaa päähän!!!!!!!!!!!!!!
Auttakaa hei, jooko! Oletteko te muut testanneet km:n jälkeen ja jos ootte niin missä vaiheessa on näyttänyt negaa.
Kurjaa :(.
Täällä on siis turha plussa jaossa semmoiselle joka sitä kaipaa.
että anteeksi että olen nyt vaan pahanilman lintuna. Ehkä mun meininki on semmoinen että jos nyt päästää kaiken paskan niin sit se on loppu. Koittakaa kestää, jooko. Tämä on kuitenkin ainoita kanavia missä voin purkaa tätä.
Nojoo, totesin tossa miehellekin puhelimessa että onhan tämä pitkässä juoksussa aika pieni murhe, mutta nyt vaan aika iso.
Mutta niinkuin joku teistä ihanista sanoi, " aika parantaa" . Ja vaikka se olisikin klisee niin niinhän se on. Ja siihen on vaan uskottava. Ja jos ei uskois, niin se vasta hirveetä olis, sama paska vaan jatkuis ja jatkuis.
Jeps.
Taidan minäkin avata punkkupullon...
öitä!
Onpa täällä ollut vilkasta keskustelua muutaman päivän ajan. Mun täytyy heti aluksi todeta, että palstahiljaisuus johtuu siitä, että työt ovat häirinneet sähköpostien lähettämistä ja nettipalstoille kirjoittamista.
Pirpaliina: Oikein paljon onnea plussasta! Toivon mukaan tästä itse tullaan nopeasti perässä!
Katri72 ja Jumppis: Kiitokset tädin lähettämisestä tänne päin! Nyt menossa jo kp 4/28, joten pianhan tästä pääsee jo jännämään testejä...
Pipsa: Onnittelut uudesta työpaikasta! Itse tässä juuri samalla puolitosissani etsiskelen uutta työpaikkaa.
Limetti: Kiitokset vetoavusta plussanneiden puolelle!
Helga: Kalsarikännit silloin tällöin ovat tarpeen. Entisenä teekkarina (nykyisenä fiksuna ja filmaattisena insinöörinä) tiedän kyllä, kuinka kivaa eftermogenilla voi olla ;-) Viime aikoina en ole kännejä vetänyt, e itse asiassa kertaakaan tytön syntymän jälkeen. Elimistö kun ei tahdo kestää suuria määriä alkomaholia ilman sivuoireita. Olo on niin mahottoman huono seuraavana päivänä (en ikinä oksenna), joten nykyisin lipittelelen vain vinkkua.
ON: Viikonlopuksi on luvattu vain sateita. Harmi, täytyy olla siis sisällä ja katsella vuokrafilmejä ja nauttia hyvää ruokaa. Ensin odottelin menkkojen alkamista ja nyt on vuorossa niiden loppumisen odotteleminen. Kylläpä on odotteluksi mennyt aika.
Miten niin sinä joku pahanilmanlintu olisit? Ihan varmaan jokaisella täällä on ollut huonoja päiviä ja sitä varten tämä palsta on, että huonot ja hyvät fiilikset voi täällä purkaa. Ei siis mitään hätiä, laita vain tekstiä tulemaan, kun siltä tuntuu. Kiitokset hyvälle porukalle!
...täällä nyt heti. En enää jaksanut piinaa, kun menossa jo kp 34/28-32, vaan pakko oli tehdä " jemmatesti" . Ja se hemmetin testi oli nega!!! B-sure tais olla testin nimi. Olin jo aikas toiveikas, mutta... *huokaus*
Ei merkkiä tädistä, mutta tulis nyt sitten se akka jos on tullakseen! Huomenna mennään häihin, ja olis ihan mukavaa juhlia kuohujuomalla ilman kauheeta miettimistä ja huonoa omaatuntoa.
Pirpaliinalle hurjasti onnea plussasta!
Ja Helgalle plussaplussaplussasäteitä!!
Meikäläinen taitaa nyt säteillä itsensä nukkumaan. Kauniita unia kaikille!
Stressi-Koala
Tätillä on jalkansa meidän oven välissä!!! Aamulla olin jo pimeässä huomaavinani, että oli yön aikana tullut verta, mitä siis ei ollut tullut, mutta vessassa pyyhkiessä tuli sitä kuuluisaa tuhrua. Toivottavasti on vaan valemenkat, meinaan, jos se akka tänne tuppaa niin kyllä varmasti ammun sen seurauksista piittaamatta!!! Edes rättiä en suostunut pöksyihin laittamaan (laitoin kyllä tummat pikkarit), koska nyt olen PÄÄTTÄNYT olla jäädäkseni raskaana!
Ihan kamala olo, vaikka tiedänkin noiden vuotojen olevan raskauteen lähes kuuluvia, joten ymmärrän niitä jotka vuotavat sitten holona, vaikka kaikki onkin ihan hyvin.
Hitto tännekö mä nyt sitten jäinkin pesimään haahujen joukkoon!?
Ei vaan nyt täältä kahville, jos se päivä pikkusen valkenisi...
Koala: Voi harmi, että testi oli nega. Jospa se vielä siitä muuttuisi tai sitten ensi kierrosta. Itse näin unta kuukausi sitten, että olin kävelyllä kaverini kanssa ja hän oli viimeisillään raskaana. Itse olin tehnyt plussatestin paria päivää aikaisemmin. Hänellä laskettu aika marraskuun lopussa eli toivottavasti oli enneuni.
Pirpaliina: Damn! Toivottavasti tää on vaan sitä vuotoa, mitä joka neljällenne tulee alkuraskaudessa. Tuolla odotus-puolella ainakin Titillä ja Hannelella oli sellaista, joten jos asia arkarruttaa, käypäs kysymässä heiltä.
Juuliar: Ai olet insinööri:) Tietäisin heti pari hyvää vitsiä, mutta taidan jättää sut rauhaan:) Hyvä, että menkat alkoi, niin pääset kohta taas testiruljanssiin. Meitä taitaakin olla aika monta, jotka piinailevat sitten 3-4 vkon päästä.
Moila: Et sinä hermoille käy! Itse olen samanlaisia tunteita läpi käynyt ja todellakin valoa on tunnelin päässä.
Helga: Joko testasit??? Ärsyttää mennä töihin, kun en ehkä pääse lukemaan viestijä ennen iltaa...Tämä haahujen palsta on yhtä suurta jännitysnäytelmää:)
vm69: Ei kai pää ole kipeä punkkupullosta?
ON: kp9 eli alkukierto menee kyllä kamalaa vauhtia. Vällyjen pöllyttelyt jätettiin tähän iltaan, joten viime kierrossahan kemiallinen saatiin alkuun juuri tästä päivästä. Nyt töihin!
Rampis
...ja tosiaan me tuolla ex-haahuissa tiedämme nuo huolet noista tuhruista. Itsellä kävi tässä raskaudessa niin, että vko oviksen jälkeen tuli ihan kirkasta verta ehkä lusikallinen (rakastelun jälkeen) ja sitä ennen oli tullut tuhrua jo 3pvnä...joten olin ihan varma, että täti se sieltä paikalle kurvaa...sen piti tulla siis vasta tuosta ajankohdasta viikon päästä. Kirosin silloin jo, että voi helvatan helvata...tässähän tääkin kierto taas oli. Nooh...sit seuraavana kahtena seuraavana päivänä töissä tuosta kirkkaasta verivuodosta (joka loppui kyllä heti sen jälkeen) niin oli töissä aamusta aina karsee olo. Ihmettelinkin, että mistäs moinen olo. Toisena päivänä sit piruuttani testasin kun postissa tuli uusi tilaamani erä ovistestejä ja siihen kuului myös Aconin 3 herkkää raskaustestiä. Siis aivan piruuttani ajattelin, että noh katotaan nyt, että onhan näitä tikkuja pissattu jo muutenkin enemmän ja vähemmän...ja ulkomaille oli muutenkin tarkoitus lähteä seuraavana viikonloppuna ja ajattelin, että tietää sit voiko sielä ottaa mitää vai ei. Ja oli se yllätys melkoinen kun sain siihen Aconin testiin tosi himmeen mutta ihan selkeän vaaleanpunaisen haamun. Testasin sit vielä saman vkon lauantaina ennen reissuun lähtöä ja tuli selvät kax viivaa. Sit sen jälkeen riesana olikin useana vkona sellaista vaaleanpunaista valkovuotoa, mutta ei sit enää selkeetä verta tai ruskeeta tuhrua. Sit taas oli väliä ja sen jälkeen taas välillä sitä vaaleanpunaista valkkista. Mutta tässä sitä nyt vielä mennään ja vkoja on nyt ihan kivasti jo tullut. Tuo on Pirpaliina oikea asenne...älä luovu plussastasi...tuo se mukanasi tuonne toiselle puolelle ja samalla vedä mukanasi iso joukko muitakin. Sinne kaivataan lisää ex-haahuilijoita ja on jo ikävä tän puolenkin kulkijoita. Tällä hetkellähän sielä taitaa enää olla kulkijoina oikestaan Lizie, Eka-Vekara, Hannele, Ennis ja minä...loput on ihan just menossa kahtia. ;-)
Eli lähetän edelleen miljoonasti plussatuulia tänne. Toivottavasti siirrytte sankoin joukoin kohta toiselle puolelle. Ja Pirpaliinalle vielä peukutukset, että tämä plussa kestää. Hermoja raastavaa ovat takuulla noi ekat vkot...en oikein tiedä miten itsekkään pysyin järjissäni kahden ekan km:n jäljiltä...tahdon voimalla ehkä sitten. =)
titi75 ja kirmeli rv 13+0 (ultran mukaan 14+1)
eli olen uusi joukossanne jos vaan mahtuu joukkoonne :)
Mulla todettiin 5vk sitten alkuraskauden keskenmeno. Odottelen tässä menkkoja mutta ei vielä oo mitään näkynyt. Testinkin oon jo kerinny tuossa tekeen ku oli 4vk keskenmenosta,mut se oli nega.
eli lyhyesti esittely: Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/05. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
Oon jo pitemmän aikaa seuraillut teidän juttuja,mutta ei oikeen oo saanut kirjoitettua mitään, ehkä vähän tuo keskenmeno on latistanu fiilistä. Nyt keskenmenosta se 5vk ja kovasti odottelen et menkat alkais,mutta ei vielä ainakaan mitään näy. Kuinka muilla on ollut nuotten menkkojen kanssa et kuinka ne on alkanut keskenemnon jälkeen?
adette
Ja tää on miehen vika kun se oli linnottautuneena tässä tuolissa, enkä mä saanu mulkoilemalla sitä pois.. Kun enhän mä voinu sille kertoo, et testasin aamulla ja tarttee tulos tulla kertoon teille..
Nipsu: Sä sitkee ja päättäväinen ihmisen näköinen otus, voitko mullekkin lähettää jotain ¿juttuja¿ millä sais ittensä tsempattua irti tupakan lumoista?? Ehei, mä en kykene ilmeisesti lopettaan ennen plussaa¿
VM69: *Reps* Mä voin vaan kuvitella itteni saunanlauteille piereskeleen, niin se tuttavuus ois kyl lopahtanu alkuunsa! meinaan kyl niin mellevän hajuisia pieruja pääs eilen et oikein meinaa vähä niinkö itteeki hävettää¿. Miltäs se punkku maistu?
Moila: Mulla tais näyttää negaa Abut 3 viikkoo km jälkeen? Vai oisko ollu vähä vajaa¿ Hmm ei muista enkä oo kalenteriinkaan merkannu mitään. ja mä voin ottaa sen ylimääräisen plussan jaloista pyörimästä¿
Juuliar: Eikä! Meillä on ihka oikee inssi paikalla¿
Mun on PAKKO kertoo mun exästä nyt juttu, kun se ny vähä niinkö kuuluu sun ammattikuntaan¿ Eli vuonna papu ja hiekka ostimme pitkän tv-tason jossa kaksi vetolaatikkoa, ja kaksi lasiovea ja tietenkin se oli kasattava itse.. (Jännitys tiivistyy ei varmaan kukaan arvaa mihin tää johtaa..)
Sanoin äijäl, et mee töihis, et kyllä mä sen kasaan, ja hää vaan meinas et ei, kun hän kasaa sen ihan itse enne töitä. ja aikaa tässä vaiheessa 2,5h operaatiolle.
Paketissa oli sitten tosiaan:
2 x pitkä levy
2 x lyhyt levy
2 x lasiovi
2 x nauhan kanssa yhdessä olevat vetolaatikon osat
1 x tausta ¿pahvi¿
Ja säkillinen ruuveja, nauloja parit saranat jne.
Sekä kokoamisohje¿
Siis mä yritin parhaani mukaan pidätellä nauruani, kun mies vääntää ja kääntää niitä muutamia osia eikä ymmärrä ollenkaan miten ne tulee kiinni toisiinsa ja miten päin¿ Se oikeesti sai tuohon tuhrattua sen 2,5h ja ainoa mitä hää sai aikaiseksi, oli pyörien kiinnitys sinne pohjalevyyn!
(Pakko rehvastella, et kokosin sen tason sit reilussa puolessa tunnissa..) Siitäpä sitten tosiaan sitä kuittailua riitti koko meidän yhdessäolo ajaksemme, eikä hää vieläkään tajua miten hän ei osannu kasata niin yksinkertaista juttua. Se olikin sen jälkeen sanaton sopimus, et mä kasaan kaik meidän huonekalut ja hää ei koske niihin edes pitkällä tikulla.
* Hihittelee kun muistelee sitä päivää*
Koala: Ai, että mä muistan ton miettimisen alkukesästä! Mullahan oli kahdet häät, ja kauheen miettimisen jälkeen luotin itseeni ja omiin oireisiin ja olin selvin päin vaikka testit näytti negaa vielä siinä vaiheessa. Ja muuttui sit plussaks myöhemmin.
Eli ihan relax, ja ihan omantunnon mukaan liikenteeseen. (Kyllähän minäkin kuitenkin ruuan kanssa siellä häissä join 2 lasia viiniä ja join onnittelumaljan.)
Pirpaliina: Lupa myönnetty¿ * Tarjoaa pyssyä lasertähtäimellä varustettuna*
Jumppis: Olen kovin sori, sillä heräsin jo kympiltä, mutta mies iski peffansa tähän tietsikalla ennen mua¿Ja parhaani mukaan mulkoilin sitä pois siitä, mut ei¿.
Ja sitten siihen Ommoo nappoo osuuteen, jota kaikki on käyny täällä kuitenkin jo kyttäämässä¿ ;)
Aloitamme yöllisestä ripuli-iitan ( eli koiran) seikkailusta¿. Menin nukkuun, lievää kuvotus fiilistä mahassa jo silloin, heräsin 03.00 kun koira kiljuu pihalle. No käytiin seisomassa tuolla kamalassa _syys_ myrskyssä vartti, ja takas sisälle. No mulla oli sit jano ja join normikokoisen lasillisen laimeeta mehua, joka oli haaleeta, ei edes kylmää.. Siitä tuli pirun huono olo uudelleen ja menin sit ähiseen sänkyyn kyljelleen.
Aamulla ku heräsin, kävi taas sellanen kuvotus aalto kehissä mut se katos sit.
Sitten vaan pissiin purkkiin ja pipetin kaa pelleileen ja ootteleen tulosta¿
Ja se oli nega
* ja nyt mä juoksen vessan harrastaan roskis dyykkäystä..*
Ja tulos edelleen sama.
No mutta, tulipahan tarkistettua ja en käsitä näitä ällötys fiiliksiä välillä?
Siis jos sain sen oviplussan kp12, ja nyt on kp 22, niin pitäiskös sen näkyä edes¿.
No tässä onkin sit todellinen piinaviikko edessä, et palaanko töihin raskaana vai vai en.
Ja nyt tuo yöllinen ällötys, melkein pisti mut aamulla kallistuun plussan puolelle ennen ku testasin.
Jotenkin hassu olo¿.
Argh! Kyllä mä tiiän, et en mä kuitenkaan oo raskautunu¿ Mun möllömaha vaan haluaa huijata mua.. Samoin saharaa leikkivä nenäni on väärässä, piste
Eli jos näin on näppylät niin Pirpaliinalle paljon onnea ja toivotaan, että kaikki menee loppuun asti hienosti! Tästähän me haahut nyt aloitetaan tämä plussa-aalto!
Piti vaan lisätä, että vm69, kun Helga kirjoitti tuon sun nimimerkin " Veeämmälle" , niin meilläpäin puhuttiin aina v-ämmästä eli vittumaisesta ämmästä:)
Nyt tekeen makaronilaatikkoa. En osaa tehdä yhtään ruokaa ja kesäkuun alkuun mennessä oltiin tehty kotona ruokaa 4 kertaa sen alkuvuoden aikana. Kesällä aina kyllä grillaillaan, mutta menee työajat niin ristiin, että aina syödään töissä. Nyt yritän, että jos tie miehen sydämeen menisi makaroonilaatikon kautta ja illalla lämmiteltäis ovista varten peittojen alla:)
Rampis