Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset jää yksin?

Vierailija
19.11.2014 |

Onko teistä ihan itsestäänselvää, miksi tuntemanne yksinjääneet eivät ole saaneet ketään? Olen miettinyt paljon omaa tilannettani ja sitä, että miksi en ole kelvannut kenellekään, enkä oikein ole varma syystä. En ole nätti, mutta en kuitenkaan rumakaan. Olen todella tavis. Olisin varmaan jopa ihan nätti, jos minulla ei olisi huonoa ihoa(suuret ihohuokoset), mutta koska on, olen tosiaan keskimäärin tavis. Painoni on vaihdellut bmi 22- 29 välillä, en siis koskaan ole ollut laiha, mutta kiinnostusta ei ole ollut normaalipainoisenakaan. Olen kiltti ja rauhallinen ja hauskahko ja älykäs, joskin myös aika tylsä, tykkään lukea ja lenkkeillä luonnossa. Ja kuten bmi:stä näkyy, tykkään ruoanlaitosta ja etenkin sen syömisestä. :) Vastapainoksi juoksen, jotta paino pysyisi edes jotenkin kurissa. En ole koskaan ollut kovinkaan kiinnostunut bilettämisestä, nuorempana kyllä jonkin verran kävin kaverien kanssa ulkona. Olen akateeminen, mutta en tee koulutustani vastaavaa työtä. En herätä mitään suuria tunteita ihmisissä, en usko, että kukaan inhoaa minua, mutta kukaan ei koskaan kiinnostukaan. 

Kukaan mies ei ole koskaan osoittanut minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan, ei edes baarissa yrittänyt saada minua sänkyyn. Nuorena kerroin parille ihastukselleni tunteistani, toinen suhtautui ihan asiallisesti, mutta sanoi ei kiitos, toinen antoi todella ilkeät pakit. Sen jälkeen en ole itsekään tehnyt aloitetta. 

Äitini on sellainen ihminen, että miehet pitää hänestä kovasti ystävänä ja hänellä on paljon myös miespuolisia ystäviä. Minäkin tulen hyvin toimeen miesten kanssa, mutta vain kaverina, kukaan ei koskaan kiinnostu sen kummemmin. En kuitenkaan ole ulkonaisesti miesmäinen, tykkään hirveästi vaatteista ja kosmetiikasta ja meikeistä, joten en ole mikään rekkakuski. (En toki puhu miehille meikeistä tai vaatteista, jos joku nyt niin luuli)

En enää edes odota löytäväni ketään, mutta tämä on aina askarruttanut minua, koska en ole itse osannut keksiä, miksi olen niin kelpaamaton kenellekään. Kuvauksen takia on tietysti vaikea sanoa ja voi olla, että arvioin itseäni väärin, mutta millaiset teidän tuntemanne naiset ovat niitä, joita kukaan ei huoli? Ja miehetkin saa vastata, että millainen nainen ei kelpaa kenellekään? Tai hyppääkö jokin asia tuosta kuvauksestani silmille, mikä selittäisi kelpaamattomuuteni? 

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koulutettu nainen ole huono juttu, ei vain ole koskaan sellaiseen törmännyt. Tuo totisuus ja tylsyys ei ole mielestäni huono piirre, vielä kun on järkevyys päässä, tupakka pysyy askissa ja pullossa korkki kiinni. Silloin puhutaan täydellisestä naisen piirteistä.

Vierailija
142/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:01"]

(En toki puhu miehille meikeistä tai vaatteista, jos joku nyt niin luuli)

[/quote]

Itse asiassa, sinun pitäisi juuri tehdä niin. Miehille kelpaa aina "naisellinen" nainen. Naisellisuus on päälleliimattua. Meikkiä ja vaatetta. Keskustele arkisista aiheista, älä ajankohtaisista asioista. Ole höpsö ja eläväinen. Älä puhu faktoista tai käyttäydy loogisesti. Ja mitä vähemmän puhut, sitä parempi.

Ulkonäössä on aina varaa parantaa, joten sitäkin voi työstää vielä. Tämän lisäksi sinun on saatava miesten huomio. Baarissa se onnistuu näyttämällä hyvältä ja käyttäytymällä huomionhakuisesti. Opettele tankotanssimaan ja heitä muutamat liikkeet baarin tangolla. Sen jälkeen saat itse valita seurasi.

Tämä kaikki syvällä elämänkokemuksella.

[/quote]

Tämä pitää paikkansa yhtä paljon kuin miesten pinttynyt harhaluulo, että pitäisi olla rikas, komea ja isomunainen. Tuolla saa miehiä, joista ei ole älylliseksi haastajaksi. Epäilen, ettei heitä edes kiinnosta, onko "muijan" kanssa muuta yhteistä kuin huumori ja seksi. Henkilökohtaisista ja kiinnostavista asioista he luultavasti puhuvat vain mieskavereidensa kanssa, jos niissäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysikö ap kauppareissulta miehen vai mihin jäi?

Vierailija
144/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
145/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla sinkku. En jaksa enää suhteita. Saisin kyllä jos haluaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan