Täällä sitä ollaan, hereillä joulupäivänä klo 7! Kertokaa fiiliksiä!
Minä tyytyväinen aattoon. Nyt pitää odottaa, että muu perhe herää. Juon kahvia.
Jouluruokaa ei ollut eilen liikaa, ja tänään pitää käydä peräti kaupassa!
Miten teillä?
Kommentit (50)
Kinkkua on jäljellä enää 1/3.
Harkitsemme toisen kinkun ostamista ja paistamista, sellaisen vaikka viisikiloisen.
Kiva aattoilta, nukkumaan siinä klo 22.30. Juon ekan kahvikupillisen yksin, ihana rauha. Taidan ottaa pari konvehtia kahvin kaveriksi.
Minä heräsin viideltä. Lapset nukkuvat yhä. Olen lämmittänyt taloa ja valmistellut hyvää aamupalaa kaikessa rauhassa. Nyt odottelen että lapset heräävät leikkimään uusilla leluillaan. Vieläkin hymyilyttää lasten rajaton riemu.
Tänään porukoille juhlimaan! 🎄🎁
Töissä olin aattoillan ja tänään myös. Hyvät fiilikset, ei ollut joulustressiä.
Eläimet oli herättävä hoitamaan niin kuin joka ikinen aamu. Sitä tottuu heräämään samaan aikaan silloinkin, kun ei tarvitsisi.
Ilta oli ihan kiva, mutta yö huonompi. Tuskin olen ainoa, jonka terveydelle ei jouluruuat oikein sovi.
Meillä oli nukkuaamu - just joo niinpä, heti 5.30 oltiin hereillä! Ihanaa joulupäivää kaikille!
Just kahvin ääressä heräilen.
Joulutorttua kyytipojaksi. 🎅
Tämän päivän lepäilen, huomenna hulinaan ja hälinään.
Hyvin meni aatto ja rauhallisesti.
Asun erilläni porukoista, joten aikaisemmin tänään pitääkin nousta, kun lupailin yhdeksäksi heille tulevani.
Vierailija kirjoitti:
Minä heräsin viideltä. Lapset nukkuvat yhä. Olen lämmittänyt taloa ja valmistellut hyvää aamupalaa kaikessa rauhassa. Nyt odottelen että lapset heräävät leikkimään uusilla leluillaan. Vieläkin hymyilyttää lasten rajaton riemu.
Niin, on se hyvä että edes niillä tavaroilla saa lapsille sen riemun aikaan. Onkin sitten pitkä aika odotella seuraavaa joulua.
Olen koko yön lueskellut, syönyt suklaata, torttuja ja kinkkua. Olo on mitä mainioin. Oikein leppoisaa ja rauhallista on.
Olipa ihana aatto. Ainoa pettymys oli, että kovasti odotin kihlasormusta, mutta sitä en saanut.
Huomenta ja hyvää joulua palstalaisille :)
Ihanaa aikaa ollut perheen kanssa, aikuiset lapset olleet käymässä. Hyvin on syöty ja pukki oli antelias.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ja hyvää joulua palstalaisille :)
Ihanaa aikaa ollut perheen kanssa, aikuiset lapset olleet käymässä. Hyvin on syöty ja pukki oli antelias.
Ihan kuin itse olisin tuon kirjoittanut 😊!
Hyvää joulua!
Koko viikon kertynyttä univelkaa sain vihdoin kuitattua viime yönä, nautin itsekseni aamusta kahvia juoden ja kinkkua maistellen.
Aatto sujui mukavasti ja melko rauhallisesti. Mies sinnitteli viinatuskissaan melko kiitettävällä tavalla. Syötiin hyvin, maisteltiin viinejä ja availtiin lahjoja. Menin nukkumaan klo 22:00. Luulin että mieskin, mutta...
aamulla löytyi keittiöstä tyhjä pullo väkevää glögiä. En tiedä itkisikö vaiko nauraisiko. Enemmän ehkä naurattaa. Älkääkä huolestuko, tiedän alkoholistien luonteenlaadun ja osaan elää heidän temppujensa kanssa.
Mukava aatto oli joka tapauksessa, omasta asenteesta han se on kiinni. Tänään vielä syödään pitkän kaavan mukaan, huomenna sitten rennommin.
Hyvää joulua!
Panettaa niin vietävästi. Taidan mennä kysymään antaisko serkkulikka pillua.
Eero Lerssinen kirjoitti:
Panettaa niin vietävästi. Taidan mennä kysymään antaisko serkkulikka pillua.
MINÄ sain koko viikon kertynyttä nussimisvelkaa vihdoin kuitattua viime yönä, nautin anopin kanssa yöstä pillua nuollen ja nussien.
Mies nukkuu (onneksi) krapulaansa pois varmaan iltaan asti. Saadaan lasten kanssa olla rauhassa melkein koko päivä!
Joulukirkkoon lähdössä!