Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö 17v Judas Priestin keikalle?

Vierailija
22.11.2014 |

Kovasti kinuu. Joku toinenkin bändi siellä, kuulemma lemppari.

Kysymys kuuluu: päästäisitkö 17v tytön YKSIN (hevi)keikalle? Maksaisi itse matkan Helsinkiin ja takaisin ja lipun. Ei oo ennen ollut noin isoilla keikoilla eikä koskaan yksin :/

Täyttäisi elokuussa 18.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuelli laulaja luultavasti tuhoaa tyttäreisi immenkalvon pelkällä äänellään. 10 vuoden pääatä kyn tyttösi on jonkun telaketju Annukan patjana ja 10 mulaattilapsen äippänä tulet viimeistään järkiisi.. Toimi nyt!

Vierailija
42/64 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin, mutta toikin on nuoresta kiinni, jos on päätön tuuliviiri niin toivoisin että joku kaveri olisi mukana 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/64 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/64 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:21"]Kovasti kinuu. Joku toinenkin bändi siellä, kuulemma lemppari.

Kysymys kuuluu: päästäisitkö 17v tytön YKSIN (hevi)keikalle? Maksaisi itse matkan Helsinkiin ja takaisin ja lipun. Ei oo ennen ollut noin isoilla keikoilla eikä koskaan yksin :/

Täyttäisi elokuussa 18.
[/quote]

Jos on järki päässä niin päästäisin.

Vierailija
46/64 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin keikalla käymiset jo 12-vuotiaana, rokki, punk ja hevikeikoilla tuli käytyä. Rock- ja metallikeikat ei tosiaan mitään vaarallisia ole, mutta luulen että aloittaja ei tarkoittanut sitä. Kuvioihin liittyy kiinteästi ryyppääminen, bilettäminen ja seksi. Olen tämän aika raadollisesti nähnyt sillä tunnen paljon hevimuusikkoja. Osa suomalaisista muusikoista kunnioittaa nuoria naisia, mutta olen kyllä nähnyt ihan vierestä kun 16-vuotiaita raahataan keikkabussiin ja tytöt on onnessaan ja suostuvat kaikkeen. Tietenkin myös muut kuin muusikot harrastelevat kaikennäköistä kännissä. Itse ainakin jouduin jo nuorena hyväksikäytetyksi kun en osannut sanoa ei, olin liian kiltti. Mutta ei hyväksikäyttö välttämättä keikkoihin liity, ehkä juuri festarit ovat pahimpia. 

Mutta ei lasta voi iänkaiken pitää teljettynä kotiin. Jos minulla olisi tytär niin opettaisin hänelle jo lapsesta naisellista itsearvoa, että mihinkään ei pidä suostua mitä ei itse halua. Eikä bändäriksikään suostua. Kyllähän tuo on aikuinen melkein tyttös.

Vierailija
47/64 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:23"]Täh?? Onko sun tyttösi jotenkin holhottava vielä..? Tietenkin päästäisin! Kävin itsekin Provinssirockissa yksin 16-vuotiaana Helsingistä. Ihan junalla piti mennä...
[/quote] No itse kävin Ruisrokissa ekan kerran seitsemäntoista kesäisenä ja juurikin nuo metallimiehet olivat vähän... No, epäilyttäviä. Ap
[/quote]

Millä tavalla epäilyttäviä? Hymyilikö ne sulle? Tuli juttelee? Ihan hirveetä! :D Miks useimmat ihmiset kuvittelee että hevarit on jotain saatanan kätyreitä? Älkää olko noin yksinkertaisia. Ja ap jos luotat tyttöön että osaa käyttäytyä niin päästä ihmeessä! Noi on hienoja kokemuksia mitä muistellaan vielä vanhanakin. :)

Vierailija
48/64 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on five finger death punch myös. Vieläkö sinne saa muka lippuja?! oooh mitä musiikkia. me likey<3

Vierailija
49/64 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Itse kävin 15-vuotiaana yksin Rovaniemeltä Helsingissä Alice Copperin ja Iron Maidenin keikalla.

Vierailija
50/64 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tytön mennä, ei siellä mitään ihmeellistä voi tapahtua. En ainakaan ennen ole jäähallikeikoilla huomannut mitään epäilyttävää. Ehkä joku monipäiväinen festaritapahtuma voisi mietityttää mutta ei muutaman tunnin jäähallikeikkä.

Vierailija
51/64 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaisit hotelliyön sinne itsellesi. Ja olisitte hotellissa yön ja seuraava päivä vaikka yhdessä kaupunki /shoppailupäivä?

Vierailija
52/64 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
53/64 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
54/64 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska Rob Halford on homoseksualisti.

Vierailija
55/64 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ne on varmaa pedofiilei ei vittu nyt järki käteeeee se on menos kattoo sitä bändiii ei höylää sen jäseniä

Vierailija
56/64 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne viel soittaa käy ihmees kuuntelee bändiä vaikka tubest ja kyllä kuuntelee ja nuoremmatki ei kaikki kuuntele  kikkeli poppia tai jotai pilven poltto musiikkia tänä päivänä

Vierailija
57/64 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:31"]

Kyllä ne viel soittaa käy ihmees kuuntelee bändiä vaikka tubest ja kyllä kuuntelee ja nuoremmatki ei kaikki kuuntele  kikkeli poppia tai jotai pilven poltto musiikkia tänä päivänä

[/quote]

Ahh, 80-luvun hevibändit... nuo huumeiden käytön suurimmat ja raivokkaimmat vastustajat.

Vierailija
58/64 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ehkä ne on käyttäny huumeita mutta nykyää kuvilla nää wiz khalifat ja snoop doogit vaa vetää pilvee

Vierailija
59/64 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, lähti muuten Turbo Loveri heti soimaan päässä :D

Vierailija
60/64 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:46"]

Ihanko tosissaan TEINI on menossa katsomaan 60v hevareita?

[/quote]

Tai kuuntelemaan livenä? Hyvää musiikkia, ei tartte aina fanittaa nätisti  tylsiä biisejä laulavia söpöjä teinipoikia, joilla ei ole mitään särmää. Joku voi tykätä musiikistakin, eikä pelkästä söpöstä naamasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi