Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö 17v Judas Priestin keikalle?

Vierailija
22.11.2014 |

Kovasti kinuu. Joku toinenkin bändi siellä, kuulemma lemppari.

Kysymys kuuluu: päästäisitkö 17v tytön YKSIN (hevi)keikalle? Maksaisi itse matkan Helsinkiin ja takaisin ja lipun. Ei oo ennen ollut noin isoilla keikoilla eikä koskaan yksin :/

Täyttäisi elokuussa 18.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. t. 17v

Vierailija
22/64 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:29"]En päästäisi. Tulee kotiin saatananpalvojana. Varsinkin tytöillä on iso riski joutua saatanan omiksi, kun heillä on anatomiassa eroja, joiden ansiosta saatana pääsee ruumiiseen paremmin. Tämän takia hevareissa on paljon vähemmän tyttöjä kuin poikia.
[/quote]

:Ddd Ookko nää trolli, vai unohikko lääkkeet? t. 17v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuule ap istut tytön kanssa ihan rauhassa keittiön pöydän ääreen ja kysyt häneltä että kumpi tykkää Judas Priestista, Jehova vai Saatana?

ÄLKÄÄ LANGETKO HARHAAN TÄMÄ PALSTA ON SAATANASTA SAMOIN JUDAS PRIEST ON MYÖS SAATANASTA VAROKAA SAATANAA ÄLKÄÄ LANGETKO HARHAAN

Vierailija
24/64 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Judas Priestissä on saatanan lisäksi uhkana vieläpä homous. Jos päästää keikalle 17-vuotiaan tytön junalla, niin se tulee takaisin isolla prätkällä käytyään klinikalla muuttumassa suoraan Tom of Finland-lakanasta reväistyksi mieheksi!

Vierailija
25/64 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:29"]En päästäisi. Tulee kotiin saatananpalvojana. Varsinkin tytöillä on iso riski joutua saatanan omiksi, kun heillä on anatomiassa eroja, joiden ansiosta saatana pääsee ruumiiseen paremmin. Tämän takia hevareissa on paljon vähemmän tyttöjä kuin poikia.
[/quote] Mutta ei hätää, olen keksinyt ratkaisun; ap ostaa tyttärelleen ilmastointiteippiä ja teippaa sillä lahkeet niin kireälle ettei Panettelija pääse millään livahtamaan lahkeesta sisään! Varmemmaksi vakuudeksi housut kannattaa teipata myös vyötäröstä ja jalkoihin on hyvä laittaa teipillä kiinni muovipussit (Prismasta saa hyviä!) niin saa ikään kuin tuplavarmistuksen.

Vierailija
26/64 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:40"]Judas Priestissä on saatanan lisäksi uhkana vieläpä homous. Jos päästää keikalle 17-vuotiaan tytön junalla, niin se tulee takaisin isolla prätkällä käytyään klinikalla muuttumassa suoraan Tom of Finland-lakanasta reväistyksi mieheksi!
[/quote]

Juuri näin! En päästäisi koska siellähän on homoja!

Vierailija
27/64 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:23"]Täh?? Onko sun tyttösi jotenkin holhottava vielä..? Tietenkin päästäisin! Kävin itsekin Provinssirockissa yksin 16-vuotiaana Helsingistä. Ihan junalla piti mennä... [/quote] No itse kävin Ruisrokissa ekan kerran seitsemäntoista kesäisenä ja juurikin nuo metallimiehet olivat vähän... No, epäilyttäviä. Ap

[/quote]

Ai? Otitko lähempääkin kontaktia? Ootko vähän horahtava?

Vierailija
28/64 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17-vuotiaana Priestin keikalla Helsingin jäähallissa lokakuussa1986. Turbo oli ilmestynyt jokin aika sitten. Oli hyvä keikka. Lämmittelijänä oli Warlock. Noin muuten olen hieman sitä mieltä, että Priestin vanha materiaali peittoaa nykyisen, mutta minulla onkin vanhanaikainen musiikkimaku.

Kyllä päästäisin. Ei muuta kuin hyvää keikkaa.

Vierailija
29/64 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAROKAA SAATANAA

Vierailija
30/64 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan kehottaisin tyttöä menemään keikalle. Tällaiset kokemukset ovat nuorelle tärkeitä. Lisäksi Judas Priest rocks!

Vierailija
31/64 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille ettei vedä hirveitä kännejä eikä lähde kenenkään matkaan "jatkoille" ja jos tulee samana yönä takaisin niin ei jää mihinkään luuhamaan nimmareita odottelemaan ettei jää narikkajonon takia kyyti välistä. Sitä keikkaa on tuskin turha pelätä mutta sitä kyllä että joutuisi yksin pyörimään Helsingin yössä keikan jälkeen. Käske vaikka lähteen ennen encoreja.

Tai voithan sä mennä mukaan, tyttös varmaan tykkäis :D

Vierailija
32/64 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin mukaan.. varmuuden vuoksi. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että Priest rokkaa!!! Siis lapsen turvallisuudesta EI tingitä;)

Vierailija
33/64 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä vaan, varatkaa yhdessä hotelli lähistöltä ettei ole pitkiä kävelymatkoja yksin, tai kysy jos huolii sinut seuraksi.

yleisesti ottaen hevikeikoilla on hyvä käytös, paikalla ollaan musiikin, ei alkoholin takia. 

Vierailija
34/64 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Mielestäni kysymykseen ei ole vielä vastattu asiallisesti.

Vierailija
35/64 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:50"]Up. Mielestäni kysymykseen ei ole vielä vastattu asiallisesti.
[/quote]

Vierailija
36/64 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/64 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska Judas Priestin solisti on homo. Muuten kyllä

Vierailija
38/64 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi, koska minäkin haluaisin sinne:). Mutta: mietin pitkään ja lopulta tulin siihen tulokseen, että yksin on parempi kuin huonon kaverin kanssa. Keikka on paljon turvallisempi juttu kuin festarit. Sinne mennään kuuntelemaan musiikkia. 

Vierailija
39/64 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun ostitte lipun! Kyllä päästäisin, ja itsekin kävin jo tuon ikäisen mm. yli viikonlopun kestävillä festareilla toisella paikkakunnalla. Ah, muistot <3 Nuoret nyt aina vähän hölmöilee, kuuluu ikään, mutta jos on edes semifiksu ja hyvin kasvatettu niin ei se siellä mitään ihan älytöntä tee. Pakko tuon ikäistä alkaakin päästää, kohtahan se on jo täysi-ikäinen ja menee itse.
Ps. Me käytiin kavereiden kanssa 17-kesäisinä keskenään Espanjassakin, sinne en tosin ehkä omaa päästäisi, sen verran päätöntä oli se meidän alaikäisten baarimeno :D Ja oltiin vielä verrattain fiksuja yksilöitä.

Vierailija
40/64 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Mun mielestä konsertit on "turvallisempia" kuin festarit. Olen itse aloittanut 16 vuotiaana konserteissa käymisen ja festareilla ekan kerran jo 14 vuotiaana, tosin kotiin tulin yöksi. Usein konserteissa ihmiset käyttäytyy hyvin. Mieluummin hevi konserttiin kuin teknojuhliin, missä varmaankin jengi enemmän sekaisin. Judas priest on yksi mun lemppareista ja varmaan menen sinne itsekkin muistelemaan nuoruutta;) ihanaa keikka sun lapselle! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän