"läskien paikka on kotona syömässä sipsejä eikä pilaamassa muiden treenihaluja"
Kuka kehtaa jättää tuollaisen lapun? No, nimettömänä tietysti. Nyt puhutaan aikuisista ihmisistä. En ymmärrä, miten joku oikeasti kehtaa tai että edes viitsii. Valvontakamerasta varmaan vielä näkyy henkilöllisyys.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/46b717aa-09b8-4c2d-801c-cd6cd4f…
Kommentit (92)
Pahimmullaan tuollaisen viestittelyn salliminen aiheuttaa haittaa ja ansionmenetystä kuntosaliyrittäjän toiminnalle, joka kuitenkin myy palvelua kaikille maksaville asiakkaille. Siis bannit viestittäjälle, eikä enää tulemista ko. salille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahallissa kuultua: yököttää uida tuommoisten läskien valaiden kanssa.
Olen läski ja tämmöistä sain kuulla uimahallissa. Lopetin uimisen siihen.
Meidän läskien tulisi saisi tässä yhteiskunnassa olla näkymättömiä ja pysyä kotona, kunnes olemme normaalipainoisia.
Että ei tuo mitään tavat8nta ole. Siksi pysyn poissa myös kuntosaleilta.
Miksi pahastua yhden ääliön mielipiteestä? Hän voi olla 1/1000000.
Takaisin uimaan vaan.
Voi kun olisikin vain yhden ääliön mielipide. En ole sama kirjoittaja, mutta lihoin väliaikaisesti reilusti ylipainoksi ehkäisyn ja masennuslääkkeiden käytön myötä. Nälviminen oli jokapäiväistä, kassajonossa pyöriteltiin silmiä ja rullaportaissa haukuttiin kun mun ohi ei päässyt kulkemaan. Jos lounasravintolaan eksyi tympeämpiä tyyppejä, sanottiin päin naamaa että "oot ollut ruoka-aikaan kotona". Ei lihavilla ole tässä maailmassa ihmisarvoa, ellet ole pohjois-korealainen.
Vierailija kirjoitti:
Ikävästihän tuo on kirjoitettu, mutta täytyy nyt kuitenkin muistaa ettei kukaan normaali tuollaista kirjoittelisi. Tekstistä voi päätellä että ihminen on joko suoraan psyykkisesti sairas, tai luonnevikainen. Heitä on tietty prosentti keskuudessamme.
Tämä. Ei ne laihat ja hyväkroppaisetkaan hyväksy tuollaista kirjoittelua ja heitä kuvottaa tuollaisia kirjoittelevat ihmiset. Nämä hullut vaan yrittävät luoda kuvaa, että kaikki ajattelisivat noin, mikä ei pidä paikkaansa. Lihava voi aina laihtua, mutta hullu pysyy hulluna.. yksin ja hyljeksittynä. Kukaan ei halua tuollaista lähelleen.
Ihminen, joka tuollaisia lappuja kirjoittaa, ei yksinkertaisesti ole päästään terve.
Plussakokoisten paikka todellakin on kuntosali! Sinne vaan, mä ainakin ilahdun jos näen ylipainoisten huolehtivan terveydestään. Läheiseni on lihonut paljon eikä kehtaa mennä kuntosalille koska pelkää arvosteluja.
Njaa .. jos saisin valita menenkö salille, jossa on pelkästään kovaan kuntoon itsensä treenanneita vaiko salille jossa on pelkästään lihavia ihmisiä, niin paljon mieluummin menisin sinne lihavien kanssa treenaamaan.
Noille kisakuntoon treenailijoille voisi muutenkin olla se ihan oma paikkansa missä treenaavat ei niitä kestä kukaan katsella muuta kuin he itse.
Mä en usko tähän tarinaan. Kellä on kyniä ja lappusia mukana salilla? Entä mihin sä sen lapun laitat kun haluat kohdistaa sen tietylle ihmiselle? En vaan usko.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko tähän tarinaan. Kellä on kyniä ja lappusia mukana salilla? Entä mihin sä sen lapun laitat kun haluat kohdistaa sen tietylle ihmiselle? En vaan usko.
Ei oo pakko jos ei haluu hei. Mutta totuus on monesti tarua ihmeellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on totta, mutta totta kai tuo näzzi on saatava kiinni mahdollisimman pian...
Voitko perustella, miksi lihavat eivät saisi parantaa kuntoaan ja yrittää pudottaa painoaan?
Tehköön sen metsässä.
Mene itse ja jää sinne. Maailma ei tarvitse kaltaisiaai itsekeskeisiä ja 8tsekkäitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Aija taisi kirjoittaa lapun itse itselleen että olisi taas joku tekosyy skipata liikunta ja mussuttaa munkkeja.
194 kiloinen laihtuisi viisi kiloa kuussa tekemättä yhtään mitään, kunhan vain lopettaisi mätön syönnin.
Miksi joku kirjoittaisi itselleen lapun, t y p e r y s! Taidat olla koulukiusaaja itse, varmaan olet rääkännyt muutamaa lasta alakouluvuosinasi ja nyt nautit kun pääset låskejä haukkumaan.
Yhden asian minä teistä olen oppinut , teillä on mitätön itsetunto. Ainut tapa,millä saatte itsetuntoabne nostettua on toisten mitätöinti.
Vierailija kirjoitti:
No kato, kun me töissä käyvät ihmiset usein mennään töistä suoraan salille, niin on mukana työkaukku, ja siellä on kirjoitusvälineet. Näin teker moni opiskelijakin, ja jopa niillä on kyniä ja papereita nukana nykyäänkin.
Mutta ymmärrän, tämä on kaltaisellesi yksinkertaiselle ihmiselle, joka ei ole koskasn työsdä.käynyt tai opiskellut, vaan sossupummina ikänsä elänyt, joka sossun rahoilla käy salilla, mahdotonta käsittää.
Oli kyllä hävytön ihminen ja ansaitsisi porttikiellon salille. Minusta on aivan mahtavaa, että salilla treenaa eri kokoisia ihmisiä. Minä olin todella ylipainoinen ja arka sinne hakeutuessani ja muutama vuosi myöhemmin kysyttiin olinko henkilökuntaa. Et voi tietää mitä kukakin on ollut kun ne ensimmäisenä päivänä on ovesta kulkeneet. Menestystarinoita on aina ihana seurata hiljaa sivusta ja kannustaa joko ääneen tai äänettömästi. Minuakin on kannustettu ja paljon. Ihanan liikuttavia ihmisiä kehonrankentajien yhteisössä. Iilimato jonka tämä ihminen kohtasi ei kuulu meihin.
Vierailija kirjoitti:
Njaa .. jos saisin valita menenkö salille, jossa on pelkästään kovaan kuntoon itsensä treenanneita vaiko salille jossa on pelkästään lihavia ihmisiä, niin paljon mieluummin menisin sinne lihavien kanssa treenaamaan.
Noille kisakuntoon treenailijoille voisi muutenkin olla se ihan oma paikkansa missä treenaavat ei niitä kestä kukaan katsella muuta kuin he itse.
Mistä sellainen nyt tuli mieleen, että haukkujat olisivat jotain kisailijoita? Ei sellaisilla nyt varmaankaan ole aikaa tuijotella muiden tekemisiä. Tästä jutusta nyt varmaan taas saa bodarifoobikot vettä myllyynsä, vaikka lapun kirjoittaja ilmeisesti vain perusjuntti vailla käytöstapoja. Tuntuu vähän, että treenattua ja lihaksikasta kroppaa saa kyllä arvostella, eikä kukaan pahastu.
Vierailija kirjoitti:
Meidän läskien tulisi saisi tässä yhteiskunnassa olla näkymättömiä ja pysyä kotona, kunnes olemme normaalipainoisia.
Uimaan vaan! Pahempi se on kommentoijan pään sisältö. Sitä on vaikea korjata. Rasvan pystyy nääs aina polttamaan, jos itse haluaa. Pakko ei ole. Jokainen saa olla just niinkuin on! Jos joitain se haittaa voi hän itse poistua paikalta. Pahat sanat satuttaa, mut oikeesti, haistattakaa mielessänne pitkät tommosille ja eläkää elämäänne niinkuin haluutte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pahastua yhden ääliön mielipiteestä? Hän voi olla 1/1000000.
Takaisin uimaan vaan.
Voi kun olisikin vain yhden ääliön mielipide. En ole sama kirjoittaja, mutta lihoin väliaikaisesti reilusti ylipainoksi ehkäisyn ja masennuslääkkeiden käytön myötä. Nälviminen oli jokapäiväistä, kassajonossa pyöriteltiin silmiä ja rullaportaissa haukuttiin kun mun ohi ei päässyt kulkemaan. Jos lounasravintolaan eksyi tympeämpiä tyyppejä, sanottiin päin naamaa että "oot ollut ruoka-aikaan kotona". Ei lihavilla ole tässä maailmassa ihmisarvoa, ellet ole pohjois-korealainen.
En yhtään epäile kokemuksiasi. Luulen silti että on selkeä enemmistö meitä jotka eivät kommentoi mitään ja ajattelevat ihmisarvon olevan painosta riippumaton asia. Itseäni vain myötähävettää kun joku on niin kamala että aukoo päätä toisten painosta. Oma äitini esimerkiksi on tämmöinen, onneksi tekee sen selän takana. Saat uskoa ettei ole hänen ainoa luonnevikansa.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni tuollaisen vihaviestin saaminen innostaisi vielä enemmän käymään ko. salilla.
Näkisivätpä haukkuneet sitten muodonmuutoksen ihan omin, läskeistäni kärsinein silmäkalvoin.
Ja treenipaitaan joku veemäinen teksti, josta selviää kenelle on tarkoitettu. On niitä noloja ihmisiä, ne eivät lopu.
Tämähän tässä onkin niin tekopyhää näillä kuittailijoilla, kun ensin haukutaan kuinka maataan sohvalla sipsiä syömässä, mutta pasmat menevät sekaisin kun se laihduttaja käykin salilla, uimassa tai kuntopoluilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo pakko jos ei haluu hei. Mutta totuus on monesti tarua ihmeellisempää.
Tämä. Minä olen todistanut vaikka miten monta kertaa aikuisten ihmisten käytöshäiriöitä. Ei ole yhtään tavatonta että ihmiset kiusaavat toisiaan aivan urpoilla tavoilla.
Laittaisin oman heippalappuni siihen alle:
"Kiitos kannustuksesta. Tästä eteenpäin käyn jo pelkästään sen vuoksi, että sinua v*tuttaisi todella paljon."
Vierailija kirjoitti:
Minusta pitäisi mainita kuntosalin nimi.
Ei kai se ole sen kuntosalin omistajan vika jos siellä sattuu käymään yksi ääliö. Tuskin sitä lappua on talon puolesta kirjoitettu kuitenkaan.
Toivottavasti tajuatte että suurin osa ihmisistä pitää tämmöistä kommentointia kamalan ja junttina eikä yhdy mielipiteeseen. Miten läskit edes voisivat olla piilossa kun puolet alkaa olla sellaisia?
Niitä ikäviä kommentteja kiusaajat keksivät kaikkein ilmeisimmistä asioista.