Miksi lopetat tietyn blogin seuraamisen?
Kommentit (153)
Listahan on ihan älyttömän pitkä. Colour me (ollut ihan samaa koko olemassaolonsa ajan eikä enää kiinnosta se värisöpöily), OcJulia (pinnallinen ja pitkästyttävä), Natalia Oona (lopetin, kun vaihtoi jonkun portaalin alle ja fontti vaihtui :D, mutta: samalla jokainen postaus muuttui samanlaiseksi, muutama kuva ja huonosti luettavaa tekstiä alla, pelkkiä korulauseita). Mariannan lopetin just, koska sekin on niin tyhjää korulausehelinää ja kynttiläkippoa ja kaikkea fluffyä ja cozya, äarh. Inhimillisen turhamaisuuden heivaamista pois mietin myös, se kun on myös pelkkää mainosta ja kampanjaa.
Kaikki mitä rakastin: Lopetin, koska kyllästyin. Postaukset tuntuivat toistavan itseään ja etääntyvän siitä, mitä itse pidän kiinnostavana. Ehkä joskus kokeilen palata lukijaksi, koska pidän paljon kirjoittajan tyylistä kirjoittaa.
Emilian blogin lopetin ihan vain säälistä niitä lapsia kohtaan. Äiti aivan hakoteillä elämänarvojensa ja tärkeysjärjestyksen kanssa ja en halua lisätä lukijamääriä ja innostaa häntä lisää. Ylipäätään ei kiinnosta tuo teinimeininki ja rasittaa sellainen negatiivisuus/kateus/hyökkäävyys mitä tuosta blogista hänestä jotenkin huokuu. Provosoituu (vielä) liian herkästi, varmaan nuoren iän vaikutusta. Soisin hänen kasvavan ensin muutaman vuoden poissa julkisuudesta ja katsovan sitten uudestaan bloggailun tarpeellisuutta pikkulapsivaiheessa kun muutenkin tuntuu olevan elämässä kiirettä ja haastetta.
Uuden kuun lopetin. En enää jaksanut sitä itsensä kuvaamista haravanvarressa ja täydessä tällingissä. Tykkään joo tietynlaisesta arjen "sokerikuorrutuksesta" mutta tää blogi meni yli ja kovaa.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:53"]
Uuden kuun lopetin. En enää jaksanut sitä itsensä kuvaamista haravanvarressa ja täydessä tällingissä. Tykkään joo tietynlaisesta arjen "sokerikuorrutuksesta" mutta tää blogi meni yli ja kovaa.
[/quote]
Joo samma här, ja mua oikeesti naurattaa ne sen treenikuvat joissa täydessä meikissä hymyillään kuin Hangon keksit joku kahvakuula kädessä :D
Are you feeling fashionable. Nadjan tyyli ja elämä eivät ole blogin perusteella kehittyneet mihinkään suuntaan, hieman sama juttu kuin Colour me -bloggaaajallakin. Molemmat vaikuttavat herttaisilta ihmisiltä, mutta ainakaan Nadjan blogista on turha enää inspiraatiota hakea, enkä ymmärrä mitä hänkään bloggaamiselta saa, kun tuntuu niin väsyneeltä meininki.
Mitä toi Uusi Kuu Emilia muuten tekee työkseen?
Valkoinen Harmaja, kaupallinen blogi, ei voi enää 'luottaa', kaikki kaupan.
Monen blogin lukemisen olen lopettanut nyt, kun postauksia on ruvettu piilottamaan "lue lisää" -napin alle. Haluan selata useamman postauksen läpi yhdellä silmäyksellä ilman, että pitää klikata joka postaus erikseen auki. Ihan eka blogi, jonka lukemisen aikoinaan lopetin juuri tämän takia oli LA Madde. En ole sen koommin hänen blogissaan käynyt, enkä edes tiedä bloggaako hän enää.
Uino: liikaa videoita, liikaa "katson tässä nyt kaukaisuuteen suu auki, hiukset kasvoilla ja olen supersexxxxxy" ja liikaa mukahassuttelua.
No ihan yksinkertaisesti siksi, että olen aikanaan alkanut seurata jotain blogia sen kivan postaustyylin takia. Sitten tyyli alkaa muuttua ihan toiseksi, eikä se uusi enää kiinnosta tai alkaa jopa ärsyttää, kuten viimeisen kohdalla alkoi. Itse en mieti paljon vaatteita ja jos joku ennen erilainen blogi muuttuukin asu-kenkä-merkkilaukku-blogiksi niin se on goodbye.
Xenias Day - Jotenkin vähän "kulahtanut" blogi. Nainen muuttunut mielestäni "harmaammaksi" ja tylsemmäksi. Kaikki liittyy vain tyttöön, kotiin, lukemiseen tai vaatteiden mainostamiseen ja kollaaseihin.
Natalia Oona - Liian kliiniä, liian "täydellistä". En nyt tarkoita, että hänen pitäisi ottaa kuva kun on finni naamassa paskalla, mutta ähh. Tylsäksi mennyt.
Magicpoks - Jotenkin todella tympeän oloinen "margetäti" :'D tai Maj, mikä fakin MAJ? Postaukset tylsiä, toisinaan myös liian kliiniä.
Villa honkasalo..ei vaan jaksa.päivän asu,peilin edessä kuvataan itteään..krääsää joka puolella.
Minä en ole ikinä seurannut mitään plokeja. Aivan pelletouhua!
Valkoinen harmaja - kaksikymmentä kuvaa kuivuneesta kukassa lasimaljassa. "Tänään asettelin tyynyt sohvan oikeaan nurkkaan". Nauroin ääneen postaukselle jossa toinen versio oli mukakodikas sisutus ja toinen pelkistetyn minimalistinen. WTF? Molemmat näyttivät samalta. Valkoisessa harmajassa ei ole mitään kodikasta. Kliininen, valkoinen ja persoonaton esinegalleria.
P.S I love fashionin lopetin, koska huomasin kokevani vain myötähäpeää sitä lukiessani. Bloggaaja kokee selvästi itse kuvansa hienoiksi muotilehtikuviksi, mutta suu auki kohtalokkaan näköisenä poseeraaminen näyttää oikeasti vaan kamalalta :( Lisäksi korkokenkäkävelykuvista paistaa läpi se, ettei niillä koroilla osata oikeasti yhtään kävellä. (Polvi ei suoristu missään vaiheessa askelta.) En siis saa siitä blogista enää kuin negatiivisia tunteita, vaikka ennen se oli yksi lempiblogeistani. Strictly Stylen postauksetkin ovat nykyään hyvin lyhyitä ja mitäänsanomattomia. (Ok, kaikki kyllä tietää, että hänellä on kaksi duracell-pupua kotonaan, mutta en jaksa lukea sitä samaa faktaa joka postauksessa selityksenä ajan puutteelle ja blogin hätäisyydelle.)
Uinosta ja Xeniasta pidän edelleen. Alexastakin pidän, vaikka en ymmärrä, miksei hän voi myöntää nenäleikkaustaan...
Karostardust - Liikaa mainos- ja yhteistyö postauksia. Alkaa tökkimään.
Kulissit/esittäminen: oma elämä esitellään blogissa hohdokkaana vitivalkoisen, tahrattoman kodin ja viikottaisten upouusien merkkilaukkujen kera. Vaikka totuus onkin sitten ihan jotain muuta. Esitetään siis jotain täydellistä "kotirouvaa" Los Angeles-tyyliin, ja kulisseja luksuselämästä pidetään kokoajan yllä myös muun sosiaalisen median avulla.
Ylimielinen asenne: lukijoiden kommentteihin ei vaivauduta vastaamaan, vaikka niitä tulisi huimat 4kpl per postaus. Myös kamalat raivoamiset ja haukkumiset vähänkään kritisoivan kommentin kohdalla. EN tarkoita asiattomia haukkukommentteja, vaan ASIALLISISTA kritiikkiä sisältäviä kommentteja.
Liika fitnesskeskeisyys: tää ei kaikkia(ei varmaan suurinta osaa) ärsytä lainkaan, mutta mä olen niin täynnä tätä fitnessbuumia. En kertakaikkiaan jaksa lukea reseptejä kalorittomiin keittoihin ja hiilarittomiin riiseihin. Sitä tulee muutenkin joka tuutista lehtiä ja nettiä myöten, niin en jaksa vapaaehtoisesti lukea blogeja, joidenka ruokareseptien päätarkoitus on tehdä ruoasta mahdollisimman vähäkalorinen.
Huonot asukuvat/tyrkyt poseeraukset: paljastavat vaatteet, kuvissa aina sama mukasexy duckface ja kroppa mahdollisimman tyrkyllä: tissit vedetty pushupeilla kaulaan asti ja selkä kaarelle....ei kiitos.
Kyllästyn.Syitä voi olla monia: liikaa toistoa (sadas kuvaoksennus brunssista), liian vähän juttuja (viikko päivityksiä yksistä juhlista), liikaa täytepäivityksiä (mainoskollaaseja yms), liikaa kyvia (en ikinä olisi uskonut sanovani tätä, mutta 20 kuvaa yhdestä asusta tai aamiaisesta on aika puuduttavaa). Mielluummin vähemmän mutta parempia päivityksiä.
Toi Fashionweek kans itellä! Voiko olla persoonattomampaa ja kylpempää blogia! Ei mitään tunnetta, pelkkää betonia ja kylmää asiallisuutta. Muutama vaatekuva joskus, niissäkin ilme ihan kuin tyhjä valkoinen seinä.. huhhu!