Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienituloiset; mitä olette syöneet tänään?

Vierailija
26.11.2014 |

Toivon, ettei keskusteluun tulisi mitään ilkeilijöitä, eikä syntyisi myöskään kilpailua tai riitelyä ruoan terveellisyydestä vaan jokainen voi kertoa mitä on tullut perheenä syötyä

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on pienituloisuus palstan mukaan?

Vierailija
2/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusia ja mantelikalaa. Eilen oli lohilasagnea. Viikonloppuna tehdään poroperunalaatikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hornetteja ja riisifruttia

Vierailija
4/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagnette ja salaattia koulussa 1.50 eur annos.
Leipää tomaatilla, sienillä juustolla
Ja toffifeetä mitä miehen vanhemmat lähetti.

Vierailija
5/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokainen voi itse määritellä itsensä. Jos kokee olevansa pienituloinen niin sitten on. Mutta mittarina voisi käyttää +-toimeentulotuenraja

Vierailija
6/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spagettivuokaa päivälliseksi, välipalaksi kauraleipää kalkkunalla, lounaaksi kävin Hesessä syömässä kupongilla edullisen aterian, kun kaupungilla olin.

Vierailija
7/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aamupala puuro ja pirtelö, jossa maito, maustamaton jogurtti, mustikat ja banaania.

Lounaan lapset söi koulussa, minä jätin väliin

Koulun jälkeen riisiä ja kasviksia ja salaattia jossa ruukkusalaattia, kurkkua ja fetajuustoa

Välipala kreikkalaista jogurttia, mustikoita, pähkinöitä ja banaania

Iltapalaksi lämmitettiin tuota riisijuttua, lisänä ruisleipä, jonka päällä voita ja juustoa

Vierailija
8/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmäkeittoa ja muroja, kaksi joulutorttua ja kaksi tortillaa.

Vierailija
9/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään on ollut vapaapäivä minulla ja lapsetkaan ei siis olleet tarhassa. Päivän syömiset:

Aamupala: Banaania, mandariinia, Real leipää metwurstilla, juustolla, voilla, salaatilla ja kurkulla. Kaakaota.

Lounas: Kaalilaatikkoa ja puolukkahilloa

Välipala: Ruisleipää voilla, graavilohella ja tillillä

Illallinen: Tonnikalasalaatti

Iltapala: Mannapuuroa ja mansikkakeittoa

Vierailija
10/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmipuuroa aamulla ja lounaalla. Välipalaksi näkkäriä ja kahvia. Iltaruoaksi jauhelihakeittoa ja näkkäriä juustolla. Iltapalaksi kuppi teetä ja pari itse leivottua piparia sekä pari palaa tummaa suklaata.
Huominen aamupala ja lounas on kaurapuuroa ja illalla herkutellaan yön yli hautuneella hernekeitolla.

Vierailija
11/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi kaurapuuroa ja mustikoita. Lounaaksi feta-tofusalaattia. Illalliseksi kanankoipia, riisiä ja kasviksia. Iltapalana ruisleipää juustolla ja kurkulla.

Vierailija
12/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloisiksi meidät voitanee luokitella, kun suhteutetaan palkat perhekokoon. Tänään meillä on syöty aamiaisella smoothieta, jossa mansikoita, banaania, turkkilaista jogurttia ja vehnäleseitä, sekä aikuiset edellisen illan iltapalalta jäänyttä parsakaalipiirakkaa, lapset leipää. Lounas on syöty töissä, koulussa ja päiväkodissa. Välipalaksi koululaiset ovat syöneet hedelmiä ja leipää tai muroja, paljon muuta syötävää ei kaapeissa ole ollut. Päivälliseksi oli kasvissosekeitto ja raejuustoa ja auringonkukansiemeniä, iltapalaksi syötiin hapankorppuja, klementiinejä, maissimuroja maidon ja itse tehdyn vadelmahillon kanssa. Aika yksipuoliselta näin kirjoitettuna nyt tuntuu ruokailut.

Vierailija
13/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanankoipia ja salaattia.

Vierailija
14/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona olen tänään syönyt 2omenaa ja pari joulutorttua.. opiskelija olen ja koulusta saan ilmaiseksi 3ateriaa päivässä(tänään olin tosin vain aamupalalla ja lounaalla).

Vierailija
15/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala 3 hapankorppua päällisillä (kinkku, juusto, suolakurkku). Lounas nakkigratiini, maito. Välipala banaani ja satsuma. Iltapala rahkaa jonka päällä puolikas banaani ja omenahilloa, omena, klementiini, 3 hapankorppua päällisillä (kinkku, juusto, kurkku).

Kuntoutustuki 720e/kk

Vierailija
16/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpaistia höystettynä porkkanoilla ja purjolla, keitettyjä perunoita sekä kaupan punajuurisalaattia...söin sekä lounaaksi että päivälliseksi. Aamulla porkkana ja leipäviipale, jossa sulatejuustoa. Välipalalla kaupan rahkajälkiruoka.

Meillä ruokakuluja vähentävät itse kasvatetut kasvikset...porkkanat, peruna ja purjo ovat itse kasvatettuja.

Vierailija
17/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kaurapuuroa, marjoja ja raejuustoa. Päivälllä punajuurikeitttoa raejuustolla. Lounaaksi salaattia tofulla. Välipalaksi banaani. Iltapalaksi luultavasti puuroa. 

Vierailija
18/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkaa ja hedelmä aamulla, päivällä pikku pala poroa, salaattia ja hedelmä, illalla viili mehukeitolla ja hedelmä

Vierailija
19/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpaistia ja perunaa, teetä ja makkaravoileipää.

Vierailija
20/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla jälkiuunileipää juustolla ja kahvia.

Lounas pastaa, johon sekoitettu kirsikkatomaattia ja tuoreyrttijuustoa. Tämä on poikkeuksellisen yksipuolinen lounas, sillä yleensä teen kasvisruokaa, jossa on paljon vihreää (ei kuitenkaa hometta...).

Välipala itsetehty ananasrahka ja kahvi

Välipala itsetehty mysli soijajuoman kera ja kahvi

Saatanpa ottaa vielä kolmannen välipalan, sillä ananasrahka oli niin herkullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä