Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teille on miehen toinen nainen viestittänyt olemassaolostaan?

Vierailija
29.09.2021 |

Itse olin viikonlopun reisussa ja wc:n roskiksessa terveyside. Muuten oli mies hyvin osannut siivota jäljet mutta sinne ei ollut tajunnut kurkistaa. Mun mielestä naiselta olis reilumpaa kun laittais ihan vaikka viestin tai peräti soittais jos kiinni haluaa jäädä. Kun tulla toisen kotiin ja jättää verirättinsä tämän siivottavaksi.

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä ei myöntänyt mitään, ja väitti että mies joka käski häntä pysymään erossa vaimostaan, on itse mustasukkainen hullu. Minulle ei tullut mieleenkään etteikö näin olisi.

Vierailija
122/145 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli ilmoitus pankista, että lainat ovat erääntyneet. Mietin, että mitkä ihmeen lainat. Mies oli onnistuneesti sitoutunut erääseen saarivaltion maksulliseen melkein täysi-ikäiseen tyttöön, jonka mukamas perhettä elättänyt vuosia. Siellä on käynyt kuksauttelemassa tyttöä ja kymppitonneja kuukaudessa pistänyt rahaa tytön tilille. Facesta löysin tytön monella eri nimillä ja samalla keinolla pyörittää useita miehiä. Nyt on jäljellä miljoonavelka, jonka mies on onnistunut ilman suostumustani saamaan nimiini useista eri pankeista.

Ero ei ole mahdollinen, kun ei ole varaa maksaa tuota velkaa yksin pois. Mies on häpeissään kai, ainakin nyt on yrittänyt esittää osallistuvaa puolisoa. Lapset vihaavat isäänsä, kun pettämiskuvio tuli esiin lasten ollessa kotona, ovat siis jo aikuisia ja eivät asu kotona. Joulunaikaan kaikki tämä purkautui. Kai vihaavat myös minua, kun olen jäänyt tähän shaisseen. Kaikki lapset ovat kieltäytyneet olemasta minkäänlaisissa yhteyksissä isäänsä. Lapset käyvät luonani, kun tietävät isän olevan poissa. Vievät minua välillä ulos syömään tai kampaajalle.

Että tällä lailla, hieno lopetus elämälle. Isä on hevonkuusesta, eikä äitikään ole sen parempi.

Mikä voima maailmassa estää ottamasta eroa, myymästä kämppää ja tekemästä rikosilmotusta? Tyhmä äm mä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kyselee, että miksi pitää kertoa petturimiehen kumppanille? Koska nainen ei ole naiselle susi vaan ystävä, petetty ihminen ansaitsee tietää.

Jännä miten näissä ei ole ikinä sukupuoliasetelma toisinpäin, useimmat miehet eivät välitä vaikka toista miestä petettäisiin.

Minä ainakaan pitänyt omana tehtävänäni ilmoittaa miehen exän tekeleelle, että miehellä on jo uusi. Mies saa itse hoitaa oman pesänsä kunnolla kuntoon jos haluaa kerran vaihtaa naista.

Enkä todellakaan jättänyt mitään vihjeitä mihinkään, emme edes koskaan tavanneet miehen kodissa, jotain rajaa(!) 

Jotenkin tulee mieleen saippuaoopperat, missä miehet on kuin jotain tahdottomia rukkasia ja naiset sit keskenään kinastelee kumman luokse mies kantaa laukkunsa. Mulla ei ollut miehelle muuta sanottavaa kuin, että jos ei ero ala tapahtumaan niin en minäkään aio kotona istua kädet helmoissa odottamassa ja tämä tuli sen verran selkeäksi, että muutamaan kuukauteen ei sitten tavattukaan. Ei ennen kuin sai nätisti luotsattua exänsä kohti eron hyväksymistä, tai mitä joutavaa selittelyä se nyt olikaan että hommassa kesti kuukausia taikinoidessa.

No jopas oletkin moraalinen 😂

Otit miehen kuitenkin?

Kai tajuat, että ei se muuten sun luokse olis kipittänyt mutta kun nainen sai tarpeekseen?

Jos se olis suhun rakastunut, niin sehän olis jättänyt naisen itse heti mutta kuukausia yritti naisen pitää ja leperrellä ja varmasti oli valmis tekemään mitä tahansa, ennenkuin nainen potkasi pihalle.

"Kohti eron hyväksymistä", voi jeesus 😁

Vierailija
124/145 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei olla petetty

Vierailija
125/145 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi miehelle yöllä viestin ja ainakin suuresti oletan että tiesi että meillä on yhteinen makuuhuone yhä ja edelleen. Perhe"ystävänä" oli makuuhuoneessa vasta käynytkin, viimeksi kummilapsensa synttäreillä.

Olisi vaan ollut tärkeää kuulla suoraan. En voi ikinä hyväksyä sitä saastaista olla mikä jäi. Olisi hän saanut samantien äijän, kun olisi sanonut että peliä pitävät. Ei olisi tarvinnut pelätä kilpailua

. Mutta kai hän halusi vain nujertaa.

Meillä oli ihana perhe ja siinä särkyi myös teinitytärten sydämet.

Vierailija
126/145 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sille pitäisi jotain viestittää? Säälittävää. Katkerat p*nopuiksi ruvenneet akat kostavat, kun mies ei jättänytkään vaimoa?

Kaksi miestäni (tietääkseni ei useampi) on pettänyt. En ole katkera näille naisille, miehille kylläkin. Miehethän ovat voineet puhua ummet ja lammet siitä kuinka "ovat juuri eroamassa/eronneet" vaikka minulla ei kyllä ole ollut aavistustakaan siitä että parisuhteemme olisi ollut siinä jamassa.

Vierailija
127/145 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa kunnollisia miehiä. Jos mies pettää jotain, kun alkaa olla sinun kanssasi, hän pettää sinua, kun alkaa olla toisen kanssa. Sitä saa, mitä tilaa. Älkää pettäkö itse myöskään. Kun elää hiukan ryhdikkäämmin, ei sitten joudu haistelemaan, löytämään pikkuhousuja, katselemaan viestejä. Valitkaa ryhdikäs mies aluksi.

Antakaa miehen olla johdossa, rakastakaa sitä, pitäkää itsestänne ja puhetavastanne huolta, niin elämän ongelmat pysyvät, mutta muuttuvat toisenlaisiksi.

Pettävää ei alun pitäenkään kannata ottaa, vaikka pettäisi päästäkseen sinun kanssasi yhteen.

Vierailija
128/145 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on moraaliltaan löysiä naisia, jotka tekevät mitä tahansa miestä saadakseen ja aina on moraaliltaan löysiä miehiä, jotka näihin sitten lankeavat. Ilmeisesti on niin, että jos tällaiseen päätyy, homma päättyy huonosti. Voisiko sitten pettämisen jälkeen jatkaa siitä eteenpäin. Eiköhän joissain tapauksissa voisi. En tiedä, mutta uskoisin, että kannattaisi.

Vierailija
129/145 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkutin miehen vaatteisiin hajuvettäni. Tosin en tiedä kiinnostaako hänen vaimoa. Huutaa kuulema muutenkin miehelle kotona eikä halua mitään. Saunastakin mies viestii mulle,kun vaimo ei halua saunoa hänen kanssa.

Vierailija
130/145 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minävaanhei kirjoitti:

Suihkutin miehen vaatteisiin hajuvettäni. Tosin en tiedä kiinnostaako hänen vaimoa. Huutaa kuulema muutenkin miehelle kotona eikä halua mitään. Saunastakin mies viestii mulle,kun vaimo ei halua saunoa hänen kanssa.

No siinäpä sulle saalis.

Vierailija
131/145 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Miksi minun pitäisi viestiä tuon miehen vaimolle. Pidän kiinni vain kivoista hetkistä ja se vaimo saa elää arjen sen kanssa.

Vierailija
132/145 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tyynyni alta nuuskapussin, (ex)mieheni ei niitä käytä. 

Vierailija
133/145 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli suhde (lopahti vuoden jälkeen mahdottomuuteensa), ja tämä nainen koetti kovasti painostaa miestä jättämään perheensä. Oli itse eronnut ja halusi kovasti että mieskin eroaisi. Laittoi jopa mulle viestejä, kun olimme perheen kanssa reissulla etelässä, että reissu on varmasti vaikea meille kaikille (ei ollut, meillä oli ihanaa:). Ehdotti, että menisimme kävelylle ja juttelisimme. Minua hiukan huvitti, koska tyyppi vaikutti sen verran yksinkertaiselta ja oli täysin eri maailmasta kuin minä, että meillä tuskin olisi ollut puhuttavaa :D 

Elämään mahtuu kaikenlaista, ja olen tuon loputtua aina välillä miettinyt tätä naista. Minun käy tosi paljon häntä sääliksi. Somepostaustensa perusteella vaikuttaa olevan aivan hukassa elämänsä kanssa. 

Vierailija
134/145 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo tavaroiden jäämiset onnistuu yhtään älykkäämpi valehtelun osaava mies selittämään niin, että vaimo uskoo erehtyneensä. Toivoisin että toinen nainen jättäisi vaikka anonyymin kirjelapun paikkaan, josta varmasti löydän. Sitä olisi vaikea selittää, paitsi ehkä kaverin käytännönpilaksi, mutta jos siinä olisi aikoja ja paikkoja ja ns todistusaineistoa, niin olisi aika luotettava. Minulla siis on kokemusta miehestä, joka pystyy puhumaan mustan valkoiseksi.

Ihmettelen, miten yhtään älykkäämmälle vaimolle selitetään uskottavasti menkkakamat, meikit, korut ym. kotona?

Kyllähän nyt normaaleilla ihmisillä vieraita muutenkin käy tai on lapsia. En minä ainakaan kiinnittäisi huomiota. 

Vierailija
135/145 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo tavaroiden jäämiset onnistuu yhtään älykkäämpi valehtelun osaava mies selittämään niin, että vaimo uskoo erehtyneensä. Toivoisin että toinen nainen jättäisi vaikka anonyymin kirjelapun paikkaan, josta varmasti löydän. Sitä olisi vaikea selittää, paitsi ehkä kaverin käytännönpilaksi, mutta jos siinä olisi aikoja ja paikkoja ja ns todistusaineistoa, niin olisi aika luotettava. Minulla siis on kokemusta miehestä, joka pystyy puhumaan mustan valkoiseksi.

Ihmettelen, miten yhtään älykkäämmälle vaimolle selitetään uskottavasti menkkakamat, meikit, korut ym. kotona?

Kyllähän nyt normaaleilla ihmisillä vieraita muutenkin käy tai on lapsia. En minä ainakaan kiinnittäisi huomiota. 

Ihme naisvieraita teillä, jos aina jättävät hiuspompuloitaan ja pikkareitaan jälkeensä. Mikseivät miehet jätä koskaan kravattia tai silmälasejaan?

Sua on ainakin helppo pettää. 

Vierailija
136/145 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. Miksi minun pitäisi viestiä tuon miehen vaimolle. Pidän kiinni vain kivoista hetkistä ja se vaimo saa elää arjen sen kanssa.

Sama. Mukava panna, mutta pyykkiä en rupea pesemään.

Vierailija
137/145 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli ilmoitus pankista, että lainat ovat erääntyneet. Mietin, että mitkä ihmeen lainat. Mies oli onnistuneesti sitoutunut erääseen saarivaltion maksulliseen melkein täysi-ikäiseen tyttöön, jonka mukamas perhettä elättänyt vuosia. Siellä on käynyt kuksauttelemassa tyttöä ja kymppitonneja kuukaudessa pistänyt rahaa tytön tilille. Facesta löysin tytön monella eri nimillä ja samalla keinolla pyörittää useita miehiä. Nyt on jäljellä miljoonavelka, jonka mies on onnistunut ilman suostumustani saamaan nimiini useista eri pankeista.

Ero ei ole mahdollinen, kun ei ole varaa maksaa tuota velkaa yksin pois. Mies on häpeissään kai, ainakin nyt on yrittänyt esittää osallistuvaa puolisoa. Lapset vihaavat isäänsä, kun pettämiskuvio tuli esiin lasten ollessa kotona, ovat siis jo aikuisia ja eivät asu kotona. Joulunaikaan kaikki tämä purkautui.

Höpö höpö. Miljoonavelkaa ei saa ilman vakuuksia. Älkää nyt olko noin tyhmiä. 

Vierailija
138/145 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, ongelma on pettävä puoliso, ei lirkutteleva seireeni.

Vierailija
139/145 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies pesee pyykit ja kokkaa, pitäisköhän mun alkaa pettää? 

Vierailija
140/145 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies pesee pyykit ja kokkaa, pitäisköhän mun alkaa pettää? 

No mikä ettei, jos sinusta siltä tuntuu. Ehtii mieskin pettää, jos niin haluaa, pyykistä ja kokkailusta huolimatta.