Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihtuuko kotiruualla?

Vierailija
08.10.2014 |

esim

ap: maitorahkaa purkki, funliteä mausteeksi

vp: casew pähkinöitä 12kpl

lo: 2 täysjyväleipää,2 munaa,teetä ilman sokeria, pala kurkkua,porkkana

vp: jokin hedelmä tai esim skyr rahka (vähä hh vaihtoehto)

päivällinen: tomaattinen jauhelihakastike,pastaa 2dl,salaattia

ip: hedelmä jos vielä nälättää

40kg ylipainoa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä, kokeile.  

Vierailija
2/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mun päivä;

aamiainen: 2 munan munakas, pari kourallista vihreää salaattia, verigreippi, puolen tusinaa saksanpähkinää, kuppi vihreää teetä

lounas: 2 broileripihviä, pieni kauhallinen kermakastiketta, pari desiä uunikasviksia, puoli lautasellista sekasalaattia, pala tummaa suklaata.

päivällinen: savulohisalaattia iso lautasellinen, pari desiä marjoja, desi kermavaahtoa.

Oon nyt 170 cm ja 64 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuu varmaankin kun valitsee aineksista aina kevyimmän mahdollisen vaihtoehdon, suosii hitaita hiilihydraatteja, pienentää annoskokoja, muistaa juoda vettä ja lisää liikuntaa/kulutusta mahdollisuuksien mukaan, myös hyötyliikuntaa (esim. hissi vs. portaat).

Vierailija
4/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin ton päivällisen aterian lounaan tilallle.

Vierailija
5/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos ei odota mitään pikalaihtumista vaan asennoituu niin, että kyse on loppuelämän normaaleista ja järkevistä ruokailutottumuksista, jotka sallivat myös pientä herkuttelua silloin tällöin. Itse olen laihtunut tällä menetelmällä puolen vuoden aikana vajaat kymmenen kiloa ja aikomus on jatkaa samaan malliin, vielä olisi reilut kymmenen kiloa pudotettavana. Pidän itse tärkeimpänä sitä että suunta on oikea ja ruokavalio sellainen, että siitä voi pitää kiinni loppuelämän. Silloin voi luottaa siihen, että pudotettu paino myös pysyy poissa. Minua ei kiinnosta pudottaa nopeasti tiukalla ruokavaliolla ja sitten taas lihoa takaisin kun ruokavalio normalisoituu. Mieluummin pidän sen syömisen koko ajan kutakuinkin normaalina eli karsin älyttömät ylilyönnit. Se riittää.

Suosittelen lukemaan Patrik Borgin kirjoja ja blogia aiheesta.

Vierailija
6/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 23:18"]

Kyllä, jos ei odota mitään pikalaihtumista vaan asennoituu niin, että kyse on loppuelämän normaaleista ja järkevistä ruokailutottumuksista, jotka sallivat myös pientä herkuttelua silloin tällöin. Itse olen laihtunut tällä menetelmällä puolen vuoden aikana vajaat kymmenen kiloa ja aikomus on jatkaa samaan malliin, vielä olisi reilut kymmenen kiloa pudotettavana. Pidän itse tärkeimpänä sitä että suunta on oikea ja ruokavalio sellainen, että siitä voi pitää kiinni loppuelämän. Silloin voi luottaa siihen, että pudotettu paino myös pysyy poissa. Minua ei kiinnosta pudottaa nopeasti tiukalla ruokavaliolla ja sitten taas lihoa takaisin kun ruokavalio normalisoituu. Mieluummin pidän sen syömisen koko ajan kutakuinkin normaalina eli karsin älyttömät ylilyönnit. Se riittää.

[/quote]

Juuri näin. Mä syön ihan normaalisti ja normaalia ruokaa ja herkuttelenkin jos syytä on, mutta entiseen verrattuna olen jättänyt yksin ja arkisin syöpöttelyn pois. Lisäksi harrastan liikuntaa. Paino tippuu hitaasti, mutta tippuu kuitenkin. Ja huomaan, etten enää edes jaksa syödä niin paljon kuin 15kg painavampana.

Vierailija
7/8 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 23:23"]

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 23:18"]

[/quote]

Juuri näin. Mä syön ihan normaalisti ja normaalia ruokaa ja herkuttelenkin jos syytä on, mutta entiseen verrattuna olen jättänyt yksin ja arkisin syöpöttelyn pois. Lisäksi harrastan liikuntaa. Paino tippuu hitaasti, mutta tippuu kuitenkin. Ja huomaan, etten enää edes jaksa syödä niin paljon kuin 15kg painavampana.

[/quote]

Hienoa, onnittelut! :) t. 6

Vierailija
8/8 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaali perusruoka lihota, vielä kun vaihtaa muussin ja pastan välillä kasviksiin niin taas kevenee. Ha cashew pähkinöiden sijaa para (brazil) pähkinöitä. 2-4 riittää välipalaksi hyvin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi