Niin masentunut et haluun kuolla oikeesti.
Täällä aiemmin jo kirjoittelin.Olen useamman erityislapsen äiti ja oon syvästi masentunut.Olo on itsetuhoinen ja tuskainen koko ajan.Olin sairaalassa kokonaiset 5 päivää ja nyt oon ollut reilun viikon kotona.Olo menee vaan huonompaan suuntaan.Sanoivat et päivystykseen voi mennä uudestaan jos olo pahenee.Mut eivät sit kuitenkaan ota tosissaan vaan pistävät heti pihalle.Olo on totaalisen epätoivoinen.
Kommentit (56)
Latenhoitoapua saamme kerran viikossa iltaisin ja perhetyö meillä käy.
ap
Menet sit päivystykseen. Kuka lapsia nyt hoitaa?
Täällä yksi yh-äiti kenellä samoja ajatuksia. Lapsia 2kpl. Pameja menee, kun ahdistus iskee,muuten yritän olla ilman niitä. Joka viikko 2pvä yritän olla ilman,että ei riippuvuutta tule. Ei ne lääkärit ym ota tosissaan, joten pakko vaan tässä paskassa maailmassa olla ilman apuja.. Olen eristäytynyt kokonaan, kun ahdistus niin suuri
Lapset ovat koulussa paitsi 2 teini-ikäistä kotona kipeenä.Toinen niistä erityislapsi. Ärsyttää kun ne sairaalasta heivaavat niin nopeesti pihalle.Sen takia päivystykseen lähteminen ei houkuta.Eivät kuuntele sitä et kotona on erityislapsia ja et täällä vaan ei pysty oleem.Makaan vaan sängyssä ja kuuntelen synkkää musaa.
Halaus sulle nro 56.Kuulostaa tutulta.
ap
Pahinta on tää tuskaisuus kun tätä ei meinaa kestää.
ap
onko sulla lääkettä tuskatiloihin? pääsetkö ulkoilemaan edes vähän joka päivä?
jos olet itsetuhoinen, sun on päästävä osastolle takaisin.
AP tässä taas.Kävin tänään omalla psykiatrilla ja se otti mun asian tosissaan.Laitto mulle lähetteen sairaalapäivystykseen ja suosituksen pidemmästä osastojaksosta.Nyt odottelen täällä sairaalapäivystyksessä.
Tuttuni kertoi kokeneensa paniikkihäiriön. Jossain vaiheessa perhe matkusti joksikin aikaa
kauas ulkomaille lomailemaan.
Hän muuttui täysin ja virkistyi >> ympäristönvaihdos.
On mulla kaikenlaisia tarvittavia.Eilen sain opamoxia ja se auttoi tuskaisuuteen mut väsymysvoli sen jälkeen niin kova et olin koko illan ihan pois pelistä.
Niin ja ulkoilua en voi edes ajatella kun on niin lamaantunut olo.
Onko teillä varaa palkata joku lastenhoitoapuun? Tietenkin henkilö, jolla on kokemusta erityislapsista.
Tarvitsisitte pitkäaikasen suunnitelman tilanteen helpottamiseksi. Ei se auta, että joudut ravaamaan päivystyksessä joka toinen päivä ja saat nappeja. Sinusta ei taida olla tilanteen muuttajaksi, joten esim. miehen pitäisi ottaa asia tosissaan ja etsiä ratkaisua.