Miten teille on miehen toinen nainen viestittänyt olemassaolostaan?
Itse olin viikonlopun reisussa ja wc:n roskiksessa terveyside. Muuten oli mies hyvin osannut siivota jäljet mutta sinne ei ollut tajunnut kurkistaa. Mun mielestä naiselta olis reilumpaa kun laittais ihan vaikka viestin tai peräti soittais jos kiinni haluaa jäädä. Kun tulla toisen kotiin ja jättää verirättinsä tämän siivottavaksi.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin lähettää postissa viimeisen puolen vuoden Whatsapp-keskustelumme.
Todennäköisesti en lähetä, mutta vihaisena on hyvä aina viihdyttää itseään vihafantasioilla.
Keneen tuo vihasi kohdistuu?
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti en lähetä, mutta vihaisena on hyvä aina viihdyttää itseään vihafantasioilla.
Se on kuule niin, että ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön!
Kyllä, rankan leikin olet valinnut. Voi olla mielenterveys vaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheen tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lähetä?
Onko kiva olla salapano johon mies käy tyhjentämässä kassinsa ja sit palaa naisensa luo?
No joo puoliso toisessa huoneessa ja naapurin ukko nai sen avovaimoa toisessa huoneessa että muutkin kylässä olleet sen näki ja kuuli mutta ei sen ukko .
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olisi hyvä jos jättäisi jonkun merkin olemassaolostaan. Silloin en tuhlaisi enää elämääni epäilylle ja olisi niin paljon erota ja unohtaa, koska ku**päiden perään ei kannata jäädä itkemään. He olisivat todella ansainneet toisensa.
Kamalaa elämän tuhlaamista elää petturin kanssa. Pelottava ajatus kuinka katkeroitunut sitä olisi kun sen tajuaisi!
Mieluiten ihan selvä todiste, vaikka kirje + kuva.
Joku pinni tai hius on sellaisia mitkä mies jotenkin varmasti yrittää selostaa tai sit esittää tietämätöntä.
Tosin. Mä itse joskus ihmettelin, miten mun kotiin kulkeutuu tummia pitkiä hiuksia. Siis yksin sinkkuna asuessa. Meni pitkään ennenkuin tajusin että istuskellaan koulussa pitkähiuksisen kaverini kanssa samalla tuolilla, tuolin päällys on semmonen mikä oikein imee kaikkea ja kaverilta lähtee paljon hiusta niin tarttuu muhun kun nuohoan siinä.
Eipä menis mulla läpi tuommonen selitys jos mies yrittäisi.
Parempi olla se jonka kanssa petetään kuin se jota petetään . Ja jolta varastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan ajattelit jaksaa saada miehen eroamaan? :D Odottelehan rauhassa, kohta olet rupunen vanha eukko ja huomaat ettei ole ukkoa näkynyt pitkiin aikoihin. Perhe siellä jossain juhlii lastensa valmistujaisia.
Mieskin saattanut jättää epätoivoiset kakkoset.
Vierailija kirjoitti:
Laittaa someen kuvia samaan aikaan kuin puolisoni. Yrittää kerjätä huomiota tykkäämällä kaikista hänen julkaisuistaan ja laittaa vihjailevia viestejä omaan someensa. Säälittävä tapaus.
Kuulostaa meidän työpaikan jakorasialta, perheellinen kevytkenkäinen nainen. Hakee huomiota jokaiselta työpaikan ukolta, erityisesti varatuilta. Taitaa olla useamman kaveri somessa ja sikamaiset ukot käyttää hyväkseen ja naureskelee selän takana. Yksi taisi jopa rakastua ja melkein jätti perheensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheen tietenkin.
Joskus vietin pari yötä muhun ihastuneen miehen kanssa. Kertoi sit siinä vaiheessa et joo ainiin, hän on seurustellut neljä vuotta. Laitoin miehen heti pihalle ja sanoin et nyt valitset ja kerrot naiselles.
Kävi sit juttelemassa naisensa kanssa ja tuli takaisin kun oli jättänyt.
Voi tuota naisparkaa, itsellä on vieläkin syyllinen olo vaikka tästä on jo vuosia.
Itse olet tuohon suostunut, tottakai se mies pitää kahta kun ei se voi kunnioittaa sua yhtään.
En ymmärrä varattujen kanssa sekoilevia. Varsinkin naiset luulevat olevansa erityisiä kun saavat varatun miehen mukaansa. Outo tapa yrittää nostattaa itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein vähän samalla tavalla, kun selvisi ettei ollutkaan eronnut huonosta suhteesta.. ja oli puhunut minusta paskaa kavereilleen. Ei kaduta yhtään. Petetty puoliso kiitti kovasti, vaikka oli ensin järkyttynyt.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä varattujen kanssa sekoilevia. Varsinkin naiset luulevat olevansa erityisiä kun saavat varatun miehen mukaansa. Outo tapa yrittää nostattaa itsetuntoa.
Huono itsetunto ja epätoivo.
Jos se toinen nainen oikeasti arvostaisi itseään ja muita, niin ei lähtisi tietoisesti varatun matkaan eikä varsinkaan suostuisi olemaan kynnysmattona ja odottelemaan että se mies eroaa naisestaan.
Ja joillain naisilla on joku ihme tarve "kostaa" jotain muille naisille.
Jos varattu mies lähtee toisen naisen sänkyyn niin sille miehelle siihen oikeasti kelpaa ihan kuka tahansa.
Joku trollaa pesukoneneuvolla.
Totta kai pettäjä pesee lakanat. Pesun jälkeen löytyvät ne pitsipikkaritkin. Ihan turha neuvo.
Itsekin olen "merkannut reviiriä" ihan vaan siksi, että aina ei tiedä onko eronnut mies oikeasti eronnut. Pinneillä, ponnarilla, hieromalla korvantausta (hajuvesi) sohvatyynyihin tai muuta vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku trollaa pesukoneneuvolla.
Totta kai pettäjä pesee lakanat. Pesun jälkeen löytyvät ne pitsipikkaritkin. Ihan turha neuvo.
Itsekin olen "merkannut reviiriä" ihan vaan siksi, että aina ei tiedä onko eronnut mies oikeasti eronnut. Pinneillä, ponnarilla, hieromalla korvantausta (hajuvesi) sohvatyynyihin tai muuta vastaavaa.
Mies kärähtäisi jo heti lakanoiden pesusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein vähän samalla tavalla, kun selvisi ettei ollutkaan eronnut huonosta suhteesta.. ja oli puhunut minusta paskaa kavereilleen. Ei kaduta yhtään. Petetty puoliso kiitti kovasti, vaikka oli ensin järkyttynyt.
Tähän vielä. Petetty puoliso kertoi itse että yrittivät jopa lasta suhteemme aikana, mies oli jopa innoissaan asiasta. Ei kovin huonosti mennyt suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoo itse jos sinussa on jotain kertomisen arvoista ja olemassaolosi muuttaa mitään. Yleensä ei.
Rahan takiako olette yhdessä? Mitä järkeä suhteessa, jossa ainakin toinen pettää koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheen tietenkin.
Joskus vietin pari yötä muhun ihastuneen miehen kanssa. Kertoi sit siinä vaiheessa et joo ainiin, hän on seurustellut neljä vuotta. Laitoin miehen heti pihalle ja sanoin et nyt valitset ja kerrot naiselles.
Kävi sit juttelemassa naisensa kanssa ja tuli takaisin kun oli jättänyt.
Voi tuota naisparkaa, itsellä on vieläkin syyllinen olo vaikka tästä on jo vuosia.
Itse olet tuohon suostunut, tottakai se mies pitää kahta kun ei se voi kunnioittaa sua yhtään.
Siis vieläkö joku tässä tilanteessa antaa miehelle tilaisuuden valita?
Ymmärsin siihen asti, että laitoit pihalle, mutta sitten taas loppui käsityskyky, että miksi annoit valinnanmahdollisuuksia ja otit takaisin.
Minä olisin jättänyt asian kohtaan yksi, sillä et kai nyt hitto niin sinisilmäinen ole, että kuvittelet, että nyt et itse ole naisparka, joka odottelee, kun hän viettelee öitään jonkun toisen kanssa!