Miksi lopetat tietyn blogin seuraamisen?
Kommentit (153)
Kun juttuja tulee liikaa ja joka postauksessa on kymmenen kuvaa samasta kohteesta. Mainokset myös ärsyttää.
Teinimeiningin, lapsitehtailun ja muun draaman vuoksi. Ja ei, ei oo kyse karon blogista :P
OcJulia: Cosmolle siirryttyään postausten sisältö kuihtui ja niiden pituuskin lyheni varmaan puolella. Mä tykkään lukea pitkiä postauksia enkä sellaisia missä on 10 kuvaa ja 2 riviä tekstiä.
Colour me: kasvoin yli siitä söpöstelyvaiheesta mihin kirjoittaja tuntuu ikuisesti juuttuneen...
Modernisti kodikas - paljon tekstiä, tylsiä juttuja. Väkisin väännetyn makuista. Ei anna enää mitään.
All I ever wanted is here - iski myötähäpeä, en tiedä miksi. Eikä varmaan ole syytä mutta minkäpä sitä ajatuksilleen voi.
Oi mutsi mutsi - veemäinen ämmä ihan oikeassa elämässä. Meni maku.
Lähiömutsi - olen nähnyt häntä toisinaan ja joka kerta hän katsoo nenänvarttaan pitkin ja vaikka blogissa vallitsee ah niin ihana fiilis, osaa tämäkin äiti lapselleen aika ärhäkkään tapaan tiuskia. Blogista saa taas vaikka minkälaista kuvaa.
Kyllästyn. Joitakin seuraan satunnaisesti muutenkin. Joistakin en edes tykkää mutta käyn katsomassa silti joskus. Katselen ja luen blogeja fiiliksen mukaan. Toiset nyt vaan pysyy pidempään parempina ja niitä seuraan.
Kun jutut menee persoonallisista pinnallisiin ja mainoskeskeisiin joista huomaa että bloggaaja rupeaa jäätävän ahneeksi. Aiemmin osti jotain omalla rahallaan ja kehui mutta nyt kehutaan kaikkea mitä saadaan ilmaiseksi vaikka olisi täyttä kakkaa, ja ne mainostekstit on niin keinotekoisia ja kömpelösti kynäiltyjä että niistä paistaa läpi juurikin tuo ahneus.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:54"]
Pitkät bloggausvälit ja tietenkin postausten loppuminen :b vrt. Beyond contemporary esim.
[/quote]
Olen lukenut http://www.viipaleita.net/blog/satu/ -blogia kymmenkunta vuotta ja ymmärrän hyvin, jos kirjoittajansa on väsynyt blogiin ja kamppailee vakavana sairauden kanssa. Silti olen ärtynyt kun bloggausvälit ovat pidentyneet kohtuutomasti.
Pupulandia. Tämä oman elämänsä supermalli ja wannabe ballerina hehkutus sekä 30-kymppisen naisen jatkuva itsensä tytöttely ei vaan enää nappaa. Grow up.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 07:54"]
Yummy. Jatkuvat mainospostaukset, iänikuiset aurinkolasit ja Korsit, ei kerro elämästään ja mielipiteistään mitään.
[/quote]
Minun on nyt aivan pakko avautua etten aikuisten oikeasti ja valitettavasti kykene enää avaamaan tuota blogia koska se överiksi mennyt ja ilmiselvä huulikäsittely tekee hänestä ilkeän koulukiusaajan näköisen blogikuvissa, tiedättehän sellaisen tyypin joka kulkee koulun pihalle ja uhoaa naama pitkällä kaikille että aikoo hakata ja latelee ilkeyksiä suupielestään sähisten! Minulla on kokemuksia sellaisesta ja tuo myrtsi suun ja huulten ilme tuo pahat muistot mielen. Olen aina pitänyt häntä todella mukavana ja herttaisena, mutta kuvissa oleva ilme on muuttunut niin paljon negatiiviseen ja tylyyn suuntaan että olen enemmänkin hämmentynyt ja mietin että miksi ihmeessä :( Olen pahoillani.
Mielenkiinnosta aloin lukemaan erästä blogia, jota puolituttu piti. Mua kävi korpeamaan se blogityyli, koska tää ihminen on elävässä elämässä ihan erilainen: näyttää hapanta naamaa, ei oo kinnostunut, marisee (siis suurimman osan ajasta tuntuu, että on suupielet alaspäin) ja blogissa kaikki on superkivaa, huippua ja ihanaa... Siis se blogityylin minän täydellinen vastakohta oikeessa elämässä! Ok, varmaan ei kaikkia juttuja kukaan kerro blogissaan, mutta hyviss blogeissaon arkea ajatusten kera.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:26"]
-Adalmina's Secrets: Noh valkoistavalkoisella ja materialismi, blogikirppikset ja myynti-ilmoitukset - aivan kaikissa blogeissa.
[/quote]
Liian "väriallerginen" blogi, liian hohtava valkoisuus aiheuttaa päänsäryn sama minkä koneeni ruudulta sitä katsoin, joko vanha Pc tai uusi Mac. Siksi lopetin.
Lopetin niiden blogien lukemisen jotka kulkee vuodesta toiseen yksien ja samojen merkkilaukkujen varassa. Kun ne tismalleen samat laukut on jo olemassa niin bloggaajilla kuin bloggaamattomillakin suomalaisilla!
Yummy. Jatkuvat mainospostaukset, iänikuiset aurinkolasit ja Korsit, ei kerro elämästään ja mielipiteistään mitään.