Miksi lopetat tietyn blogin seuraamisen?
Kommentit (153)
Valkoinen Harmaja. Matkii täysin Coco Sweet Dreamsia. Usein lauseetkin samanlaisia.
Mulla ehkä eniten vaikuttaa bloggaajan kirjallinen itseilmaisu. Ei siis tarvitse olla mikään huippulahjakkuus, mutta jos ei osaa edes yksinkertaisimpia kielioppisääntöjä, teksti on täynnä kirjoitusvirheitä ja jutun taso on aina jotain sit niiku tota omg, niin sanon heipat.
Myös kuvasaaste ärsyttää. Kun täytetään postaus tusinalla samantekevällä kuvalla samasta aiheesta, käy mielessä ettei bloggaajalla ole mitään sanottavaa. Ja jotkut selvästi rakastavat omaa naamaansa.
Joskus myös yhteistyökuviot karkoittavat. Pidin ennen Heijastuspinta-blogista, mutta kyllästyin lukemaan turhan montaa kenkäfirman "mainosta".
Lopetin kolmen blogin lukemisen yhtäaikaa koska nämä bloggaajat alkoivat kaveeraamaan keskenään. Kävivät samoissa tapahtumissa ja hehkuttivat samoja juttuja ja toisiaan.
Kaikki ottivat eron miehistään ja nyt nähtävästi suurin ongelma elämässä on uuden miehen löytäminen. Hoh hoijjaa.
Yksi näistä on pahin, josta tiedän muutakin kautta. Etsinyt uuden kaveripiirin blogimammoista kun meni pettämään ystävänsä pahimmalla mahdollisella tavalla. Ei mitään linjaa blogissa. Välillä marisee kun on niin rankkaa kun ei ole miestä ja seuraavaksi ryyppää tai linkittää biisejä??? Turhuutta ja säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Monen blogin lukemisen olen lopettanut nyt, kun postauksia on ruvettu piilottamaan "lue lisää" -napin alle. Haluan selata useamman postauksen läpi yhdellä silmäyksellä ilman, että pitää klikata joka postaus erikseen auki.
Samoin!
Parin blogin lukemisen olen lopettanut liikojen lapsikuvien vuoksi. Ei tunnu reilulta, että lasten yksityisyys myydään siksi, että saadaan lisää kosketuspintaa tai mikä ikinä syynä onkaan. Mm. Too big to be me -blogin seuraamisen lopetin tästä syystä.
Mutsis on lukeminen loppui äskettäin. Yli puolet postauksista mainoksia nykyään ja kommentteihin vastaamisessa on ollut vaikeuksia jo vuosia. Tämä uusin mainostulva katkaisi kamelin selän. Jättäisi nyt vaikka makeiset mainostamatta ja käyttäisi senkin ajan vaikka kommentteihin vastaamiseen jos ei järkeviä postauksia jaksa enää tehdä. Yhteistyöpostauksissa kyllä on näemmä jaksettu jaaritella ja lisätä kymmeniä kuvia. Tavalliset postauksen kuitataan lyhyellä tekstillä ja parilla kuvalla.
Kauan olen huvittuneena seurannut, miten suomalaislukijat pitävät valkoista harmajaa jonain blogien edelläkävijänä, vaikka se saa kaikki ideansa seuraamistaan ulkomaalaisblogeista. lähinnä Ruotsista. miten tämä jää teiltä huomaamatta? laajentakaa blogien lukemistanne ulkomaille, hyvät ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Kauan olen huvittuneena seurannut, miten suomalaislukijat pitävät valkoista harmajaa jonain blogien edelläkävijänä, vaikka se saa kaikki ideansa seuraamistaan ulkomaalaisblogeista. lähinnä Ruotsista. miten tämä jää teiltä huomaamatta? laajentakaa blogien lukemistanne ulkomaille, hyvät ihmiset!
Oon funtsinu samaa!
No Home Without You, siinä blogi jossa omia ideoita eikä ulkomailta kopioituja!
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut monen blogin seuraamisen kaupallisuuden vuoksi.
- Valkoinen harmaja: autopuffi oli liikaa, loppui siihen paikkaan
Valaisepas vähän mikä juttu tämä oli? En nimittäin ole lukenut tuota blogia pariin vuoteen ainakaan, enkä jaksa mennä sinne nytkään kaivamaan mitään....
Vierailija kirjoitti:
Mutsis on lukeminen loppui äskettäin. Yli puolet postauksista mainoksia nykyään ja kommentteihin vastaamisessa on ollut vaikeuksia jo vuosia. Tämä uusin mainostulva katkaisi kamelin selän. Jättäisi nyt vaikka makeiset mainostamatta ja käyttäisi senkin ajan vaikka kommentteihin vastaamiseen jos ei järkeviä postauksia jaksa enää tehdä. Yhteistyöpostauksissa kyllä on näemmä jaksettu jaaritella ja lisätä kymmeniä kuvia. Tavalliset postauksen kuitataan lyhyellä tekstillä ja parilla kuvalla.
Kalastajan vaimo on tämän asian vuoksi omalla lopetuslistallani. Hehkuttaa milloin mitäkin kauneudenhoitotuotetta tai vaatemerkkiä tai jotain muuta, mistä on saanut ilmaistuotteita. Ei mielestäni luotettavaa, varsinkin jos ei ole aiemmin omistanut kyseisen merkin tuotteita. Postauksesta ei lisäksi ilmene suoraan onko yhteistyöpostaus vai ei.
Ehkä viimeinen niitti on se, että KV ei vastaa hänelle esitettyihin kysymyksiin. Joo, hänellä/heillä on kaksi lasta mutta jonkinlaista ajatusten vaihtoa odottaisi blogin pitäjältä. Odottaa kyllä kommentteja, muttei vastaa. Nurinkurista mielestäni. Jos vastaaminen on työlästä, niin onhan hänellä vakituinen työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Mungolifea luin joskus pari vuotta sitten vielä innolla. Jotenkin en sitten enää jaksanu innostua niistä miljoonasta asukuvasta, kun postauksissa ei ollu mitään sisältöä, eikä kommentteja julkaistu kuukauteen. En tiedä, millainen se blogi nykyään on, enkä kyllä jaksa mennä katsoonkaan. Aikansa kutakin..
Siitäkin blogista tuli jossain vaiheessa ihan MUMMOlife, eli mummelimaista tikkilaukkua, turkista, tätitrenssiä ja muuta vanhanaikaista. Samaa kuin Xenialla.
- Koska bloggaaja kuoli.
- Koska bloggaaja muuttui kirppariostospostauksia tekevästä kellohameprinsessasta äärimmäiseksi maailmanparantaja-trävellaaja-hipiksi.
- Koska bloggaajasta tuli suttuinen friikki sossupummi.
- Koska bloggaaja vaihtaa blogin osoitetta tai alustaa niin usein, että joka kerta on yritettävä löytää se Googlen kautta, eikä blogi pääse koskaan kunnolla vauhtiin.
Fab Fortya seuraan harvemmin, vaikka siinä ei mitään vikaa olekaan. Kirjoittaja on fiksu ja nätti nainen, kauniita kuvia. Vaatetyylinsä vain on kovin erilainen kuin omani.