"läskien paikka on kotona syömässä sipsejä eikä pilaamassa muiden treenihaluja"
Kuka kehtaa jättää tuollaisen lapun? No, nimettömänä tietysti. Nyt puhutaan aikuisista ihmisistä. En ymmärrä, miten joku oikeasti kehtaa tai että edes viitsii. Valvontakamerasta varmaan vielä näkyy henkilöllisyys.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/46b717aa-09b8-4c2d-801c-cd6cd4f…
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko tähän tarinaan. Kellä on kyniä ja lappusia mukana salilla? Entä mihin sä sen lapun laitat kun haluat kohdistaa sen tietylle ihmiselle? En vaan usko.
No kato, kun me töissä käyvät ihmiset usein mennään töistä suoraan salille, niin on mukana työkaukku, ja siellä on kirjoitusvälineet. Näin teker moni opiskelijakin, ja jopa niillä on kyniä ja papereita nukana nykyäänkin.
Mutta ymmärrän, tämä on kaltaisellesi yksinkertaiselle ihmiselle, joka ei ole koskasn työsdä.käynyt tai opiskellut, vaan sossupummina ikänsä elänyt, joka sossun rahoilla käy salilla, mahdotonta käsittää.
Kyseinen kirjoittaja on myös voinut nähdä Aijan treenavan salilla aiemmin ja varta vasten seuraavalla kerralla ottanut kirjoitusvälineet mukaan. Huolestuttavaa jos tällainen mieleltään sairas kirjoittelija käy jossain töissä.
"Liikunnan merkitys astuu kehiin vasta painonhallintavaiheessa". Siis kun on ensin päästy painotavoitteeseen, ja aletaan pysytellä siinä, niin sitten vastako liikkumaan :D Liikkua pitää jotenkin aina, laihdutat tai et.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin oman heippalappuni siihen alle:
"Kiitos kannustuksesta. Tästä eteenpäin käyn jo pelkästään sen vuoksi, että sinua v*tuttaisi todella paljon."
Ja myös "Sori, en tykkää sipseistä" :D
Sen verran saanut itekkin tökeröitä kommentteja, lihavana olin läski ym ja hoikkana reenattuna äijät viheltää perään ja huutelee törkeyksiä viitaten petipuuhiin. Se on ihan se ja ketun sama minkä kokonen tai mikä oot, jos lähistöllä sattuu olemaan joku jolla ei ole ihan kaikki muumit laaksossa ja katsoo oikeudekseen olla tökerö. Itse suljen korvani noilta, huutelijat ja äänekkäär muiden arvostelijat tekevät vaan itsensä hölmöiksi. Ei mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin oman heippalappuni siihen alle:
"Kiitos kannustuksesta. Tästä eteenpäin käyn jo pelkästään sen vuoksi, että sinua v*tuttaisi todella paljon."
Ja myös "Sori, en tykkää sipseistä" :D
Jep, 194 kilon massakausi ituja syömällä...
Tuo taitaa valitettavasti olla ihan normaalia salilla kuin salilla. Minä olen 51v. nainen, pituus 170cm, paino 95kg, ja olen saanut kuulla vaikka mitä huomauttelua sekä iästäni että ulkomuodostani eräällä salilla Jyväskylässä. Minuun se huomauttelu sattui niin paljon, että lopetin salilla käynnin.
Todella ikävää.Pitääkö nuo missi/mister salit perustaa erikseen ja taviksille omat?
Vierailija kirjoitti:
Tuo taitaa valitettavasti olla ihan normaalia salilla kuin salilla. Minä olen 51v. nainen, pituus 170cm, paino 95kg, ja olen saanut kuulla vaikka mitä huomauttelua sekä iästäni että ulkomuodostani eräällä salilla Jyväskylässä. Minuun se huomauttelu sattui niin paljon, että lopetin salilla käynnin.
Älä lopeta. Laitat napit korville ja kivaa musaa ja keskityt omaan reeniin👍
Mutta-- salille meneminenhän on yritystä KORJATA sitä ongelmaa? Siihen pitäisi kannustaa eikä irvailla toisen koosta. Jos ylipainoinen on salilla, hän haluaa laihtua. Mikä ongelma jollakulla siihen on? Sama kuin irvailisi miksi joku jolla on kehnot hampaat menisi hammaslääkäriin...
Toivottavasti kameroista näkyy lapun kirjoittaja ja kyseinen kuntosali(ketju) laittaa hyypiön pysyvään porttikieltoon. Yritys saa valita asiakkaansa ja sen kannattaa mahdollisimman ripeästi hankkiutua eroon liiketoimintaa häiritsevästä häiriintyneestä yksilöstä. En usko, että näin käyttäytyvää jää salilla kaipaamaan painosta riippumatta kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä lopeta. Ei ne voimannostajatkaan mitään tikkuakkoja ja ukkoja ole. Kuulokkeet päähän ja murhaava katse niin ääliötkin antaa treenata kunnioittavassa hiljaisuudessa.
Ymmärrän lihavaa, joka tulee kuntosalille tavoitteenaan pudottaa painoaan.
En ymmärrä salibarbia, joka tulee kuntosalille ottamaan selfien kolme minuuttia kahden kilon käsipainoa nosteltuaan, jonka jälkeen poistuu käymättä suihkun kautta, jotteivät meikit mene pilalle.
Muistakaa että jos joku tulee teille sanomaan jotain törkeää salilla, teillä on asiakkaana täysi oikeus kertoa siitä eteenpäin omistajalle tai työntekijöille. Sellaista salinomistajaa ei tästä maasta löydy joka ei heittäisi häirikköä lopullisesti ulos saliltaan. Useimmat salinomistajat tuntevat toisensa ja aika nopeasti sana kiirii kuka on häiriköinyt ja sellaisen naisen tai miehen treenit käyvät ainakin lähiseudun saleilla mahdottomaksi koska kukaan ei halua sellaista mainetta saleilleen joka saisi asiakkaat pysymään poissa. Tämä ala on erittäin kilpailtu ja raha on tiukassa, joten kaikki muut asiakkaat, paitsi häiriköt ovat erittäin tervetulleita.
Voin luvata sen että esimerkiksi minä salin omistajana oikein erittäin mielelläni poistan lopullisesti sellaiset henkilöt jotka eivät osaa salillani käyttäytyä. Salilla treenataan tehdäkseen itsestä parempi ihminen ja mikä on parempaa kuin tukea toista.
Vierailija kirjoitti:
Aija taisi kirjoittaa lapun itse itselleen että olisi taas joku tekosyy skipata liikunta ja mussuttaa munkkeja.
194 kiloinen laihtuisi viisi kiloa kuussa tekemättä yhtään mitään, kunhan vain lopettaisi mätön syönnin.
Sulla ei taida olla asiat ihan kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Uimahallissa kuultua: yököttää uida tuommoisten läskien valaiden kanssa.
Olen läski ja tämmöistä sain kuulla uimahallissa. Lopetin uimisen siihen.
Meidän läskien tulisi saisi tässä yhteiskunnassa olla näkymättömiä ja pysyä kotona, kunnes olemme normaalipainoisia.
Että ei tuo mitään tavat8nta ole. Siksi pysyn poissa myös kuntosaleilta.
Miksi lopetit? Ei maailmassa pidä antaa muiden puheiden vaikuttaa oli sitten lihava tai laiha.
Olen kuullut ilkeitä kommentteja ylipainoisena ja hoikkana. Ei niihin kannata kiinnittää huomiota, vaan keskittyä omaan tekemiseen ja elämään.
Mitä hyödyt vihaviesteilläsi lihavia kohtaan ????Eikö tuo olekkaan kiihoittamista VIHAAMAAN?
Itse tein taannoin "ruokaremontin" ja eikun salille läskiä hävittämään (yli 30kg) ja tilalle lihasta lisäämään. Neljä kertaa viikossa.
Salilla tuli muilta tyypeiltä tosi hyvä vastaanotto, kun isoa mahaani reippaasti vaan taputtelin ja tokaisin: "tätä tänne tulin hävittämään". Jengi vaan hymyili ja kaikki totesi ja tsemppasi"täällähän se lähtee". Ja niin sitten lähtikin. Vyötärö kapeni yli 30cm.
Sivujuonne: Kerran yksi satunnainen kaveri totesi siellä, ettei puntisalilla laihdu. Kaikki kaverit kääntyi katsomaan mua ja sitten räjähdettiin joukolla nauramaan. Kaverit sitten kertoi tälle mun edistyksestäni, joka siinä vaiheessa oli about 25kg pudotusta.
Terkkuja Raision Kerttulan liikuntahalliin.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa että jos joku tulee teille sanomaan jotain törkeää salilla, teillä on asiakkaana täysi oikeus kertoa siitä eteenpäin omistajalle tai työntekijöille. Sellaista salinomistajaa ei tästä maasta löydy joka ei heittäisi häirikköä lopullisesti ulos saliltaan. Useimmat salinomistajat tuntevat toisensa ja aika nopeasti sana kiirii kuka on häiriköinyt ja sellaisen naisen tai miehen treenit käyvät ainakin lähiseudun saleilla mahdottomaksi koska kukaan ei halua sellaista mainetta saleilleen joka saisi asiakkaat pysymään poissa. Tämä ala on erittäin kilpailtu ja raha on tiukassa, joten kaikki muut asiakkaat, paitsi häiriköt ovat erittäin tervetulleita.
Voin luvata sen että esimerkiksi minä salin omistajana oikein erittäin mielelläni poistan lopullisesti sellaiset henkilöt jotka eivät osaa salillani käyttäytyä. Salilla treenataan tehdäkseen itsestä parempi ihminen ja mikä on parempaa kuin tukea toista.
Onko normaalipainoinen ja salilla käyvä sinusta siis parempi ihminen? Salin omistajana sinulla on vähintäänkin kyseenalainen arvomaailma.
Vierailija kirjoitti:
Aija 160/194 voisi olla puoli vuotta syömättä.
Sinä taas voisit pitää turpasi kiinni lopun elämääsi.
Ai sinä olet se i d i o o t ti, joka kirjoitti tuon edellisen tekstin?