Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sain tietooni kihlasormukseni oikean hinnan..

Vierailija
19.11.2014 |

Elikkäs siis mieheni kosi minua muutama vuosi sitten harvinaisen kauniilla sormuksella.... ei ikinä kertonut hintaa, mutta antoi olettaa että maksoi hieman yli 500e.. tänään löysin timanttiset kuvastosta kyseisen helyn 89e!!!!!!!!!!!! Voinko suuttua?

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia tässäkin ketjussa jokaisella on suuri tarve haukkua muut ja ylvästellä? Jokainen saa tehdä niinkuin haluaa. Tai niinkuin pystyy.

Jotkut ajattelevat että sormus on sivuseikka, tärkein on ajatus ja lupaus. Joillekin juuri sormus on tärkeä, ja ajattelee sen symboloivan kestävää liittoa ja arvostusta. Molemmat tavat ovat aivan ok! Minä tunnen iloa ja ylpeyttä joka päivä kun katson sormuksiani. Joku tuntea ylpeyttä siitä, että on tällaisen yläpuolella. Minä harakka rakastan korujani, enkä sitä häpeile. Ja hyväksyin toiset ajattelutavat.

Vierailija
42/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa, että täällä väitetään, että halpa sormus tarkoittaa suurempaa rakkautta kuin kallis.
Aivan kuin se rihkamasormus todistaisi jotenkin enemmän, että "meidän suhteessa tärkeintä on rakkaus eikä helyt."
Miksei se mies muka rakastaisi täysillä vaimoaan, joka haluaa hänelle antaa kalliin sormuksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mulle ois kelvannut vaikka tuohisormus! Mä rakastan miestäni ja hän minua, se on kau sormusten arvoa tärkeämpää?! Minä tahdoin mieheni omakseni ja ikuisen rakkausliiton hänen kanssaan, en arvokkaita sormuksia sormeeni. Mulla on hopeiset sormukset, itse valitut, kihlasormus maksoi n.70e ja vihkisormus vähän enemmän, amle satasen kuitenkii. Surullista, miten materialistisia toiset on, ilmeisen helppoa elämää on saaneet viettää kun sormuksen hinnalla noin suuri merkitys! Arvostakaa hyvät ihmiset sitä rakasta, läheistä puolisoanne, ja myös muita rakkaitanne;lapsia, perheenjäseniä, ystäviä jne!! Ja terveyttä ja turvallisuutta! Laittakaahan asiat tärkeysjärjestykseen!

Vierailija
44/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:14"]Naurettavaa, että täällä väitetään, että halpa sormus tarkoittaa suurempaa rakkautta kuin kallis.
Aivan kuin se rihkamasormus todistaisi jotenkin enemmän, että "meidän suhteessa tärkeintä on rakkaus eikä helyt."
Miksei se mies muka rakastaisi täysillä vaimoaan, joka haluaa hänelle antaa kalliin sormuksen?
[/quote]

Ei mun mielestä kukaan ole väittänyt että halpa sormus tarkoittaa suurempaa rakkautta kuin kallis, vaan että ei ole väliä minkä hintanen sormus on koska se rakkaus on tärkeämpää. Tai näin mä olen nämä viestit tulkinnut.

Vierailija
45/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:04"]Minkähän takia tässäkin ketjussa jokaisella on suuri tarve haukkua muut ja ylvästellä? Jokainen saa tehdä niinkuin haluaa. Tai niinkuin pystyy.

Jotkut ajattelevat että sormus on sivuseikka, tärkein on ajatus ja lupaus. Joillekin juuri sormus on tärkeä, ja ajattelee sen symboloivan kestävää liittoa ja arvostusta. Molemmat tavat ovat aivan ok! Minä tunnen iloa ja ylpeyttä joka päivä kun katson sormuksiani. Joku tuntea ylpeyttä siitä, että on tällaisen yläpuolella. Minä harakka rakastan korujani, enkä sitä häpeile. Ja hyväksyin toiset ajattelutavat.
[/quote]

Hyvin sanottu.

Vierailija
46/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no pakko sanoa, että ihan hirveä sormus, mutta makuja on monia. Hinnan kuitenkin luulisi olevan sivuseikka, kun kihloihin on menty.

Vierailija
47/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 01:53"]

Mies sai halvalla kotipiian ja seksiorjan. Vielä valehteli hinnasta, ei paljonkaan arvosta sinua.

Minulla on kihla, jossa 3 x 0.45 ct briljantit ja 2 x 0.36 ct princess-timantit, arvo 8000 e ja valkokultaa.

[/quote] Oleks sää sitt sellanen luxushuora?

Vierailija
48/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No räyhää vaan, toivottavasti käy vaihtamassa, ja saat sun tuhansien euron sormuksen joka velkaannuttaa miehesi ja on kaiken lisäksi helvetin ruma. Sitten on kaikki tyytyväisiä, kunhan yhden tai kahden miehen palkkapäivän rahat on saatu nätisti sormeen, että voi ainakin leuhkia tuttaville!

Vierailija
49/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:58"]

Mä en suuttuisi hinnasta, vaan siitä, että tuo sormus on oikeasti ihan järjettömän ruma :D

Nojoo. Rakkaus taitaa olla suhteessanne toissijainen asia, kun sille on näemmä lätkäistävissä hintalappukin. Kuten joku sanoi, minä olisin kiitollinen vaikka siitä yllätysmunan sormuksesta. Kukin tyylillään, voihan sitä aina miettiä myös, että kalliit häät korreloivat jotenkin avioliiton onnellisuuden kanssa.

[/quote]

Se ei ollut ap:n sormus! Koittaisit opetella lukemaan!

Vierailija
50/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sysiruma sana on kyllä olemassa. Ihme eukko on väittänyt sanaa ennenkin, mutta ei ole kuullut murteista.

Mikä sana on susiruma? Eihän susi ole ruma. Sysi on.

Vierailija
51/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE huijariSIKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
52/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saanut timanttisertifikaattia sormuksesi mukana ja pystynyt sen avulla arvioimaan sormustasi? Minun miehen ostamissa timanteissa ollut aina sellaiset vihkoset mukana joissa leimat arvoineen.

Vierailija
53/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelle oli itsestään selvää että sormuksen maksettava vähintään 2500 euroa. Harmittaa niiden naisten puolesta joiden juntit miehet pistävät sen rahan mieluummin oman tuunausauton aluvanteisiin kuin vaimon sormukseen.

Vierailija
54/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 16:10"]Törkeintä on, että johti ap sua harhaan. Jos ei ole varaa kalliimpaan sormukseen, niin ei saa antaa ymmärtää että olisi. Kyllä rehellinen pitää olla.

Toisekseen kyllähän se aika paljon kertoo arvostuksesta paljonko siihen sormukseen sijoitetaan. Riippuu siis aika paljon rahatilanteesta. Jos ravintolassa humputtelee illassa vaikka tuon vajaa 100 euroa ja sitten ostaa saman arvoisen sormuksen, niin onhan siinä prioriteetit hukassa.
[/quote]

Hyvin sanottu!

Vierailija
55/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:33"]

Mies sai halvalla kotipiian ja seksiorjan. Vielä valehteli hinnasta, ei paljonkaan arvosta sinua.

Minulla on kihla, jossa 3 x 0.45 ct briljantit ja 2 x 0.36 ct princess-timantit, arvo 8000 e ja valkokultaa.

[/quote]

Omalta mieheltä arvokkaan ja arvoisensa sormuksen saanut nainen on luksusHUORA? Jakaako hän sitä sormusta ja toosaansa muille sen vuoksi??? Oletko vähän yksinkertainen?? LuksusVAIMO on oikea termi!!! Joten hajoa ihan vapaasti tuohon läpinäkyvään kateuteesi.

Vierailija
56/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:51"]

[/quote]

Omalta mieheltä arvokkaan ja arvoisensa sormuksen saanut nainen on luksusHUORA? Jakaako hän sitä sormusta ja toosaansa muille sen vuoksi??? Oletko vähän yksinkertainen?? LuksusVAIMO on oikea termi!!! Joten hajoa ihan vapaasti tuohon läpinäkyvään kateuteesi.

[/quote] Niin, että halvan saanut on kotiorja ja seksipiika? Heh!

Vierailija
57/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:44"]

Minun miehelle oli itsestään selvää että sormuksen maksettava vähintään 2500 euroa. Harmittaa niiden naisten puolesta joiden juntit miehet pistävät sen rahan mieluummin oman tuunausauton aluvanteisiin kuin vaimon sormukseen.

[/quote] Huh, sain vissiin synninpäästön, kun mies ei tuunaile autoaankaan.

Vierailija
58/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:51"]

[/quote]

[/quote] Sun liitossas ei ole mulle mitään kadehdittavaa :D

Vierailija
59/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kannata hirveästi laukoa mielipiteitä ennen kuin on ollut aviossa vähintään 20 vuotta. Sitten näkee onko sormus toiminut vai ei.

Vierailija
60/164 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos että olen pärjänny puolison kanssa jo yli 20 vuotta ilman sormuksia.

M 40