Miksi lopetat tietyn blogin seuraamisen?
Kommentit (153)
55: olen siis kuullut tämän hänen kolmelta entiseltä työkaverilta jo kauan ennen kuin perusti bloginsa eli hänestä ei puhuta negatiivisesti siksi koska sattuu olemaan bloggaaja ja että muut olisivat jotenkin kateellisia ja siksi keksisivät juttuja, mutta tuollaiset kaksinaamaiset ihmiset saavat minut vihastumaan ja mielestäni se viittaa johonkin pään sisäiseen häiriöön jos eletään tietokoneruudun kautta aivan erilaista elämää kuin oikeasti!
o' the mill tms. loppui yhtäkkiä seinään. Miksi ei voi ilmoittaa, että lopettaa :( Sekin on ymmärrettävää, että ei jaksa ja kylläsyy jne. mutta oisko kohteliasta lukijoille kertoa?
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 10:36"]
Mielenkiinnosta aloin lukemaan erästä blogia, jota puolituttu piti. Mua kävi korpeamaan se blogityyli, koska tää ihminen on elävässä elämässä ihan erilainen: näyttää hapanta naamaa, ei oo kinnostunut, marisee (siis suurimman osan ajasta tuntuu, että on suupielet alaspäin) ja blogissa kaikki on superkivaa, huippua ja ihanaa... Siis se blogityylin minän täydellinen vastakohta oikeessa elämässä! Ok, varmaan ei kaikkia juttuja kukaan kerro blogissaan, mutta hyviss blogeissaon arkea ajatusten kera.
[/quote]
Mä en ymmärrä miksi ei saisi kirjoittaa blogistaan satuelämää. Suurin osahan kuitenkin tekee niin. Etenkin muoti- ja sisustusbloggaajat. Kyllä minusta blogi saa olla muuta kuin todellinen elämä. Saa toki blogi olla sitä todellistakin elämää mutta voi se olla myös unelman tavoittelua.
Onko kellään blogia, jota jaksaa seurata ja miksi tämä blogi on niin mielenkiintoinen, että oot pysynyt messissä?
Se yksi vegaaniruokablogi. Alkoi ärsyttää blogistin jatkuva mainostaminen täällä, linkkiä jokaiseen vähänkin läheltä liippaavaan ketjuun. Lisäksi blogisti aloittaa itse ketjuja, joihin voi linkata oman bloginsa (itse)kehujen kanssa. Rahanahneus ällöttää, enemmän lukijoita, enemmän rahaa tilille.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 10:55"]
Mielenkiinnosta aloin lukemaan erästä blogia, jota puolituttu piti. Mua kävi korpeamaan se blogityyli, koska tää ihminen on elävässä elämässä ihan erilainen: näyttää hapanta naamaa, ei oo kinnostunut, marisee (siis suurimman osan ajasta tuntuu, että on suupielet alaspäin) ja blogissa kaikki on superkivaa, huippua ja ihanaa... Siis se blogityylin minän täydellinen vastakohta oikeessa elämässä! Ok, varmaan ei kaikkia juttuja kukaan kerro blogissaan, mutta hyviss blogeissaon arkea ajatusten kera.
[/quote]
Mä en ymmärrä miksi ei saisi kirjoittaa blogistaan satuelämää. Suurin osahan kuitenkin tekee niin. Etenkin muoti- ja sisustusbloggaajat. Kyllä minusta blogi saa olla muuta kuin todellinen elämä. Saa toki blogi olla sitä todellistakin elämää mutta voi se olla myös unelman tavoittelua.
[/quote]
Tietty saa ja voi, mutta se ongelma on siinä, että pidemmän päälle ketään ei kiinnosta ainainen höttöunelma. Rosot tekevät blog(e)ista kiinnostavan!
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 10:55"]
[/quote]
[/quote]
Tietty saa ja voi, mutta se ongelma on siinä, että pidemmän päälle ketään ei kiinnosta ainainen höttöunelma. Rosot tekevät blog(e)ista kiinnostavan!
[/quote]
Riippuu blogista. Kalastajan vaimon blogi on aikamoista unelmaelämää mutta jotenkin se on vaan viihdyttävä yhäkin. En seuraa sitä säännöllisesti mutta pidän sen tyylistä ja tavasta kirjoittaa. Käyn katsomassa sitä aina silloin kun kaipaan vähän vauhtia omaan tekemiseeni. Sen blogista välittyy myönteisyys jollakin tavalla, ainakin minä koen sen niin. Myös se värimaailma on miellyttävä.
Pupulandia täälläkin. Tykkään asuista ja sisustuksesta, mutta yhdyn edelliseen kirjoittajaan tuosta "oman elämänsä supermalli" kommentista. Aina sata kuvaa omasta naamasta peura ajovaloissa ilmeellä. En pysty enää lukemaan.
Nelliina. Oisko aika pistää blogi purkkiin kun ihan samaa itsensä toistoa vuodesta toiseen.
Kun äiti kelaa on mielestäni hyvä blogi. Antaa hiukan suhteellisuudentajua itsellekin: kaikesta turhasta sitä (normi)ihminen valittaakin.
Kaikki liian täydellisen blogit. Sellaiset, josta oikea elämä on karsittu kokonaan pois, eikä koskaan vituta. Loppetin aikanaan NFVn lukemisen, mutta nyt olen palattut ja tykkään! Bloggaaja kertoo oikeista fiiliksistään. Välillä on ihanaa ja välillä vituttaa ihan tosissaan. Arvostan.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 10:43"]
[/quote]
Luetaankohan me samaa blogia, olen tavannut hänet joskus ja kyseinen henkilö on erittäin vaikea ja suorastaan veemäinen luonnossa ja kaiken lisäksi selkäänpuukottaa mielellään ihmisiä jos saa siitä itselleen etua ja tämän olen kuullut hänen kolmelta entiseltä työkaverilta, mutta blogissa kaikki on niin mahtavaa ja ihmiset on muruja ja ihania ja muuta upeaa!
[/quote]
muru?
liian hida postaustahti ärsyttää. toisaalta myös liia nopeakin tahti :D mikään ei kelpaa!
Blogeja, joissa on joku idea, jaksaa seurata. Mun mielestä idea ei ole esitellä mainostajien tuotteita. Nk. tavallinen elämä kiinnostaa. Joskus - harvoin - muotiblogeista voi bongata (juhla)pukeutumiseen ideoita.
Useinmiten lopetan lukemisen siksi, että bloggaaja lakkaa kirjoittamasta. Tänäkin vuonna olen löytänyt useampiakin kiinnostavia blogeja, ihan vain huomatakseni että bloggaaja on lopettanut kirjoittamisen puoli vuotta sitten, eikä jatkoa näy eikä kuulu.
Ennen tykkäsin lukea muotiblogeja, koska haaveilin "täydellisestä vaatekaapista". Nyt elämässäni vain vaatteet ovat aika vähäpätöinen ja epätärkeä asia, joten en jaksa lukea muidenkaan vaatteista. Muutenkin kaikki ostaminen kyllästyttää, luen mieluummin ostamisen rajoittamisesta ja tavaran kierrättämisestä.
Joo, ei saa aloittaa blogia, jos ei aio kirjoittaa sitä hamaan tulevaisuuteen, mieluiten koko loppu elämän :D
itse lopetan yleensä blogimuuton jälkeen. hetken blogit alkuinnostuksissaan tsemppaavat, mutta tylsistyvät hetkessä.
En seuraa indiedays blogeja, enkä tykännyt mycosmosta, sun muista. Pienen tauon jälkeen olen kyllä palannut vilman ja ocjulian blogeihin. Sisältö on entiseen nähden monipuolisempaa. Tiedä sitten panikoivatko lukijakatoa. Yritystä näyttää ainakin olevan nykyään enemmän.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:50"]Chicago Iidan lopetin kun bloggaajan naama alkoi tökkimään (lopetti meikkaamisen) ja jokainen postaus alkoi olla valitusta, vittuilua ja säälinkerjuuta.
[/quote]
Ruma se oli jo kun meikkasikin. Ihan puistattaa.
Focus on Fashionin ja Fashionweekin lukemiset lopetin aikoinaan koska blogit kävi vaan niin tylsiksi ja pinnallisiksi.
Karkkipäivä muuttui Indiedaysiin siirryttyään jotenkin niin mitäänsanomattomaksi ja mainoksiksi että sekin sitten jäi.
[/quote]
Luetaankohan me samaa blogia, olen tavannut hänet joskus ja kyseinen henkilö on erittäin vaikea ja suorastaan veemäinen luonnossa ja kaiken lisäksi selkäänpuukottaa mielellään ihmisiä jos saa siitä itselleen etua ja tämän olen kuullut hänen kolmelta entiseltä työkaverilta, mutta blogissa kaikki on niin mahtavaa ja ihmiset on muruja ja ihania ja muuta upeaa!