Nettideitti ehdotti ekoja treffejä huoltikselle!
Nyt en tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Oon viestitellyt jonkin aikaa nettitreffeillä tapaamani miehen kanssa ja nyt pitäisi sopia livetapaaminen. Asumme naapurikaupungeissa ja molemmilla paikkakunnilla on useampi kahvila, siis ihan sellainen tavallinen paikka. Hän kuitenkin ehdotti, että lähdettäisiin eräälle n. 10km päässä olevalle huoltikselle kahville!
Joo ei. En todellakaan lähde mihinkään ABC:lle. Mitähän tässä nyt oikein miehelle vastaisi...
Kommentit (139)
Ja lopulta huuhtoudut rannalle eli maahan.
Toivottavasti ei Itä-mereen ryssien ulosteiden joukkoon...
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:46"]"Eikö sua yhtään naurata ajatella naisen reaktiota jos lähettäisit tuollaisen viestin nettituttavuudelle? Eikö yhtään? Ihan pikkasen? Jos toinen suupieli edes nousisi? :)"
Täällä ainakin toinen suupieli vähintään nous tuon luettua :) Jos en ois varattu niin ihan vaan tuon kommentin takia voisin sua treffeille kysellä :)
[/quote] :)
[/quote] Ps. En kuitenkaan metsää ehdottais treffipaikaks, mutta käviskö abc?;)
Ei kauhean turvallista lähteä ventovieraan kanssa metsään!
Oisko varattu mies joka haluaa mahd kauas kotikaupungista ettei kukaan tuttu näe?
Yhden pysähdyksen taktiikalla :)
mä en ymmärrä näitä varatun huutajia. mun mielestä ihminen on aika tyhmä, jos varattuna haluaa treffeille abc.lle jossa liikkuu tuhottomasti ihmisiä ja kuka tahansa tuttu voi pamahtaa paikalle.
No miten se homma etenee? Huhuu ap?
Näin monesta ABC on hyvä ensitreffipaikka, mutta äitienpäivän lounaspaikaksi ei sovi sitten millään. Mielestäni on just päinvastoin.
Miks ihmeessä sen ensitapaamisen pitää olla niiiiiin romanttinen ja niiiiin romanttisessa paikassa?Ihmisen kanssa jota ei oo ikinä ennen tavannut?
Eikö olisi parempi ensin tsekata millainen se toinen osapuoli on ja jos synkkaa niin sopia seuraava tapaaminen johonkin intiimimpään paikkaan?
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:16"]Miks ihmeessä sen ensitapaamisen pitää olla niiiiiin romanttinen ja niiiiin romanttisessa paikassa?Ihmisen kanssa jota ei oo ikinä ennen tavannut?
Eikö olisi parempi ensin tsekata millainen se toinen osapuoli on ja jos synkkaa niin sopia seuraava tapaaminen johonkin intiimimpään paikkaan?
[/quote]
Ihan normisiisti kahvila käy, ei mikään kusenhajunen huoltamo, jossa haalariasuset pyörii. Ei huoltoasemilla panosteta kahviin.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:09"]XD Vasta nyt itsekin sisäistin tuon sienestäjän aivoituksen. Ei helvata... [/quote] "Tavataan pe-iltana siinä korpimetsän laidalla. Pukeudu rennosti. Mulla on sulle yllätys. Jos et liikaa järkyty kerrasta, niin voidaan nähdä toistekin."
[/quote]
Eli nyt minua ruvettiin syyttämään raiskaajaksi, ei ainakaan mielikuvituksen puutteesta voi teitä syyttää. Todella loukkavaa juttua, noinko te miehistä oikeasti ajattelette.
[/quote]
Naisille opetetaan pienestä pitäen, että jokainen mies on potentiaalinen raiskaaja, mutta jos tekee oikeita valintoja, niin ei ikinä tule raiskatuksi. Yksi tällainen oikea valinta on ettei lähde ensitapaamisella miehen kanssa kaksistaan korpeen.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:53"]Näin monesta ABC on hyvä ensitreffipaikka, mutta äitienpäivän lounaspaikaksi ei sovi sitten millään. Mielestäni on just päinvastoin.
[/quote] noihan on kaks täysin eri asiaa! itse voisin hyvinkin mennä treffeille abc.lle. kuten todettu turvallinen treffipaikka, tarvitse pelätä jonkun kuuntelevan mitä puhutaan. äitienpäivä lounaalle en varmasti sinne menisi! ruoka on mitä on... väki tungeksii ja pöydät täynnä, koko ajan joku kyynerpäillään tökkimässä. en ikinä loukkaisi omaa äitiäni niin, et veisin sinne äitienpäivälounaalle. äidin arvon alentamista sanon minä!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:56"]
Ehkä se on testi. Mies haluaa tietää miten ennakkoluulottomasti suhtaudut asioihin vai tuleeko tuommoisista yksityiskohdista ylitsepääsemätön este.
Voithan mennä sinne ihan rennolla asenteella ja muistella sitten hymyssä suin jälkeenpäin teidän treffipaikkaa. Ja ensi kerrallahan voit itse ehdottaa jotain fiinimpää paikkaa, sitten näkee miten mies sinne istuu.
[/quote]
Tämä on muuten totta! Mies testaa löytyykö rentoutta ja huumorintajua. Vai onko ap nirppanokka sievistelijä?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:02"]
Ihan oikeastiko sinä sienestäjä oletat, että ekalla tapaamisella nainen lähtee ihan tuntemattoman miehen kanssa metsään? Eri asia on jos edes tiedetään toinen ennalta Kahvila tai sitten se abc on juuri oikeita paikkoja ekalle tapaamiselle. Julkisia tiloja, joissa on muitakin ihmisiä. Tosin ap:n treffikumppani vaikuttaa vähän juntilta, en itsekään ilahtuisi kutsusta huoltoasemalle.
[/quote]
Jotkut lähtee, jotkut ei. Minulle sienimetsässä käynti olisi rentouttavaa, ehkä joku muu voi ajatella myös samalla tavalla. Minä olen mennyt yhden naisen kanssa kahdestaan mökille kun oltiin tunnettu vasta noin kuukausi. Ihan hauskaa oli, saunottiin, grillattiin, käytiin veneilemässä jne.
[/quote]
No haloo, kuukausi on eri asia kuin eka tapaaminen.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:09"]XD Vasta nyt itsekin sisäistin tuon sienestäjän aivoituksen. Ei helvata... [/quote] "Tavataan pe-iltana siinä korpimetsän laidalla. Pukeudu rennosti. Mulla on sulle yllätys. Jos et liikaa järkyty kerrasta, niin voidaan nähdä toistekin."
[/quote]
Eli nyt minua ruvettiin syyttämään raiskaajaksi, ei ainakaan mielikuvituksen puutteesta voi teitä syyttää. Todella loukkavaa juttua, noinko te miehistä oikeasti ajattelette.
[/quote]
Ei sinua kukaan sanonut raiskaajaksi! Mutta mieti nyt hyvä mies. Ensitreffeillä metsään tuntematoman kanssa? Vaikka kuinka hyvä mies olet, se treffikumppani ei sitä vielä tiedä. Itsesuojeluvaisto on tervettä!
Jos se mies on isokokoinen ja ajatus kahviloista ahdistaa? Mun mies on iso, ja hän ei halua lähteä kahviloihin, kun ei voi olla rennosti. Ei ole läski. !96cm ja n. 110kg. On hankala sellaisen istua useimmissa kahviloissa. Ja yllättäviä paikkoja on, joita ei normaalikokoisena tule ajatelleeksi, joissa isokokoisena on epämukava olla.
Tuollaisissa kahviloissa voi tulla olo "norsu posliinikaupassa".
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:46"]"Eikö sua yhtään naurata ajatella naisen reaktiota jos lähettäisit tuollaisen viestin nettituttavuudelle? Eikö yhtään? Ihan pikkasen? Jos toinen suupieli edes nousisi? :)"
Täällä ainakin toinen suupieli vähintään nous tuon luettua :) Jos en ois varattu niin ihan vaan tuon kommentin takia voisin sua treffeille kysellä :)
[/quote] :)