"läskien paikka on kotona syömässä sipsejä eikä pilaamassa muiden treenihaluja"
Kuka kehtaa jättää tuollaisen lapun? No, nimettömänä tietysti. Nyt puhutaan aikuisista ihmisistä. En ymmärrä, miten joku oikeasti kehtaa tai että edes viitsii. Valvontakamerasta varmaan vielä näkyy henkilöllisyys.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/46b717aa-09b8-4c2d-801c-cd6cd4f…
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahallissa kuultua: yököttää uida tuommoisten läskien valaiden kanssa.
Olen läski ja tämmöistä sain kuulla uimahallissa. Lopetin uimisen siihen.
Meidän läskien tulisi saisi tässä yhteiskunnassa olla näkymättömiä ja pysyä kotona, kunnes olemme normaalipainoisia.
Että ei tuo mitään tavat8nta ole. Siksi pysyn poissa myös kuntosaleilta.
Olin mieheni kanssa uimahallissa ennen koronaa. Siellä oli noin 30v nainen jolla oli ylipainoa suht paljon. Niin joku noin 60v mies meni ihan erikseen sanomaan sille, että hei, miksi tulet pilaamaan toisten päivää hyllyvine vartaloineen ja selluliitteineen. Kukaan ei halua nähdä tuollaista ja tekisit itsellesi jotain. Sitten tämä todelline herrasmies osotti miestäni ja sanoi kovaan ääneen. Katso tuota miestä, niin näet miten ollaan kunnossa ja syödään oikein. Tuo mies ei syö pullaa. Tämä nainen oli ihan kauhuissaan. Jähmettyi ja oli alkamassa itkemään. Mieheni on kunnossa ja uimavartalo
Mieheni kuuli tämän kaiken ja meni avautumaan sille papalle. Mikä sinä olet tuomitsemaan muita, kun itse olet kalsarit jalassa ja raskausvatsalla haukut muita. Voisit pitää mielipitees toisista ihan omana tietona ja tossa iässä luulisi jo olevan jonkinlaisia tapoja. Mieheni sitten haukkui sen ukon täysin ja pappa lähti paniikissa pois.
Mieheni meni tämän nuoren naisen luokse ja pahoitteli tilannetta jne. Niin tämä nainen kertoi, että yrittää pikkuhiljaa ottaa raskauskiloja pois, mutta on aina väsynyt ja uimahalliinkin tuli ekaa kertaa ja väkisin kaiken väsymyksen keskellä ja sitä omaa aikaa ei niin ole, ja sitten saa heti kuunnella tällaista. Mieheni sitten sanoi hänelle, että jos tarvit apua tässä projektissa, niin voin auttaa. Uimahallilla on myös kuntosali ja uinti ja sali kuuluu samaan pakettiin. Niinpä he alkoivat yhdessä treenaamaan uimaan. Mieheni otti siitä naisesta ns projektin. Nyt 2v myöhemmin tämä on nainen 35v kg laihtunut ja lihasta tullut tilalle ja meistä on tullut ystäviä. Hän on ikuisesti kiitollinen miehelleni, että tuntematon ihminen auttaa. Tiedän, mieheni on hieno ja välittävä mies.
Ja koko uimahalli nousi taputtamaan? Kaikenlaisia satuja ihmiset jaksaa tänne kirjoittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahallissa kuultua: yököttää uida tuommoisten läskien valaiden kanssa.
Olen läski ja tämmöistä sain kuulla uimahallissa. Lopetin uimisen siihen.
Meidän läskien tulisi saisi tässä yhteiskunnassa olla näkymättömiä ja pysyä kotona, kunnes olemme normaalipainoisia.
Että ei tuo mitään tavat8nta ole. Siksi pysyn poissa myös kuntosaleilta.
Miksi pahastua yhden ääliön mielipiteestä? Hän voi olla 1/1000000.
Takaisin uimaan vaan.
Toden totta. Pitäkään nyt ihmiset puolianne hyvänen aika. Jos joku sanoo tuollaista, niin sanokaa nyt hyvät ihmiset takaisin. Jotain tyyliin, että älä muuta sano minuakin ällöttää uida idioottien kanssa, voi vaikka tyhmyys tarttua, pysy kauempana.
Nämä tarinat ovat hivenen epäuskottavia.
Toki tällä palstalla tästä saa hyvin jutunjuurta. Aiempi kommentoija käski toisen jo "vetää itsensä kiikkuun".
Vaikea uskoa, että aikuiset täällä kirjoittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Pakko nostaa painoja, jos haluaa sen kokoinen laihtua, koska mikään muu liikunta ei ole riittävän tehokasta.
Siis mitä? Juuri päinvastoinhan tuo menee. Mitä lihavampi, sitä pienempi liikunta jo vaikuttaa.
Laiha ja kevyt ihminen tarvitsee jo muuta kuin vähän kävelyä.
En ole koskaan kuullut kenenkään haukkuvan ääneen lihavia missään. Olisko niin, että lihava olettaa muiden ajattelevan ilkeästi hänen painostaan ja sitten kertoo, että ihmiset haukkuvat. Lihava voi nähdä joidenkin katseessa arvostelua, vaikka toinen katsoisi ihan tavallisesti. Jotkut lihavat tekevät ihan itse painostaan ongelman itselleen. Muiden (hänen omasta mielestään) ”arvostelevat katseet” ovat vain tekosyy olla menemättä salille ja lenkille.
Ketähän siellä tillistellään, jotta motivaatio ei notkahtelisi alasuuntaan? Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö läskin näkeminen pikemminkin motivoi treenaamaan veren maku suussa, ettei itse liho? Lapussa ei ole mitään logiikkaa.
Pakko nostaa painoja, jos haluaa sen kokoinen laihtua, koska mikään muu liikunta ei ole riittävän tehokasta.
Hei
Liikunta ei laihduta, vaan ruokavalio. Liikunnan merkitys astuu kehiin vasta painonhallintavaiheessa. Laihdutttaa sillä voi vain muutamia kiloja.Tämä asia on ollut tiedossa jo kauan. Jos olisit edes joskus lukenut aiheesta j8tain, niin tietäisit tämän.
Eli jos istun koko päivän katsomassa Netflixiä ja syömässä kasvissosekeittoa, mehukeittoa sekä ruisleipää, laihdun?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut kenenkään haukkuvan ääneen lihavia missään. Olisko niin, että lihava olettaa muiden ajattelevan ilkeästi hänen painostaan ja sitten kertoo, että ihmiset haukkuvat. Lihava voi nähdä joidenkin katseessa arvostelua, vaikka toinen katsoisi ihan tavallisesti. Jotkut lihavat tekevät ihan itse painostaan ongelman itselleen. Muiden (hänen omasta mielestään) ”arvostelevat katseet” ovat vain tekosyy olla menemättä salille ja lenkille.
Sitten et vain itse ole ollut riittävän lihava.
Mä olen vain raskaana ja mullekin tullaan sanomaan että laihduta. Tosin mä sanon myös takasin, että tämä ympärysmitta sentään paranee heti kun vauva syntyy, sun äo ei taida nousta millään.
Voin vain kuvitella paljonko ylipainoiset saa näitä kommentteja. Ja koska joka salilla on tällainen itseään täynnä oleva törkimys, niin ei sinne halua mennä jos yhtään arveluttaa oma keho. Uimahalleissa sentään yleensä on kaikenmuotoisia mummoja, niin siellä on vähän turvallisempi olo.
liikkua kannattaa ihan painosta huolimatta kaiken kokoisten ja ikäisten
Vierailija kirjoitti:
Eli jos sinä et ole törmännyt johonkin ilmiöön, niin sitä ei ole? Käsittämätöntä, miten yksinkertaisia jotkut ovat.
Outo lappu. Ei ne treenihalut ole kuin omalla vastuulla, jos et pysty, lopeta.
Tuopa juuri ongelmasi onkin. Et voi kuvitella palaavasi nykyiseen lihottavaan elämäntapaasi, vaan ruokatapojen muutos ja liikunnan lisääminen on pysyvä elämänmuutos.
Masennus aiheuttaa näköalattomuutta ja edistää kuolemaa. Sinulla on se lihavuuden taustalla, joko syynä tai seurauksena.
Etkö rakasta ketään? Vanhempia, lemmikkiä...? Elä rakkaidesi vuoksi ja opettele tykkäämään itsestäsi. Itseinhosi on lopulta itsekkyyttä ja itsekeskeisyyttä, vellot paskassa koska se on helpointa.