Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teille on miehen toinen nainen viestittänyt olemassaolostaan?

Vierailija
29.09.2021 |

Itse olin viikonlopun reisussa ja wc:n roskiksessa terveyside. Muuten oli mies hyvin osannut siivota jäljet mutta sinne ei ollut tajunnut kurkistaa. Mun mielestä naiselta olis reilumpaa kun laittais ihan vaikka viestin tai peräti soittais jos kiinni haluaa jäädä. Kun tulla toisen kotiin ja jättää verirättinsä tämän siivottavaksi.

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunki hajuveden hajuiset stringit meikkipussiini.

Mies vielä koetti että " ne ovat varmaa jonkun kaverisi!"

Vierailija
142/145 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. Miksi minun pitäisi viestiä tuon miehen vaimolle. Pidän kiinni vain kivoista hetkistä ja se vaimo saa elää arjen sen kanssa.

Sama. Mukava panna, mutta pyykkiä en rupea pesemään.

Meillä mies pesee pyykit ja kokkaa, pitäisköhän mun alkaa pettää? 

No mikä ettei, jos sinusta siltä tuntuu. Ehtii mieskin pettää, jos niin haluaa, pyykistä ja kokkailusta huolimatta.

Ei se ehdi, mutta taidanpa minä ehtiä. Huvittavia nämä teidän uskomukset, että petetyt on jotain tylsiä arkisia kotiorjia. Samalla tavalla pidän kakkosia aivottomia apinoina, jotka antaa rakoa maksutta. Hyvä tietenkin että säästyy perheen rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. Miksi minun pitäisi viestiä tuon miehen vaimolle. Pidän kiinni vain kivoista hetkistä ja se vaimo saa elää arjen sen kanssa.

Sama. Mukava panna, mutta pyykkiä en rupea pesemään.

Meillä mies pesee pyykit ja kokkaa, pitäisköhän mun alkaa pettää? 

No mikä ettei, jos sinusta siltä tuntuu. Ehtii mieskin pettää, jos niin haluaa, pyykistä ja kokkailusta huolimatta.

Ei se ehdi, mutta taidanpa minä ehtiä. Huvittavia nämä teidän uskomukset, että petetyt on jotain tylsiä arkisia kotiorjia. Samalla tavalla pidän kakkosia aivottomia apinoina, jotka antaa rakoa maksutta. Hyvä tietenkin että säästyy perheen rahat.

Huvittavia nämä p illuaan rahasta jakavat  kotilortot, jotka luulee ukkojaan niin talutusnuorassa oleviksi, etteivät edes ehdi pettämään. Kylläpä vaan ehtivät ainakin tilastojen ja myös tiedotusvälineiden mukaan. Jatka vaan laput silmillä kulkemista ja levitä jalkasi, kun setelit vilahtaa

Vierailija
144/145 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti en koskaan joudu tähän maailmaan. Oma ongelma on se että mies uskoo joka ihmeen asian olevan merkki pettämisestä. Outo tuoksu, puhelimestani tuli keskellä yötä jokin ääni, olin kaksi tuntia poissa enkä vastannut puhelimeen etc. Kun en siis ollut tekemässä mitään ihmeellistä.

Kai ymmärrät juosta ja lujaa...?

Vierailija
145/145 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah! Menikö tunteisiin? Tottakai vaimolla on asiat hyvin, saa suhteen, rahat ja kullia säännöllisesti. Sulle jää mällit ja mahdolliset vaimokin taudit.