Nettideitti ehdotti ekoja treffejä huoltikselle!
Nyt en tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Oon viestitellyt jonkin aikaa nettitreffeillä tapaamani miehen kanssa ja nyt pitäisi sopia livetapaaminen. Asumme naapurikaupungeissa ja molemmilla paikkakunnilla on useampi kahvila, siis ihan sellainen tavallinen paikka. Hän kuitenkin ehdotti, että lähdettäisiin eräälle n. 10km päässä olevalle huoltikselle kahville!
Joo ei. En todellakaan lähde mihinkään ABC:lle. Mitähän tässä nyt oikein miehelle vastaisi...
Kommentit (139)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:08"]Ehkä olen sitten nirppanokka ja hienohelma kun mun mielestä tuo abc on ihan karsea ehdotus! Ja vielä kerran, en siis missään nimessä halua mihinkään hienoon paikkaan vaan aivan tavalliseen kahvilaan. Mun ehdotukset ei ole mitään hämyisiä romantiikan pesäkkeitä ta ruokaravintoloita vaan aivan tavallisia länsisuomalaisten kaupunkien peruskahviloita. Ap
[/quote]
Ehkä se mies ei ole tottunut käymään peruskahvilassa....pelkää mokaavansa. Tai on pa ja pelkää joutuvansa tarjoamaan ylihintaisen korvapuustin.
Ehkä teistä tulee perhe joka käy äitienpäivälounaalla apsilla :)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:01"]Jospa se tankkaa ja ostaa safkaa samalla keikalla.
[/quote] No tää ois kyllä musta inhottava skenaario. Ihan sama vaikka tavattaisiin puiston pelkillä mutta en kyllä haluaisi olla miehelle jokin askare joka kätevästi hoidetaan ja sit kauppaan ja tankkaamaan.
No en mä kyllä olis iloissani menossa ensitreffeille ABClle :D käsittämätöntä, miten ap saanut alapeukkuja alotukseen. Oikeesti, huoltoasemalle ensitreffeille? Vaikka olisi vaikka työtön, aina on varaa ajaa 10kilometriä kauemmas oikeeseen kahvilaan... Olis mulle kyllä todellinen turn off huoltsikkadeitit. Enkä ole mikään kermaperse vaan tavallinen ihminen.
Ja vielä sekin selvyydeksi, että kahta lukuunottamatta nämä mun ehdottamat paikat on lähempänä meitä kumpaakin kuin tuo huoltis! Ap
Voi sua ap! luulen, et ABC on hyvin monen nettideitin ensitapaamispaikka. Joten en ihmettele miehen ehdotusta ollenkaan, ei voinu tietää et se ei sovi sun arvollesi.
ABC ei ole huoltsikka, vaan liikennemyymälä.
Esim Lieksassa kaupungin kerma kokoontuu ylpeästi ABC:llä.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:01"]Jospa se tankkaa ja ostaa safkaa samalla keikalla. [/quote] No tää ois kyllä musta inhottava skenaario. Ihan sama vaikka tavattaisiin puiston pelkillä mutta en kyllä haluaisi olla miehelle jokin askare joka kätevästi hoidetaan ja sit kauppaan ja tankkaamaan.
[/quote]Kaikki tekee jotain siinä samalla treffireissullaan. Ap menee shoppailemaan kahvilansa jälkeen, kun mies on lähtenyt. Ihan varmasti.
Mene nyt ap sinne ja kerro meille minkälainen tyyppi se oli. Turhaan me muuten analysoidaan tätä jos ei saada tietää mitään.
Tuo 29:n tapaus nyt on ihan erilainen, teitte ensin muuta ja kävitte huoltiksella vain koska lähistöllä ei ollut muitakaan paikkoja.
Kyllä tuo ABC-ehdotus olisi mullekin tosi suuri turn off, vaikka ehkä lähtisin treffeille jos mies vaikuttaa muuten ok:lta. Tosin jos miehen mielestä tuo on hyvä treffipaikka, niin ehkäpä te olette vain sen verran erilaisia ettei jutusta kuitenkaan tule mitään.
Mä tapasin kerran miehen baarissa, vaihdettiin puhelinnumeroita ja hän pyysi mua treffeille. Asuttiin sentään samassa kaupungissa, mutta minä keskustassa ja hän noin 10 km:n päässä. Sovittiin että nähdään torilla, ja päätetään sitten mihin mennään. No, mies tuli paikalle autolla ja kun ehdotin että mennään läheiseen kahvilaan, hän oli ihan vaikeana kun ei kuulemma yleensä sellaisissa käy. Ja ehdotti sitten, että lähdettäisiin hänen autollaan huoltoasemalle noin 4 km:n päähän keskustasta! Olin niin äimistynyt että suostuin lähtemään, mutta toisia treffejä ei ikinä tullut. Aivan liian perinteinen äijä-mies mun makuun, jos ei edes kahvilassa osaa käydä.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:16"]Ja vielä sekin selvyydeksi, että kahta lukuunottamatta nämä mun ehdottamat paikat on lähempänä meitä kumpaakin kuin tuo huoltis! Ap
[/quote] Mulle tulee kyllä olo että se mies ei halua että joku näkee hänet sinun kanssasi.
Teinit ja juntit tekee ensitreffit huoltoasemille :D
kyl tosta tulee mieleen, että mies ei edes lähtökohtasesti arvosta treffikumppaniaan...
Olen aina pitänyt suomalaisten naisten rempseästä asenteesta, ei haittaa vaikka käydään vetämässä kahvit abceellä ja senjälkeen voidaan lähteä vaikka saunomaan ja uimaan, heittelemään frisbeegolfia. Mahdollisuudet on rajattomat suomalaisen naisen kanssa, ei ole mikään prinsessa ja kermapeppu.
Tämä on suomalaisten naisten paras piirre, heidän kanssa voi tehdä yleensä ihan mitä vaan eikä he siitä hämmenny tai ole moksiskaan :) Suomalaiset naiset on parhaita ♥ ♥ ♥
Helpompi liueta huoltsikalta, jos ei natsaa... Mutta ei se nyt ihan ykkösvalinta ole, vai onko pihi kaveri....
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:11"]
No mistä vitusta mies tietää jotain saatanan kahviloita!?!?!?
[/quote]
Näkee miten totaalisen eri sfääreissä (jotkut) naiset elävät :D
Minulla ei ole pienintäkään käryä, missä täällä länsi-suomalaisessa kaupungissa on 'kahvila-kahvila'. Ja olen sentään bi-mies, joka tunnistaa merkkilaukut katukuvassa.
Jos joku mies pyytäisi minua mukasnsa ABC-asemalle, niin hänellä olisi täysin väärä käsitys minusta emmekä sopisi yhteen. Peruisin treffit.
Voi hyvänen aika kun on niin tarkkaa että juoko kahvit huoltsikalla vai jossain muualla.
Kyse ei nyt ole paikan hyvyydestä tai huonoudesta, vaan siitä että selvästikin olette eri tyylisiä ihmisiä.
Sinä haluat kahvilamiehen, hän haluaa ABC-naisen. Turha teidän on tavata.