Minne spermat mieluiten
Kommentit (71)
Vastasin sisään koska ne viimeiset työnnöt ennen miehen orkkua tuntuu niin taivaallisen ihanilta. Toisaalta nautin kovasti siitä kun mies laukeaa mun päälle ja saan nähdä siemensyöksyn, se kiihottaa älyttömästi! Ja sitten taas suuhun laukeamisessa parasta on se tuhmuus ja miehen nautinnon äänet. Eli siis sisään mieluiten mutta ehdottomasti välillä muuallekin.
Vatsalle ja seläle isot lastit. M21
Ei väliä mihin lentää, kunhan näen sen syöksyn.
Takmuksesta suihinoton kautta suuhun
Vaikea valinta. Useimmiten laukean sisään mutta välillä vedän ulos ja purkaudun pakaroille. Sitten viekä sivelen ja levitän sperman.
Kaikkia noita vuorollaan. Selällekin on ihana saada spermat vaikka sitä ei näe mutta tuntee ne lämpimät roiskaukset.
Pilluun yleensä. Mutta himokkaasti lutkuttavan suun kautta vatsaan tuntuu myös aina hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Spermapankkiin
Sperbankiin Venäjälle
Kuka nyt aina samaan paikkaan haluaisi. Vaihtelu virkistää!
Hei spermanvihaaja-alapeukuttaja. Tiesitkö että sinutkin on tehty ihanasti ruiskuavasta spermasta?
Johonkin ruokalajiin mausteeksi. Nam!
Sisälle pilluun tai peppuun. Näistä vielä mieluummin peppuun koska pienempi puristus jolloin laukeaminen kestää kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin sisään koska ne viimeiset työnnöt ennen miehen orkkua tuntuu niin taivaallisen ihanilta. Toisaalta nautin kovasti siitä kun mies laukeaa mun päälle ja saan nähdä siemensyöksyn, se kiihottaa älyttömästi! Ja sitten taas suuhun laukeamisessa parasta on se tuhmuus ja miehen nautinnon äänet. Eli siis sisään mieluiten mutta ehdottomasti välillä muuallekin.
Tuntuisi minustakin kiihottavalta laueta muualle kuin vaginaan. Varsinkin jos kumppanikin siitä pitäisi. Eipä vain ole vielä onnistunut. Luonto on hoitanut siemenet perille tähän mennessä joka ainoan kerran vaikka kuinka olisin muuta suunnitellut.
Hiuksiin tietty.
Olen semi-sadisti.
Sisään joskus nieluun.