Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä sitä ollaan, hereillä joulupäivänä klo 7! Kertokaa fiiliksiä!

Vierailija
25.12.2022 |

Minä tyytyväinen aattoon. Nyt pitää odottaa, että muu perhe herää. Juon kahvia.
Jouluruokaa ei ollut eilen liikaa, ja tänään pitää käydä peräti kaupassa!
Miten teillä?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukirkkoon lähdössä!

Vierailija
2/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkua on jäljellä enää 1/3.

Harkitsemme toisen kinkun ostamista ja paistamista, sellaisen vaikka viisikiloisen.

Vierailija
4/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva aattoilta, nukkumaan siinä klo 22.30. Juon ekan kahvikupillisen yksin, ihana rauha. Taidan ottaa pari konvehtia kahvin kaveriksi.

Vierailija
5/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräsin viideltä. Lapset nukkuvat yhä. Olen lämmittänyt taloa ja valmistellut hyvää aamupalaa kaikessa rauhassa. Nyt odottelen että lapset heräävät leikkimään uusilla leluillaan. Vieläkin hymyilyttää lasten rajaton riemu.

6/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään porukoille juhlimaan! 🎄🎁

Vierailija
7/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olin aattoillan ja tänään myös. Hyvät fiilikset, ei ollut joulustressiä.

Vierailija
8/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet oli herättävä hoitamaan niin kuin joka ikinen aamu. Sitä tottuu heräämään samaan aikaan silloinkin, kun ei tarvitsisi. 

Ilta oli ihan kiva, mutta yö huonompi. Tuskin olen ainoa, jonka terveydelle ei jouluruuat oikein sovi.

Vierailija
9/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli nukkuaamu - just joo niinpä, heti 5.30 oltiin hereillä! Ihanaa joulupäivää kaikille!

Vierailija
10/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kahvin ääressä heräilen.

Joulutorttua kyytipojaksi. 🎅

Tämän päivän lepäilen, huomenna hulinaan ja hälinään.

Vierailija
11/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni aatto ja rauhallisesti.

Asun erilläni porukoista, joten aikaisemmin tänään pitääkin nousta, kun lupailin yhdeksäksi heille tulevani.

Vierailija
12/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heräsin viideltä. Lapset nukkuvat yhä. Olen lämmittänyt taloa ja valmistellut hyvää aamupalaa kaikessa rauhassa. Nyt odottelen että lapset heräävät leikkimään uusilla leluillaan. Vieläkin hymyilyttää lasten rajaton riemu.

Niin, on se hyvä että edes niillä tavaroilla saa lapsille sen riemun aikaan. Onkin sitten pitkä aika odotella seuraavaa joulua.

Vierailija
13/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko yön lueskellut, syönyt suklaata, torttuja ja kinkkua. Olo on mitä mainioin. Oikein leppoisaa ja rauhallista on.

Vierailija
14/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana aatto. Ainoa pettymys oli, että kovasti odotin kihlasormusta, mutta sitä en saanut.

Vierailija
15/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ja hyvää joulua palstalaisille :)

Ihanaa aikaa ollut perheen kanssa, aikuiset lapset olleet käymässä. Hyvin on syöty ja pukki oli antelias.

Vierailija
16/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta ja hyvää joulua palstalaisille :)

Ihanaa aikaa ollut perheen kanssa, aikuiset lapset olleet käymässä. Hyvin on syöty ja pukki oli antelias.

Ihan kuin itse olisin tuon kirjoittanut 😊!

Hyvää joulua!

Vierailija
17/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikon kertynyttä univelkaa sain vihdoin kuitattua viime yönä, nautin itsekseni aamusta kahvia juoden ja kinkkua maistellen.

Aatto sujui mukavasti ja melko rauhallisesti. Mies sinnitteli viinatuskissaan melko kiitettävällä tavalla. Syötiin hyvin, maisteltiin viinejä ja availtiin lahjoja. Menin nukkumaan klo 22:00. Luulin että mieskin, mutta...

aamulla löytyi keittiöstä tyhjä pullo väkevää glögiä. En tiedä itkisikö vaiko nauraisiko. Enemmän ehkä naurattaa. Älkääkä huolestuko, tiedän alkoholistien luonteenlaadun ja osaan elää heidän temppujensa kanssa.

Mukava aatto oli joka tapauksessa, omasta asenteesta han se on kiinni. Tänään vielä syödään pitkän kaavan mukaan, huomenna sitten rennommin.

Hyvää joulua!

Vierailija
18/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa niin vietävästi. Taidan mennä kysymään antaisko serkkulikka pillua.

Vierailija
19/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eero Lerssinen kirjoitti:

Panettaa niin vietävästi. Taidan mennä kysymään antaisko serkkulikka pillua.

MINÄ sain koko viikon kertynyttä nussimisvelkaa vihdoin kuitattua viime yönä, nautin anopin kanssa yöstä pillua nuollen ja nussien.

Vierailija
20/50 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu (onneksi) krapulaansa pois varmaan iltaan asti. Saadaan lasten kanssa olla rauhassa melkein koko päivä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan