Miten teille on miehen toinen nainen viestittänyt olemassaolostaan?
Itse olin viikonlopun reisussa ja wc:n roskiksessa terveyside. Muuten oli mies hyvin osannut siivota jäljet mutta sinne ei ollut tajunnut kurkistaa. Mun mielestä naiselta olis reilumpaa kun laittais ihan vaikka viestin tai peräti soittais jos kiinni haluaa jäädä. Kun tulla toisen kotiin ja jättää verirättinsä tämän siivottavaksi.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin lähettää postissa viimeisen puolen vuoden Whatsapp-keskustelumme.
Todennäköisesti en lähetä, mutta vihaisena on hyvä aina viihdyttää itseään vihafantasioilla.
Keneen tuo vihasi kohdistuu?
Mieheen tietenkin.
Joskus vietin pari yötä muhun ihastuneen miehen kanssa. Kertoi sit siinä vaiheessa et joo ainiin, hän on seurustellut neljä vuotta. Laitoin miehen heti pihalle ja sanoin et nyt valitset ja kerrot naiselles.
Kävi sit juttelemassa naisensa kanssa ja tuli takaisin kun oli jättänyt.
Voi tuota naisparkaa, itsellä on vieläkin syyllinen olo vaikka tästä on jo vuosia.
Itse olet tuohon suostunut, tottakai se mies pitää kahta kun ei se voi kunnioittaa sua yhtään.Siis vieläkö joku tässä tilanteessa antaa miehelle tilaisuuden valita?
Ymmärsin siihen asti, että laitoit pihalle, mutta sitten taas loppui käsityskyky, että miksi annoit valinnanmahdollisuuksia ja otit takaisin.Minä olisin jättänyt asian kohtaan yksi, sillä et kai nyt hitto niin sinisilmäinen ole, että kuvittelet, että nyt et itse ole naisparka, joka odottelee, kun hän viettelee öitään jonkun toisen kanssa!
Tätä mäkin ihmettelin! Mitä valintaa pitää tehdä silloin, kun toinen mönkii sänkyyn asti unohtaen kertoa, että on varattu!
Kyllä tässä naisparka munkin mielestä on se höppänä, joka ottaa miehen takaisin moisen tempun jälkeen.
Alfa-tv siellä torstaisin yhdeksältä parisuhdeohjelma.
Siellä alalla näkee jostain vanhojakin jaksoja. Viime viikolla oli pari, jossa vaimo antoi 3 pettämistä anteeksi. Selvittivät välinsä.
Jotkut kyselee, että miksi pitää kertoa petturimiehen kumppanille? Koska nainen ei ole naiselle susi vaan ystävä, petetty ihminen ansaitsee tietää.
Jännä miten näissä ei ole ikinä sukupuoliasetelma toisinpäin, useimmat miehet eivät välitä vaikka toista miestä petettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti en lähetä, mutta vihaisena on hyvä aina viihdyttää itseään vihafantasioilla.
Mieheen tietenkin.
Joskus vietin pari yötä muhun ihastuneen miehen kanssa. Kertoi sit siinä vaiheessa et joo ainiin, hän on seurustellut neljä vuotta. Laitoin miehen heti pihalle ja sanoin et nyt valitset ja kerrot naiselles.
Voi tuota naisparkaa, itsellä on vieläkin syyllinen olo vaikka tästä on jo vuosia.
Itse olet tuohon suostunut, tottakai se mies pitää kahta kun ei se voi kunnioittaa sua yhtään.Siis vieläkö joku tässä tilanteessa antaa miehelle tilaisuuden valita?
Ymmärsin siihen asti, että laitoit pihalle, mutta sitten taas loppui käsityskyky, että miksi annoit valinnanmahdollisuuksia ja otit takaisin.Minä olisin jättänyt asian kohtaan yksi, sillä et kai nyt hitto niin sinisilmäinen ole, että kuvittelet, että nyt et itse ole naisparka, joka odottelee, kun hän viettelee öitään jonkun toisen kanssa!
Totta joo. Olin silloin nuorempi ja muutenkin vähän sekaisin päästäni, enkä varmaan muutenkaan osannut tuota ottaa ihan tilanteen vaatimalla vakavuudella. Nykyään jos tapahtuisi niin pihalle jäisi.
Tapaus päättyi niin, että mies muutaman kuukauden kuluttua jätti mut kun alkoi kaipaamaan tätä mua 20v vanhempaa exäänsä takaisin. Saivat asiansa sovittua ja olin ihan iloinen kun itsekin ajattelin jo että nyt tuli tehtyä iso virhetikki eikä tästä mitään tule, eikä olis pitänyt alkaakaan. Vaikka hieman kyllä otti nuoren tytön itsetunnolle kun nuori mies halusikin vanhemman naisensa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheen tietenkin.
Totta joo. Olin silloin nuorempi ja muutenkin vähän sekaisin päästäni, enkä varmaan muutenkaan osannut tuota ottaa ihan tilanteen vaatimalla vakavuudella. Nykyään jos tapahtuisi niin pihalle jäisi.
Tapaus päättyi niin, että mies muutaman kuukauden kuluttua jätti mut kun alkoi kaipaamaan tätä mua 20v vanhempaa exäänsä takaisin. Saivat asiansa sovittua ja olin ihan iloinen kun itsekin ajattelin jo että nyt tuli tehtyä iso virhetikki eikä tästä mitään tule, eikä olis pitänyt alkaakaan. Vaikka hieman kyllä otti nuoren tytön itsetunnolle kun nuori mies halusikin vanhemman naisensa :D
Nuorena ollaan kaikki sinisilmäisiä ja hööpötettävissä, mutta meni sulla puolet oikein:-) kun laitoit kaverin edes jotenkin vastaamaan teostaan. Oppiahan tuo vaan oli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja, jos mies väittää minun olleen se aloitteen tekijä, löytyy kasapäin todistusaineistoa siitä miten aktiivisesti mies ruinasi ja pommitti. Voisin tuhota miehen suhteet omiin lapsiinsakin, mutta en tule tätä koskaan tekemään. Tietenkään. Vaimon onni on se, että heille tuli ero ja pääsi vapauteen täydellisestä siasta.
Täydellisestä siasta mille jalkasi avasit ja jäit katkeraksi kun ei sua ottanutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheen tietenkin.
Pata kattilaa jne.
Sä olet vaan viaton uhri?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkinhan se reviiri tulee merkattua. Ei tarvi olla edes mitään noin selkeää, tuoksu, se että olet sen miehen kanssa. Miehen vaimo kyllä tietää, mutta pitää laput silmillä ja kaikin voimin kulissista kiinni. Miehen vaimolle voisin kyllä sanoa, että melkein kaikki muutkin jo tietää, olet kohta ainoa joka "ei tiedä". Tää on siis yleisesti tiedossa oleva "salaisuus".
Juu, kaikki tietää että olet huo. Ra ja kakkosvaihtoehto ja me kaikki halveksimme kaltaistasi lun. Ttua,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja, jos mies väittää minun olleen se aloitteen tekijä, löytyy kasapäin todistusaineistoa siitä miten aktiivisesti mies ruinasi ja pommitti. Voisin tuhota miehen suhteet omiin lapsiinsakin, mutta en tule tätä koskaan tekemään. Tietenkään. Vaimon onni on se, että heille tuli ero ja pääsi vapauteen täydellisestä siasta.
Täydellisestä siasta mille jalkasi avasit ja jäit katkeraksi kun ei sua ottanutkaan?
Juuri näin. Nämä panopuut eivät tajua, että ovat miestenkin mielestä ällöttäviä, kassinsa niihin typerykset tyhjentävät.
Kylläpä on kateellisia ja katkeraa porukkaa. Mies itse viesti marraskuu musta toisesta naisesta exälleen laittamalla l hlasirmuksen sormensa. Muualla asuminen ei vielä ollut riittävän selkeä viesti. Lopullisesti viesti meni perille kun menimme naimisiin.
Laittamalla someen kuvan silloisen mieheni terassista. Pöytä oli katettu oikein koreaksi, tietenkin kahdelle, eli mitään epäselvyyttä ei jäänyt. Oli kuohuviiniä ja mansikoita jne. Terassille oli myös ilmestynyt uusia kukkaistutuksia, muija oli asettunut taloksi ennenkuin minulle oli kerrottu mitään.
Minulle tuo kuva siis näkyi, koska minun ja miehen yhteinen tuttu oli tykännyt kuvasta.
Tästä on nyt jo aikaa vuosia, mutta edelleen puistattaa kun mietin asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Laittamalla someen kuvan silloisen mieheni terassista. Pöytä oli katettu oikein koreaksi, tietenkin kahdelle, eli mitään epäselvyyttä ei jäänyt. Oli kuohuviiniä ja mansikoita jne. Terassille oli myös ilmestynyt uusia kukkaistutuksia, muija oli asettunut taloksi ennenkuin minulle oli kerrottu mitään.
Minulle tuo kuva siis näkyi, koska minun ja miehen yhteinen tuttu oli tykännyt kuvasta.
Eikö mies ole ex?
En ole jättänyt merkkejä itsestäni. Olen vain lopettanut jutut kun käy ilmi että miehet seurustelevat. Ero heille molemmille on tullut aika pian kuitenkin. Kahdesti minua on siis kusetettu tässä asiassa ja vedetty mukaan pettämiskuvioon vastoin tahtoani.
Motaalitonta hommaa. Ei ole kaikki kotona niillä, jotka tietoisesti peuhaa varatun kanssa.
Laitoin käytetyn vuokkosen, vaimon takin taskuun...kjäh kjäh
Hän kehui sitä kaikkea FB: ssä ja IG: ssä. Hän oli erittäin iloinen siitä, että mies maksoi hänen puolestaan. Beatriz Grimaldi vihjaa suomalaisille miehille ja sitten ylpeilee tekemisistään.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kyselee, että miksi pitää kertoa petturimiehen kumppanille? Koska nainen ei ole naiselle susi vaan ystävä, petetty ihminen ansaitsee tietää.
Jännä miten näissä ei ole ikinä sukupuoliasetelma toisinpäin, useimmat miehet eivät välitä vaikka toista miestä petettäisiin.
Minä ainakaan pitänyt omana tehtävänäni ilmoittaa miehen exän tekeleelle, että miehellä on jo uusi. Mies saa itse hoitaa oman pesänsä kunnolla kuntoon jos haluaa kerran vaihtaa naista.
Enkä todellakaan jättänyt mitään vihjeitä mihinkään, emme edes koskaan tavanneet miehen kodissa, jotain rajaa(!)
Jotenkin tulee mieleen saippuaoopperat, missä miehet on kuin jotain tahdottomia rukkasia ja naiset sit keskenään kinastelee kumman luokse mies kantaa laukkunsa. Mulla ei ollut miehelle muuta sanottavaa kuin, että jos ei ero ala tapahtumaan niin en minäkään aio kotona istua kädet helmoissa odottamassa ja tämä tuli sen verran selkeäksi, että muutamaan kuukauteen ei sitten tavattukaan. Ei ennen kuin sai nätisti luotsattua exänsä kohti eron hyväksymistä, tai mitä joutavaa selittelyä se nyt olikaan että hommassa kesti kuukausia taikinoidessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies ole ex?
Kyllä se mies on ollut ex nyt jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoo itse jos sinussa on jotain kertomisen arvoista ja olemassaolosi muuttaa mitään. Yleensä ei.
Rahan takiako olette yhdessä? Mitä järkeä suhteessa, jossa ainakin toinen pettää koko ajan.
Tämä. Kun mun maailmassa se kahdenkeskinen suhde loppuu siihen kun siihen jompi kumpi petoksella tuo jonkun ulkopuolisen. Ei se enää ole parisuhde. En jatkaisi tuollaista pelleilyä päivääkään. Siksi haluaisin tietää, jos miehestä ei kertojaksi ole, ja selkäni takana puuhastelee ja pitää yllä toista suhdetta.