Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"läskien paikka on kotona syömässä sipsejä eikä pilaamassa muiden treenihaluja"

Vierailija
29.09.2021 |

Kuka kehtaa jättää tuollaisen lapun? No, nimettömänä tietysti. Nyt puhutaan aikuisista ihmisistä. En ymmärrä, miten joku oikeasti kehtaa tai että edes viitsii. Valvontakamerasta varmaan vielä näkyy henkilöllisyys.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/46b717aa-09b8-4c2d-801c-cd6cd4f…

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitäisi mainita kuntosalin nimi.

Vierailija
2/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö läskin näkeminen pikemminkin motivoi treenaamaan veren maku suussa, ettei itse liho? Lapussa ei ole mitään logiikkaa.

Pakko nostaa painoja, jos haluaa sen kokoinen laihtua, koska mikään muu liikunta ei ole riittävän tehokasta.

Vierailija
4/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa kuultua: yököttää uida tuommoisten läskien valaiden kanssa.

Olen läski ja tämmöistä sain kuulla uimahallissa. Lopetin uimisen siihen.

Meidän läskien tulisi saisi tässä yhteiskunnassa olla näkymättömiä ja pysyä kotona, kunnes olemme normaalipainoisia.

Että ei tuo mitään tavat8nta ole. Siksi pysyn poissa myös kuntosaleilta.

Vierailija
5/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisten paikka on nimenomaan kuntosalilla! Itse ahkerana liikkujana olen iloinen, kun näen salilla ihmisiä parantamassa lihaskuntoaan. Enemmän häiritsee ne, joille oma berberi on tärkein, eikä huomioi muita. Muuten ei salilla edes ehdi katselemaan muita. Paitsi, jos on tullut sinne vain tuijottelemaan ja silloin on itse väärässä paikassa.

Vierailija
6/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän läskien tulisi saisi tässä yhteiskunnassa olla näkymättömiä ja pysyä kotona, kunnes olemme normaalipainoisia.

Miksi pahastua yhden ääliön mielipiteestä? Hän voi olla 1/1000000.

Takaisin uimaan vaan.

Vierailija
7/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on totta, mutta totta kai tuo näzzi on saatava kiinni mahdollisimman pian...

Voitko perustella, miksi lihavat eivät saisi parantaa kuntoaan ja yrittää pudottaa painoaan?

Vierailija
8/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö läskin näkeminen pikemminkin motivoi treenaamaan veren maku suussa, ettei itse liho? Lapussa ei ole mitään logiikkaa.

Pakko nostaa painoja, jos haluaa sen kokoinen laihtua, koska mikään muu liikunta ei ole riittävän tehokasta.

Hei

Liikunta ei laihduta, vaan ruokavalio. Liikunnan merkitys astuu kehiin vasta painonhallintavaiheessa. Laihdutttaa sillä voi vain muutamia kiloja.Tämä asia on ollut tiedossa jo kauan. Jos olisit edes joskus lukenut aiheesta j8tain, niin tietäisit tämän.

Vierailija
9/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen, jolla on aikaa kiinnittää toisten ihmisten ulkonäköön tai tekemisiin salilla, ei oikeasti ole siellä keskittymässä omaan treeniinsä.

Vierailija
10/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihtuminen tapahtuu syömällä, ei painoja nostamalla.

Vierailija
11/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni tuollaisen vihaviestin saaminen innostaisi vielä enemmän käymään ko. salilla.

Näkisivätpä haukkuneet sitten muodonmuutoksen ihan omin, läskeistäni kärsinein silmäkalvoin.

Vierailija
12/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joskus vielä haluat ja pystyt mennä uimaan ja treenaamaan. Ja sano seuraavalle määkijälle, että jos ei halua uida samassa paikassa sun kanssa, niin painukoon sitten v***tuun sieltä altaasta.

Vierailija
13/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

just näin!

Vierailija
14/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tuo on sinusta tärkeintä tässä, ei toisen sheimaaminen? Olet täysin empatiakyvytön 7hminen. Yökötys!

Vierailija
15/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on totta, mutta totta kai tuo näzzi on saatava kiinni mahdollisimman pian...

Voitko perustella, miksi lihavat eivät saisi parantaa kuntoaan ja yrittää pudottaa painoaan?

Tehköön sen metsässä.

Miksi? Sun paikkasi tuntuu olevan metsässä, jos et pysty toimia normaalisti muiden ihmisten kanssa.

Vierailija
16/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

just näin!

Nimenomaan EI noin.

Vierailija
17/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä. Kukaan ei voi tietää toisen ihmisen lihomisen syytä. Melkein kaikilla hengenvaarallisesti lihavilla on joku trauma taustalla. Voi myös olla sairaus tai lääkkeet syy lihomiseen. Pitäis ihmisen silti saada liikkua, oli minkäkokoinen vaan

Vierailija
18/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tulisi, älkääkä antako tällaista mahdollisuutta edes heille. Seuraavalla kerralla sanot, että istut hänen päälleen, jos ei ole hiljaa.

Vierailija
19/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei

Liikunta ei laihduta, vaan ruokavalio. Liikunnan merkitys astuu kehiin vasta painonhallintavaiheessa. Laihdutttaa sillä voi vain muutamia kiloja.Tämä asia on ollut tiedossa jo kauan. Jos olisit edes joskus lukenut aiheesta j8tain, niin tietäisit tämän.

No sieltä tuli taas yks besserwisser päivänselvyyksiä latelemaan.

Vierailija
20/92 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävästihän tuo on kirjoitettu, mutta täytyy nyt kuitenkin muistaa ettei kukaan normaali tuollaista kirjoittelisi. Tekstistä voi päätellä että ihminen on joko suoraan psyykkisesti sairas, tai luonnevikainen. Heitä on tietty prosentti keskuudessamme.