Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luii tuota montako raskautta/lasta ketjua ja kietin, että oikeastikko pidätte

Vierailija
13.02.2015 |

raskauksina alkionsiirron jälkeistä aikaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, tai viikolla 7 abortointia? Oikeasti, mulle on tehty abortti viikolla 7 enkä laske sitä kyllä yhdeksi raskaudekseni. Hedelmöittynyt olin, ja teknisesti katsoen raskaana, mutta miksi laskisin sen raskauksiini, kun se ei koskaan tullut elämässäni ns. hyväksytyksi vaan alusta asti oli tuomittu päättymään.

Vierailija
2/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:22"]

Niinpä, tai viikolla 7 abortointia? Oikeasti, mulle on tehty abortti viikolla 7 enkä laske sitä kyllä yhdeksi raskaudekseni. Hedelmöittynyt olin, ja teknisesti katsoen raskaana, mutta miksi laskisin sen raskauksiini, kun se ei koskaan tullut elämässäni ns. hyväksytyksi vaan alusta asti oli tuomittu päättymään.

[/quote] koska se lasketaan raskaudeksi neuvolassakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en mä ainakaan laske alkionsiirtoja raskauksiksi jos ei niistä raskaus ala :D Minulla on kaksi raskautta, luomu ja alkionsiirrolla alkanut. Luomu meni kesken mutta alkionsiirrolla alkaneesta sain lapsen.

Vierailija
4/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan pidä raskauksina. Minulle on kolme kertaa siirretty kaksi alkiota, joista kahdessa raskaus ei alkanut, ja kolmannesta syntyi yksi lapsi. Ajattelen niitä kuitenkin lapsina, jotka ovat nyt Jumalan luona. 

Vierailija
5/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:22"] Niinpä, tai viikolla 7 abortointia? Oikeasti, mulle on tehty abortti viikolla 7 enkä laske sitä kyllä yhdeksi raskaudekseni. Hedelmöittynyt olin, ja teknisesti katsoen raskaana, mutta miksi laskisin sen raskauksiini, kun se ei koskaan tullut elämässäni ns. hyväksytyksi vaan alusta asti oli tuomittu päättymään.
[/quote]

Sen takia että raskaus on lääketieteellisesti todettavissa oleva kehontila, joka on tai ei ole, riippumatta siitä mitä mieltä kyseisen kehon omistaja siitä on.
Jos minulla on joku fyysinen tila, vaikka syöpä, niin minulla on syöpä vaikka se "ei tulisi elämässäni hyväksytyksi"

Vierailija
6/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:22"] Niinpä, tai viikolla 7 abortointia? Oikeasti, mulle on tehty abortti viikolla 7 enkä laske sitä kyllä yhdeksi raskaudekseni. Hedelmöittynyt olin, ja teknisesti katsoen raskaana, mutta miksi laskisin sen raskauksiini, kun se ei koskaan tullut elämässäni ns. hyväksytyksi vaan alusta asti oli tuomittu päättymään. [/quote] Sen takia että raskaus on lääketieteellisesti todettavissa oleva kehontila, joka on tai ei ole, riippumatta siitä mitä mieltä kyseisen kehon omistaja siitä on. Jos minulla on joku fyysinen tila, vaikka syöpä, niin minulla on syöpä vaikka se "ei tulisi elämässäni hyväksytyksi"

[/quote]

No joo, mutta jos se pian paranisi niin laskisiko sitä itseään syöpäpotilaaksi ja kuinka kauan jälkikäteen vielä? Joku laskee, toinen ei. Mielelläni unohtaisin edes olleeni hetken syöpäpotilas, kuin piehtaroisin ajatuksessa tai aina muistaisin, että sekin mulla oli. Oikeastaan sen vois unohtaa kokonaan.  Sama ei-toivotun raskauden kanssa. Hittojako sitä mukaan laskemaan.

Vierailija
7/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:16"]

[/quote]

Siellä en käynyt, haha

Vierailija
8/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rationaalisuus, anyone?

Vierailija
9/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ehkäisyä koska em voi tulla raskaaksi jos en hyväksy sitä osaksi elämääni ja tiedän etukäteen ettei se tule jatkumaan.
20 aborttia tehty, mutta ei kertaakaan raskaana, jee jee, hyvä meininki!

Vierailija
10/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:58"]

[/quote]

Siellä en käynyt, haha

[/quote]Missään raskauksista?

Vierailija
11/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:58"]

[/quote]

Siellä en käynyt, haha

[/quote]Missään raskauksista?

[/quote]

Ei vaan siinä abortoidussa.

Vierailija
12/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:09"]

En käytä ehkäisyä koska em voi tulla raskaaksi jos en hyväksy sitä osaksi elämääni ja tiedän etukäteen ettei se tule jatkumaan. 20 aborttia tehty, mutta ei kertaakaan raskaana, jee jee, hyvä meininki!

[/quote]

Niin, päälle nelikymppisen on turha syödä enää hormoneita ehkäisyyn. Abortti kun ei voi enää vaurioittaa hedelmällisyyttä niin että se haittaisi ja toisekseen ei niitä abortteja ehdi kertyä kuin pari, kolme, jos tarkkana on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän