Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitti ehdotti ekoja treffejä huoltikselle!

Vierailija
18.11.2014 |

Nyt en tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Oon viestitellyt jonkin aikaa nettitreffeillä tapaamani miehen kanssa ja nyt pitäisi sopia livetapaaminen. Asumme naapurikaupungeissa ja molemmilla paikkakunnilla on useampi kahvila, siis ihan sellainen tavallinen paikka. Hän kuitenkin ehdotti, että lähdettäisiin eräälle n. 10km päässä olevalle huoltikselle kahville!

Joo ei. En todellakaan lähde mihinkään ABC:lle. Mitähän tässä nyt oikein miehelle vastaisi...

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:16"]

Ja vielä sekin selvyydeksi, että kahta lukuunottamatta nämä mun ehdottamat paikat on lähempänä meitä kumpaakin kuin tuo huoltis! Ap

[/quote]

Mitä hän on sanonut syyksi, vai oletko itse niin nössö, ettet uskalla kysyä tarkemmin?

Vierailija
62/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:01"]

Fakta vaan on se, että ette ole mitään monacon ruhtinattaria. Maa kutsuu kaikkia isin pikkuprinsessoja!

[/quote]

Ai, mä olen päässyt monesti keskustaan kahvilaan vaikken Monacon (mikä muuten kirjoitetaan isolla) ruhtinatar olekkaan.. Missä päon Suomea moinen vaatimus on ihan tavallisiin kahviloihin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:16"]

Ja vielä sekin selvyydeksi, että kahta lukuunottamatta nämä mun ehdottamat paikat on lähempänä meitä kumpaakin kuin tuo huoltis! Ap

[/quote]

Mitä hän on sanonut syyksi, vai oletko itse niin nössö, ettet uskalla kysyä tarkemmin?
[/quote]
Ei hän kommentoinut mun ehdotuksia lainkaan vaan esitti tuon omansa. Ap

Vierailija
64/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla varattu. Katsos silloin ei valehtele vaimolle kun sanoo menevänsä tankkaamaan auton...

Vierailija
65/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa johonkin romanttisempaan paikkaan.

Vierailija
66/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:11"]

No mistä vitusta mies tietää jotain saatanan kahviloita!?!?!?

[/quote]

Näkee miten totaalisen eri sfääreissä (jotkut) naiset elävät :D

Minulla ei ole pienintäkään käryä, missä täällä länsi-suomalaisessa kaupungissa on 'kahvila-kahvila'. Ja olen sentään bi-mies, joka tunnistaa merkkilaukut katukuvassa. 

[/quote]

Mutta jos pyytäisit jonkun treffeille, selvittäisit varmaan vaihtoehtoja, mihin voisitte mennä? En mäkään kahviloissa "normaalielämässä" käy, mutta tiedän kyllä montakin vaihtoehtoa mihin mennä, jos treffit olisi kyseessä.

Vierailija
67/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:23"]

Ettei olis varattu mies..

[/quote]

Meinaat tosissas notta keskiverto mies törmää todennäköisemmin tuttuihin jossain kahvilassa kuin abc:llä?

LOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Vierailija
68/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin osaa. Eräs yh-mamma ehdotti ensitreffejä apsille, menin kohteliaana, mutta olihan se kauhee wt-kokemus alusta loppuun. Ei tavattu toista kertaa. 

t. akateeminen mies

Vierailija
69/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä naisia miehessä kiinnostaa? Mies itse vai sen rahat?

Kyllä minä menisin vaikka kuuhun jos olisin jostain naisesta kiinnostunut ja se sattuisi asumaan kuussa. 

Vierailija
70/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, itse en näe huoltsikassa mitään vikaa, enemmän vaivaantuisin hienossa kahvilassa. No eipä mua kukaan treffeille pyydä, eli ihan sama.

Vierailija
71/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on riittävän julkinen paikka, koska sokkotreffithän neuvotaan tekemään mahdollisimman julkiselle paikalle. Eli jos ap käy kimppuun, siellä on todennäköisesti todistajia paikalla. 

Vierailija
72/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän itkijöiden on pakko olla jotain teinejä?

Keitä ne naiset ovat, jotka käyvät abc:llä? Ihan tavallisilta ovat minusta näyttäneet. 

Vierailija
73/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:36"]

Kyllä naisetkin osaa. Eräs yh-mamma ehdotti ensitreffejä apsille, menin kohteliaana, mutta olihan se kauhee wt-kokemus alusta loppuun. Ei tavattu toista kertaa. 

t. akateeminen mies

[/quote]

Minua ei haittaisi vaikka käytäisiin kahvit juomassa huoltoasemalla, kiinnostaa se ihminen enemmän kuin paikka missä juo kahvia.

t. akateeminen mies myöskin

Vierailija
74/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja apn treffikumppanilla voi olla kauempana äijäkööri tsekkaamassa, millasen misun apn deitti on saanu huijattua paikalle :D

pistäisin miehen maksamaan kalleimman ala carte lounaan apsin listalta ja ottamaa monta erikoiskahvia...

Vierailija
75/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:32"]

Takuulla varattu. Katsos silloin ei valehtele vaimolle kun sanoo menevänsä tankkaamaan auton...

[/quote]

*reps*kops* Ehdottomasti päivän paras, kiitos tästä :D

Vierailija
76/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te tuota akateemisuutta painotatte?

Mies on mies vaikka olisi mikä tohtori. Tuskin Einstein muijiaan sen kummempiin paikkoihin vei. Homot ovat ainoa poikkeus. Ja tietysti sitten jotkut 'pelimiehet' joilla on kyky lukea ja pelata naisia. 

Aikanaan näin Nallen Halikon Prismassa ostoksilla. Eik Prisma ole samaa puulaakia kuin ABC? Miehet eivät vaan ole turhamaisia ja ylimielisiä perusluonteeltaan. Muijat ei suostu käymään muualla kuin Stockmannilla heti kun niillä on yo-todistus ja yli 2k kuukausitulot. 

Vierailija
77/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:39"]

Teidän itkijöiden on pakko olla jotain teinejä?

Keitä ne naiset ovat, jotka käyvät abc:llä? Ihan tavallisilta ovat minusta näyttäneet. 

[/quote]

Kyllä mä käyn abc:llä, mutta en ole ikinä ajatellut että se olisi sopiva treffipaikka. Ehkä olen perinteinen, mutta haluaisin mieluummin tavalliseen kahvilaan tai itse asiassa kyllä melkeinpä mikä tahansa kaljakuppilakin on parempi kuin abc. Ei vaan tee positiivistavaikutusta, jos toinen haluaa ensitreffeille tuollaiseen S-ketjupaikkaan automatkan päähän. 

Vierailija
78/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:36"]

t. akateeminen mies

[/quote]

Minua ei haittaisi vaikka käytäisiin kahvit juomassa huoltoasemalla, kiinnostaa se ihminen enemmän kuin paikka missä juo kahvia.

t. akateeminen mies myöskin

[/quote]

Minä olen korkeasti kouluttautunut nainen, mutta varmaankin sitten tosi juntti, sillä voisin ihan hyvin treffata ihmisen ensimmäistä kertaa absilla. On nimittäin sen verran traumoja nettideiteistä, että mielelläni tapaan ekaa kertaa paikassa, jossa on paljon muita ihmisiä ja josta pääsee tarvittaessa kätevästi liukenemaan. Enkä muutenkaan karsasta paikkaa, käyn jopa joskus kahvilla muutenkin siellä, vaikka enemmän pidän 'paremmista' kahviloista.

Kyllä kieltämättä tulee olo, että ekat treffit ja treffipaikka on tärkeämpi kuin ihmiseen tutustuminen. Mistäs tiedät, vaikka kyseessä oikeasti olisi testi eli hän haluaa nähdä, oletko nirppanokka.

Vierailija
79/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liian erilaiset ihmiset sovi yhteen keskenään. Ihan hyvä kun tulee ilmi heti alkuunsa. 

Sun täytyy nyt vaan jatkaa sen oman prinssi Albertin odottelua ja miehen pitää koittaa kaivaa oma Pirjonsa jostain muualta. 

Vastaa, että olette liian erilaisia eikä kannata jatkaa tutustumista. Tuohon olisi tottakin. 

Vierailija
80/139 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetukselta haiskahtaa...:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi