Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"läskien paikka on kotona syömässä sipsejä eikä pilaamassa muiden treenihaluja"

Vierailija
29.09.2021 |

Kuka kehtaa jättää tuollaisen lapun? No, nimettömänä tietysti. Nyt puhutaan aikuisista ihmisistä. En ymmärrä, miten joku oikeasti kehtaa tai että edes viitsii. Valvontakamerasta varmaan vielä näkyy henkilöllisyys.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/46b717aa-09b8-4c2d-801c-cd6cd4f…

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin oman heippalappuni siihen alle:

"Kiitos kannustuksesta. Tästä eteenpäin käyn jo pelkästään sen vuoksi, että sinua v*tuttaisi todella paljon."

Ja myös  "Sori, en tykkää sipseistä" :D

Jep, 194 kilon massakausi ituja syömällä...

Mene sinä mussuttaja vaikka vetämään itsesi kiikkuun.

Vierailija
62/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein taannoin "ruokaremontin" ja eikun salille läskiä hävittämään (yli 30kg) ja tilalle lihasta lisäämään. Neljä kertaa viikossa.

Salilla tuli muilta tyypeiltä tosi hyvä vastaanotto, kun isoa mahaani reippaasti vaan taputtelin ja tokaisin: "tätä tänne tulin hävittämään". Jengi vaan hymyili ja kaikki totesi ja tsemppasi"täällähän se lähtee". Ja niin sitten lähtikin. Vyötärö kapeni yli 30cm.

Sivujuonne: Kerran yksi satunnainen kaveri totesi siellä, ettei puntisalilla laihdu. Kaikki kaverit kääntyi katsomaan mua ja sitten räjähdettiin joukolla nauramaan. Kaverit sitten kertoi tälle mun edistyksestäni, joka siinä vaiheessa oli about 25kg pudotusta.

Terkkuja Raision Kerttulan liikuntahalliin.

Oikein joukolla nauroitte. Teillähän oli kivaa, kun saitte nolata yhden ihmisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa että jos joku tulee teille sanomaan jotain törkeää salilla, teillä on asiakkaana täysi oikeus kertoa siitä eteenpäin omistajalle tai työntekijöille. Sellaista salinomistajaa ei tästä maasta löydy joka ei heittäisi häirikköä lopullisesti ulos saliltaan. Useimmat salinomistajat tuntevat toisensa ja aika nopeasti sana kiirii kuka on häiriköinyt ja sellaisen naisen tai miehen treenit käyvät ainakin lähiseudun saleilla mahdottomaksi koska kukaan ei halua sellaista mainetta saleilleen joka saisi asiakkaat pysymään poissa. Tämä ala on erittäin kilpailtu ja raha on tiukassa, joten kaikki muut asiakkaat, paitsi häiriköt ovat erittäin tervetulleita.

Voin luvata sen että esimerkiksi minä salin omistajana oikein erittäin mielelläni poistan lopullisesti sellaiset henkilöt jotka eivät osaa salillani käyttäytyä. Salilla treenataan tehdäkseen itsestä parempi ihminen ja mikä on parempaa kuin tukea toista.

Tiedoksesi että ylipainoinen ihminen ei ole yhtään sen huonompi ihminen kuin muutkaan.

Vierailija
64/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin oman heippalappuni siihen alle:

"Kiitos kannustuksesta. Tästä eteenpäin käyn jo pelkästään sen vuoksi, että sinua v*tuttaisi todella paljon."

Ja myös  "Sori, en tykkää sipseistä" :D

Jep, 194 kilon massakausi ituja syömällä...

Runkkaatko samalla, kun kirjoitat näitä viestejäsi? Etkö muuten tule kuin solvaamalla muita? Laita tänne yhteystietosi, niin setä tulee auttamaan sinua. Takaan että voihkit. Teikäläiset on parhaita. Teitä kun panee kunnolla a nukseen, niin ensin te vastustelette, mutta sitten huudatte- endin kivusta ja sitten nautinnosta.

Vierailija
65/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tein taannoin "ruokaremontin" ja eikun salille läskiä hävittämään (yli 30kg) ja tilalle lihasta lisäämään. Neljä kertaa viikossa.

Salilla tuli muilta tyypeiltä tosi hyvä vastaanotto, kun isoa mahaani reippaasti vaan taputtelin ja tokaisin: "tätä tänne tulin hävittämään". Jengi vaan hymyili ja kaikki totesi ja tsemppasi"täällähän se lähtee". Ja niin sitten lähtikin. Vyötärö kapeni yli 30cm.

Sivujuonne: Kerran yksi satunnainen kaveri totesi siellä, ettei puntisalilla laihdu. Kaikki kaverit kääntyi katsomaan mua ja sitten räjähdettiin joukolla nauramaan. Kaverit sitten kertoi tälle mun edistyksestäni, joka siinä vaiheessa oli about 25kg pudotusta.

Oikein joukolla nauroitte. Teillähän oli kivaa, kun saitte nolata yhden ihmisen.

No kuule ei nolattu. Ihan hyvässä hengessä siinä kaikki oltiin.

Vierailija
66/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule ei nolattu. Ihan hyvässä hengessä siinä kaikki oltiin.

Juu siltä kuulostaa. Kaikkihan siitä tykkää, että omille puheille nauretaan joukolla.

Vierailija
67/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksihän sinne salille mennään, että päästäisiin parempaan kuntoon. Ei ne lihaskimputkaan ole aina olleet lihaskimppuja, vaan aloittaneet joskus nollista. Kaiken kokoiset ja -näköiset on tervetulleita salille, ja jos ei ole, vie rahasi muualle!

Vierailija
68/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette täysin tervetulleita kuntosaleille, ylipainoiset! Ei se teitä ihmisinä mihinkään muuta, paljonko painatte tai ette paina. Tätä asiaa monet täysin kyvyttömiä näkemään, vaan sen sijaan heille ei ole sitä perus ihmisyyttä, joka jokaisessa ihmisessä on. Näkemyksensä ihmisestä on sen sijaan materialistinen. He eivät myöskään ajattele, miten itse tahtoisivat tulla kohdelluiksi. Miten siitä kukaan voi ees saada nautintoa, et näkee toisen loukkaantuvan.

Vierailija
69/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soffi Blörffillä paloi silmät kun joku mies oli raihnaisissa rantashortseissa teenaamassa.

Vierailija
70/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava voi aina laihtua. Tuollainen idiootti joka jättää noita lappuja ei taas kykene tulemaan älykkäämmäksi millään määrällä harjoittelua. 

Vierailija
71/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni tuollaisen vihaviestin saaminen innostaisi vielä enemmän käymään ko. salilla.

Näkisivätpä haukkuneet sitten muodonmuutoksen ihan omin, läskeistäni kärsinein silmäkalvoin.

Hyvät voimafantasiat. Totuus: kahden viikon päästä olisit palannut sohvalle sipsien pariin

Vierailija
72/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kirjoittaa vastauksen: pakkomielteisten paikka on suljetulla osastolla, ei kuntosalilla. Mieluummin läski kuin sairaudentunnoton hullu.

Vierailija
73/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kansalaisaktivismia. Kyllä minua ainakin ällöttää käyttää laitteita lihavien jälkeen ja tämän takia salitreenit jää usein vaillinaisiksi, kun en saa tehtyä kaikkia niitä liikkeitä mitä haluaisin.

Vierailija
74/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni tuollaisen vihaviestin saaminen innostaisi vielä enemmän käymään ko. salilla.

Näkisivätpä haukkuneet sitten muodonmuutoksen ihan omin, läskeistäni kärsinein silmäkalvoin.

Hyvät voimafantasiat. Totuus: kahden viikon päästä olisit palannut sohvalle sipsien pariin

"pakkomielteisten paikka on suljetulla osastolla, ...Mieluummin läski kuin sairaudentunnoton hullu"

Vierailija
75/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallissa kuultua: yököttää uida tuommoisten läskien valaiden kanssa.

Olen läski ja tämmöistä sain kuulla uimahallissa. Lopetin uimisen siihen.

Meidän läskien tulisi saisi tässä yhteiskunnassa olla näkymättömiä ja pysyä kotona, kunnes olemme normaalipainoisia.

Että ei tuo mitään tavat8nta ole. Siksi pysyn poissa myös kuntosaleilta.

Mä varmaan olisin heittänyt takaisin että valaathan nimenomaan kuuluvat veteen XD

Vierailija
76/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän läskien tulisi saisi tässä yhteiskunnassa olla näkymättömiä ja pysyä kotona, kunnes olemme normaalipainoisia.

läskeissä ei uimahallissa häiritse ne varsinaiset läskit vaan se, että vesijuoksijat eivät peseydy eivätkä kastele hiuksiaan suihkussa vaan altaassa ja löyhkäävät pullolliselta hajuvettä. ja vesijuoksijat ovat usein juuri noita läskejä

Vierailija
77/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee pitkähkö laihis, kun ohjeiden mukaan alkaa pudottaa puoli kiloa viikossa. 194 kilosta 64 kiloon on matkaa 130 kiloa, eli 260 viikkoa. Tasan viiden vuoden laihis. Näkispä vaan.

Ei kannata edes aloittaa.

Vierailija
78/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuja on vakavasti häiriintynyt. Samaa voi sanoa rasisteista ja muista vihaajista.

Tiettyyn pisteeseen heitä voi heidän hulluudessaan ymmärtää, muttei ikinä hyväksyä. Hoitaa heidät pitäisi vaikka väkisin.

Tuo lappu olisi pitänyt 1. Kuvata löytöpaikassaan ja 2. Toimittaa saliyrittäjälle sekä 3. Julkaista uutisena tai mielipideosiossa yrittäjän nimi mainiten, ellei tämä luvannut puuttua asiaan.

Ehkä näin on toimittukin, en lue iltapaskoja periaatteesta.

Vierailija
79/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin mieheni kanssa uimahallissa ennen koronaa. Siellä oli noin 30v nainen jolla oli ylipainoa suht paljon. Niin joku noin 60v mies meni ihan erikseen sanomaan sille, että hei, miksi tulet pilaamaan toisten päivää hyllyvine vartaloineen ja selluliitteineen. Kukaan ei halua nähdä tuollaista ja tekisit itsellesi jotain. Sitten  tämä todelline herrasmies osotti miestäni ja sanoi kovaan ääneen. Katso tuota miestä, niin näet miten ollaan kunnossa ja syödään oikein. Tuo mies ei syö pullaa. Tämä nainen oli ihan kauhuissaan. Jähmettyi ja oli alkamassa itkemään. Mieheni on kunnossa ja uimavartalo

Mieheni kuuli tämän kaiken ja meni avautumaan sille papalle. Mikä sinä olet tuomitsemaan muita, kun itse olet kalsarit jalassa ja raskausvatsalla haukut muita. Voisit pitää mielipitees toisista ihan omana tietona ja tossa iässä luulisi jo olevan jonkinlaisia tapoja. Mieheni sitten haukkui sen ukon täysin ja pappa lähti paniikissa pois.

Mieheni meni tämän nuoren naisen luokse ja pahoitteli tilannetta jne. Niin tämä nainen kertoi, että yrittää pikkuhiljaa ottaa raskauskiloja pois, mutta on aina väsynyt ja uimahalliinkin tuli ekaa kertaa ja väkisin kaiken väsymyksen keskellä ja sitä omaa aikaa ei niin ole, ja sitten saa heti kuunnella tällaista. Mieheni sitten sanoi hänelle, että jos tarvit apua tässä projektissa, niin voin auttaa. Uimahallilla on myös kuntosali ja uinti ja sali kuuluu samaan pakettiin. Niinpä he alkoivat yhdessä treenaamaan uimaan. Mieheni otti siitä naisesta ns projektin. Nyt 2v myöhemmin tämä on nainen 35v kg laihtunut ja lihasta tullut tilalle ja meistä on tullut ystäviä. Hän on ikuisesti kiitollinen miehelleni, että tuntematon ihminen auttaa. Tiedän, mieheni on hieno ja välittävä mies.

Vierailija
80/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Läskien" paikka on ihan missa vaan haluavat. Sehän on vain hyvä, jos on motivoitunut liikkumaan. Hittojako toisten paino tai muut ominaisuudet minulle kuuluvat, eikä varsinkaan minulla ole mitään oikeutta yrittää kieltää toisia liikkumasta. Toiset ihmiset eivät ole minun viihdettäni.

Tämä olisi kaikenkarvaisten typerien lappujen jättelijöiden hyvä toistaa itselleen säännöllisin välein.