Millainen on tunne, kun ”jalat lähtee alta” toisen vuoksi?
Miksi kukaan eroaisi tuollaisesta suhteesta? Varsinkin kun se on kestänyt useamman vuoden.
Kommentit (17)
Se on hleensä voimakas tunnereaktio, kuten rakastuminen, intohimo ja/tai voimakas kiintymys. Tunne voi tuntua pyörremyrskyltä vatsanpohjassa, tuntemaan olevansa epävakaa tai heikko, mutta samalla se voi olla hyvin voimakas ja elämää rikastuttava kokemus.
Erota voi vaikka rakkautta olisikin. Jalat alta kun lähtee toisen vuoksi, se on silloin menoa. Jos vain antaa tunteen viedä?
Onko kukaan tuntenut tuollaista tunnetta??
Oon tuntenut ja se tunne ei unohdu.
Naisten kiertoilmaus joka tarkoittaa että klitta alkoi jöpöttää.
Vierailija wrote:
Olen tuntenut, paras tunne ikinä. Mutta sitten taas se kääntöpuoli, kun suhde päättyi, luulin kuolevani.
Se tunne tulee meistä jokaisesta sisältäpäin. Voit valita haluatko rakastaa palavasti, vai haluatko että toinen ihminen ensin näyttelee osansa hurmataakseen sinut.
Tämä tunne ei tarkoita että suhde on terve, rakastaa voi vaikka minkälaista lurjusta. Päätös on aina sinun.
On koettu. Olin sekaisin kaikesta siitä huumasta. Uskoin, että hän on se oikea. Tietenkin, kuinkas muuten. Ja sitten se kuolettava isku. Pelkkää vedätystä. Olen niin vihainen itselleni, että meni sen naistennaurattajan lankaan.
Muutamasti tuntenut tuon tunteen. Se on uskomaton, sitä tekisi toisen vuoksi mitä tahansa, rakkaus toista kohtaan on aitoa, et tahdo satuttaa toista mitenkään, et edes näe ketään muuta kuin hänet. Katsoessasi häntä, tuntuu kuinka hukut häneen. Intohimoa on ja paljon. Toista tekisi mieli jatkuvasti ja kaikkialla. Huumorintajunne myös kohtaavat. Olet uudestaan kuin teini.
Sanoin tunnetta ei voi täysin edes kuvailla.
Vierailija wrote:
Olen ja vieläkin kirpaisee vatsanpohjasta, kun muistan ensikohtaamisen ja mitä kaikkea ihanaa siitä seurasi. Nyt vien haudalle kynttilän.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olen tuntenut, paras tunne ikinä. Mutta sitten taas se kääntöpuoli, kun suhde päättyi, luulin kuolevani.
Sama. Olin umpirakastunut vielä, kun toinen sanoi, että jätän sut. Sen jälkeen en ole ollut entiseni.
Jos on tunne että on niin hirmuisen rakastunut että menee jalat alta niin se on varoitusmerkki. Se palvelee silloin jotain sinun tunnelukkoa jota olit vaille jäänyt lapsuudessa. Se on haava eikä perustu välttämättä terveeseen ja vastavuoroiseen parisuhteeseen. Yrität paikata jotain esim. turvattomuuden tai hyväksituksitulemista. Jos suhde alkaa intohimoisesti Se ei tule kestämään. Esim. narsistit ovat tässä hyviä rakkaus pommittamaan uhrinsa sitoutumaan itseensä ja rakastut myös omaan ihanaan peilikuvaasi sekä huuman tunteeseen. Ole varovainen ja ota ihmisestä rauhassa edeten ensin selvää ennen kuin annat sille toiselle itsesi. Se kaikki voi olla vaan feikkiä ja tulet sieltä pian alas ryminällä.
Vierailija wrote:
On koettu. Olin sekaisin kaikesta siitä huumasta. Uskoin, että hän on se oikea. Tietenkin, kuinkas muuten. Ja sitten se kuolettava isku. Pelkkää vedätystä. Olen niin vihainen itselleni, että meni sen naistennaurattajan lankaan.
Saman kokenut. "Liian hyvää ollakseen totta"
Olen kokenut. Menin naimisiin sen henkilön kanssa ja nyt vuosien jälkeen himo on hiipunut, ei ole ollut seksiäkään todella pitkään aikaan.
Koska jännä mies antaa tuollaisen ensivaikutelman, mutta on pitkässä suhteessa paska kumppani.