Onko täällä ihmisiä jotka eivät kiroile ja puhu rumia juttuja?
Oletko harvinainen. Ja mitä sanot kun harmittaa?
Kommentit (17)
Suurin osa varmaan. Aikuiset naiset ei yleensä kiroile.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä kiroile. Kiroilu kuulostaa minusta aina jotenkin vajaaälyiseltä ja sivistymättömältä. Kun harmittaa, sanon että harmittaa.
Entä jos iskee kyynärpään kipeästi?
Lässyn lässyn lää. Minä en kiroile edes yksin, kun olen niin lässynlää..
Vierailija kirjoitti:
Voi rähmä
Voiko se lietsoa silmätulehdusta jos sitä hokee?
En puhu rivouksia enkä halua niitä 'vitsi-vitsi'-hengessä myöskään kuulla. Pidän sellaisten puhujia yleisesti heikkolahjaisina ressukoina. Joskus, harvoin kylläkin, tilanteen vaatiessa voin jonkun voimasanan ottaa käyttöön. Silloin kyllä olen todella ärtynyt johonkin asiaan.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä kiroile. Kiroilu kuulostaa minusta aina jotenkin vajaaälyiseltä ja sivistymättömältä. Kun harmittaa, sanon että harmittaa.
Tämä. Olen samaa mieltä, että kiroilu tosiaankin antaa ihmisestä typerän kuvan.
Koomisinta jengiä somessa on keski-ikäiset, jotka tekee numeron kiroilustaan. Uu rajua!
Ei. Olen akateeminen ja johtavassa asemassa, mutta olen aina ollut hirveä törkyturpa. Kiroilen kuin merimies.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan paljon kiroilevat ovat keskimääräistä älykkäämpiä, joten älä puhu paskaa (hyi kamala sana, iik).
En hengaile kiroilevien ihmisten kanssa. Jos satuttaa vaikka varpaansa, voi ihan hyvin sanoa vaan, että auts ja voi voi. Ei siihen sen enempää tarvitse mesota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan paljon kiroilevat ovat keskimääräistä älykkäämpiä, joten älä puhu paskaa (hyi kamala sana, iik).
Kirjoitinkin, että se kuulostaa vajaaälyiseltä. En oikeasti tiedä, mikä ihmisten ÄO on, vain sen, minkä mielikuvan se itselleni antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos iskee kyynärpään kipeästi?
Sanon auts.
Muutama ärräpiä jos piäsöö,
ei toinna liian vakavasti ottoo.
Kotioloissa lähinnä, no harm done.
😄