Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitti ehdotti ekoja treffejä huoltikselle!

Vierailija
18.11.2014 |

Nyt en tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Oon viestitellyt jonkin aikaa nettitreffeillä tapaamani miehen kanssa ja nyt pitäisi sopia livetapaaminen. Asumme naapurikaupungeissa ja molemmilla paikkakunnilla on useampi kahvila, siis ihan sellainen tavallinen paikka. Hän kuitenkin ehdotti, että lähdettäisiin eräälle n. 10km päässä olevalle huoltikselle kahville!

Joo ei. En todellakaan lähde mihinkään ABC:lle. Mitähän tässä nyt oikein miehelle vastaisi...

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa ABC-asemalla on? Sinne on helppo mennä ja auton saa parkkiin eteen, ei tarvitse siis etsiä parkkipaikkaa ja käydä lisäämässä kolikoita, jos treffit venyvät. ABC-asemalla on rento tunnelma, ei tarvitse jännittää, ikkunasta voi katsella pihalla olevia autoja ja keksiä jutun aihetta tyhjästä, jos juttu ei jostain syystä luista. Itse tapasin aikoinaan nettimiehen ABC-asemalla ja seurustelimme 3 vuotta. Ero tuli ihan muusta syystä, eikä tosiaan liittynyt siihen, että ensitreffit olivat siellä. 

Vierailija
122/139 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan neutraali paikka tavata vieras ihminen ja katsoa natsaako yhtään, turha niistä treffeistä on ennakkoon kuvitella jotain superromanttisia. Mene paikalle ja katso miltä tyyppi tuntuu. Jos ei kiinnosta niin tuskin se siitä paikasta on kiinni. Ihme vaatimuksia heti kärkeen ihan vieraalle ihmiselle joka ei välttämättä ole ap:sta yhtään sen kiinnostuneempi kuin abc:stakaan. 

Jalat maassa -nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta todisti taas junttiutensa. Ekoja treffejä ei tosiaankaan sovita mihinkään huoltamolle.

Mua pyysi yksi nettituttu ekoille treffeille parkkipaikalle. Ajatus oli että menen hetkeksi hänen autoonsa istumaan ja jutellaan. Ei nähty.

Vierailija
124/139 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran ensitreffeillä (akateemisen!) miehen kanssa, tavattiin apsilla, jonka jälkeen mentiin sienimetsään :D. Oli muuten parhaat treffit ikinä, lähtisin milloin vaan uudestaan.

Vierailija
125/139 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 00:16"]

Palsta todisti taas junttiutensa. Ekoja treffejä ei tosiaankaan sovita mihinkään huoltamolle.

Mua pyysi yksi nettituttu ekoille treffeille parkkipaikalle. Ajatus oli että menen hetkeksi hänen autoonsa istumaan ja jutellaan. Ei nähty.

[/quote]no ehkäpä ap:n deitti ei ole ap:sta niin kiinnostunut että vaivautuisi pistämään parastaan; ehkä nämä ovat sadannet treffit hänelle ja mies haluaa vaan tsekata onko mielenkiintoa tavata enää uudelleen.  

Vierailija
126/139 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Kaverini nettideittaili useamman vuoden yksinelon jälkeen ja mulla oli kolmelle treffeille puhelinpäivystys jos tarvitsi nopsaa apua ja tekosyyn häipyä paikalta. Parit ekat oli kahviloissa ja aivan liian intiimi tunnelma, joku siinä vieressä korva pitkällä et aijaa no tutustuu tsihihihi. Sitten ehdotin et seuraavat olis ABC, tarpeeksi tilaa, ihmisiä, sopivasti hälinää, ei meteliä, ihmiset vaihtuu ja sulautuu hyvin maisemaan. Voi rauhassa jutella ja häipyä jos ei nappaa. Kyllä vaan toimi, ihan fiksuja ihmisiä molemmat ja nyt naimisissa.

Fiksu tuo ap:n mies, noin minäkin toimisin ihan eka tapaamisella, ei paineita ympäristöstä. Ap sen sijaan vaikuttaa nirppikseltä eikä ymmärrä koko kuviota. Mies ei välttämättä ole juntti vaan varovainen uusien ihmisten kanssa, minäkin olisin. Jos joku alkausi kitisemään mulle treffipaikasta niin varmaan jäisi treffaamatta. Ihan sama onko kahvila, kauppakeskus vai huoltsikka - kunhan on julkinen paikka ja voi treffata rauhassa, selusta turvattu ja pakoreitti vapaana.

Vierailija
127/139 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olen parempi ihminen kuin sinä ja arvostan itseni korkemmalle kuin ABC-tasolle. Kyllä tämä juttu nyt jää tähän."

Vierailija
128/139 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ABC on sille tuttu paikka, käynyt ennenkin niin tietää miten siellä ollaan. Ei tartte muuta jännittää ko niitä treffejä :)

Vierailija
129/139 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mitä vastasit?

Ja olen tosi yllättynyt kuinka monen mielestä huoltoasema on ok treffipaikka! Jos paikkakunnalla ei mitään muuta ole niin silloin asia on eri, mutta ap:n tapauksessa muita, kivempia eikä mitään liian hienoja vaihtoehtoja on käsittääkseni yllin kyllin.

Vierailija
130/139 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton pissis!! Mieti nyt itsekkin! Romanttisia treffejäkö olis pitänyt heti järjestää ja olla kynttilänvalossa tähtitaivaan alla? Jos ensimmäistä kertaa jonkun tapaa ni sama kait se on missä sitä menee sanomaan heipat??

Vierailija
131/139 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti. Äijä ei varmaan edes kahvia tarjoa.

Vierailija
132/139 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumiuduin lukemaan kaikki viestit. Tämä tekniikan alan korkeasti koulutettu kundi vie nettideittinsä abc:lle. Jos treffikumppani on sellainen nirppa, ettei apsi kelpaa, niin se tulee toivottavasti esiin jo treffejä edeltävässä tekstailussa. Panostan kyllä ekoille treffeille ihan muihin juttuihin kuin ympäristöön.

Ainakin viidessä viestissä epäiltiin varattua miestä. Alkoi ahdistaa av-akkojen ahdasmielisyys. Eikö varatulla miehellä saa olla naispuolisia kavereita eikä työkavereita?

Vierailija
133/139 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee, kävittekö treffeillä? Mua jäi tämä niin vaivaamaan :)

Vierailija
134/139 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoi ap! Onko homma edennyt?

Vierailija
135/139 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neste ja matka jatkuuuuuu... Eikö sori väärä tunnari :(

Vierailija
136/139 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos mies ehdottaa treffejä 10 kilometrin päähän, niin eiköhän tuo ole varattu. Ajattelee, ettei se oma nainen sinne ABC:lle kuitenkaan eksy.

Vierailija
137/139 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 07:48"]Siis jos mies ehdottaa treffejä 10 kilometrin päähän, niin eiköhän tuo ole varattu. Ajattelee, ettei se oma nainen sinne ABC:lle kuitenkaan eksy.
[/quote]Niin no täällä maaseudulla tuo 10km matkana on sama, kuin naapurissa olisi käymässä... Mitäpä jos se mies on vaan oikeasti ja haluaa sinne treffeille, mutta ei naisille yksille treffeille lähteminen on vaan niin jumalattoman monimutkaista.

Vierailija
138/139 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 08:06"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 07:48"]Siis jos mies ehdottaa treffejä 10 kilometrin päähän, niin eiköhän tuo ole varattu. Ajattelee, ettei se oma nainen sinne ABC:lle kuitenkaan eksy.
[/quote]Niin no täällä maaseudulla tuo 10km matkana on sama, kuin naapurissa olisi käymässä... Mitäpä jos se mies on vaan oikeasti ja haluaa sinne treffeille, mutta ei naisille yksille treffeille lähteminen on vaan niin jumalattoman monimutkaista.
[/quote]*vaan = vapaa. Aamuinen ajatuskatko.

Vierailija
139/139 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä AP:n nettideitti on se legendaarinen jäätelötuuttimies, josta oli puhetta yhdessä treffikeskustelussa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän